Мета.
Очікувані результати: учні повинні знатитехніку метання малого м'яча в горизонтальну ціль, правила рухливих ігор; вміти виконувати ходьбу «протиходом».
Клас: 2
Урок № 3.
Дата:
Тема.Школа пересування
Завдання.Біг 30 м з високого старту. Метання м'яча з місця. Метання м'яча у щит із 8-10 м. Рухливі ігри з бігом
Мета.
Очікувані результати: учні повинні знатитехніку метання малого м’яча в горизонтальну ціль, правила рухливих ігор; вміти виконувати ходьбу «протиходом».
Обладнання:малі м’ячі, щит.
Тип уроку:комплексний.
Зміст уроку |
Дозуван. |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 1. Організований перехід до місця заняття. 2. Шикування. Постановка завдань уроку. 3.Бесіда з попередження травматизму на уроці. 4. Шикування в колону. 5. Ходьба «протиходом». 6.Біг зі зміною напрямку. 7. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі.
Основна частина 1. Спеціальні вправи бігуна: - дріботливий біг; - біг з високим підніманням стегна; - біг стрибками. 2. Біг 30 м з високого старту. 3. Метання м'яча з місця. 4. Метання м'яча у щит із 8-10 м.
5. Рухливі ігри: - «Бездомний заєць», - «Виклик номерів».
Заключна частина 1. Ходьба у повільному темпі з різним положенням рук. 2. Шикування. Підбиття підсумків. 3. Організований перехід до класу. |
14 хв 1 хв
1 хв
1 хв
1 хв 1 хв 1 хв 8 хв
23 хв 3 хв
4 хв 3 хв 5 хв
8хв
3 хв 1 хв
1 хв 1 хв |
У колоні по одному.
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. Отримати зворотну інформацію.
В колону по одному. Тримати дистанцію. Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Вправи виконуються у 2-х шеренгах по черзі.Аналіз техніки виконання кожної вправи.
Вправа виконується у шерензі. Метання у 3-х шеренгах по черзі. Слідкувати за дотриманням правил безпеки. Пояснити правила ігор.
Відстежувати стан організмів учнів.
Оцінювання вербально. У колоні по одному.
|