28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тема.Школа пересування Завдання.Біг 30 м з високого старту. Метання м'яча з місця. Метання м'яча у щит із 8-10 м. Рухливі ігри з бігом

Про матеріал

Мета.

  • 1.Вивчити техніку виконання ходьби «протиходом».
  • 2.Повторити метання малого м'яча з місця.
  • 3.Ознайомити з технікою і правилами виконання метання малого м'яча в горизонтальну ціль.
  • 4.Розвивати увагу, швидкість.
  • 5.Виховувати дисциплінованість.

Очікувані результати: учні повинні знатитехніку метання малого м'яча в горизонтальну ціль, правила рухливих ігор; вміти виконувати ходьбу «протиходом».

Перегляд файлу

Клас: 2

Урок № 3. 

Дата:

Тема.Школа пересування

Завдання.Біг 30 м з високого старту. Метання м'яча з місця. Метання м'яча у щит із 8-10 м. Рухливі ігри з бігом

Мета.

  1. Вивчити техніку виконання ходьби «протиходом».
  2. Повторити  метання малого м’яча з місця.
  3. Ознайомити з технікою і правилами виконання метання малого м’яча в горизонтальну ціль.
  4. Розвивати увагу, швидкість.
  5. Виховувати дисциплінованість.

Очікувані результати: учні повинні знатитехніку метання малого м’яча в горизонтальну ціль, правила рухливих ігор; вміти виконувати ходьбу «протиходом».

Обладнання:малі м’ячі, щит.

Тип уроку:комплексний.

Зміст уроку

Дозуван.

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина

1.   Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування. Постановка зав­дань уроку.

3.Бесіда з попередження травматизму на уроці.

4. Шикування в колону.

5. Ходьба «протиходом».

6.Біг зі зміною напрямку.

7. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі.

 

Основна частина

1. Спеціальні вправи бігуна:

- дріботливий біг;

- біг з високим підніманням стегна;

- біг стрибками.

2. Біг 30 м з високого старту.

3. Метання м'яча з місця.

4. Метання м'яча у щит із 8-10 м.

 

5. Рухливі ігри:

- «Бездомний заєць»,

- «Виклик номерів».

 

Заключна частина

1. Ходьба у повільному темпі з різним положенням рук.

2. Шикування.  Підбиття підсумків.

3. Організований перехід до класу.

 

14  хв

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

 

1 хв

1 хв

1 хв

8 хв

 

 

23 хв

3 хв

 

 

 

4 хв

3 хв

5 хв

 

8хв

 

 

 

3 хв

1 хв

 

1 хв

1 хв

 

 

У колоні по одному.

 

Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

В колону по одному.

Тримати дистанцію.

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

Вправи виконуються у 2-х шеренгах по черзі.Аналіз техніки виконання кожної вправи.

 

Вправа виконується у шерензі.

Метання у 3-х шеренгах по черзі. Слідкувати за дотриманням правил безпеки.

Пояснити правила ігор.

 

 

 

 

Відстежувати стан організмів учнів.

 

Оцінювання вербально.

У колоні по одному.

 

 

docx
Додав(-ла)
Литовець Анна
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку