Мета.
1. Вивчити комплекс загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю.
2. Ознайомлення зі спеціальними вправами бігуна.
3. Розучити правила рухливих ігор «День і ніч», «Вовк у рову».
4. Розвивати витривалість.
5. Виховувати дисциплінованість.
Завдання.Фізичні вправи — обов'язкова частина по¬буту стародавніх людей. Правила безпеки під час занять з елемента¬ми легкої атлетики. Спеціальні вправи бігуна. Біг почергово з ходьбою 100 м. Рухливі ігри з бігом
Клас: 2
Урок № 1.
Дата:
Тема.Школа пересування
Завдання.Фізичні вправи — обов'язкова частина побуту стародавніх людей. Правила безпеки під час занять з елементами легкої атлетики. Спеціальні вправи бігуна. Біг почергово з ходьбою 100 м. Рухливі ігри з бігом
Мета.
Очікувані результати: учні повинні знати правила безпеки під час занять легкою атлетикою, комплекс загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю; вміти виконувати спеціальні вправи бігуна, чергувати біг з ходьбою.
Обладнання:ілюстрації.
Тип уроку:комплексний.
Зміст уроку |
Дозуван. |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 1. Організований перехід до місця заняття. 2. Шикування. Постановка завдань уроку. 3.Бесіди: -«Фізичні вправи — обов'язкова частина побуту стародавніх людей»; -«Правила безпеки під час занять з елементами легкої атлетики». 4. Шикування в шеренгу 5. Ходьба на носках і п'ятах. 6.Біг у повільному темпі. 7. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.
Основна частина 1. Спеціальні вправи бігуна: - дріботливий біг; - біг з високим підніманням стегна; - біг стрибками. 2. Біг почергово з ходьбою 100 м.
3. Рухливі ігри: - «День і ніч», - «Вовк у рову».
Заключна частина 1. Ходьба у повільному темпі з різним положенням рук. 2. Шикування. Підбиття підсумків. 3. Організований перехід до класу. |
15 хв 1 хв
1 хв
2 хв
2 хв
1 хв 1 хв 1 хв
6 хв
20 хв 6 хв
3 хв
11 хв
5 хв 1 хв
3 хв 1 хв |
У колоні по одному.
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. Отримати зворотну інформацію.
В колону по одному. Звернути увагу на правильну поставу.
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Вправи виконуються у 2-х шеренгах по черзі. Пояснити, показати.
Вправа виконується в колону по одному з дотриманням дистанції. Пояснити правила проведення ігор.
Відстежувати стан організмів учнів.
Оцінювання вербально. У колоні по одному.
|