Майстер- клас. КЗ»Турбівський ЗЗСО І-ІІІ ст.№1» Вчителя фізичної культури. Осадчої Світлани
Номер слайду 2
Інформаційна картка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Місце роботи Освіта Вища Спеціальність, кваліфікація за дипломом Вчитель фізичної культури. Посада Вчитель фізичної культури. Педагогічний стаж29 років. Кваліфікаційна категорія Вища
Номер слайду 3
Навчально – методична проблема над якою працюю: Формування в учнів стійкої мотивації, щодо збереження власного здоров’я. Комплекси вправ для корекції постави із застосуванням фітбольного м’яча, та профілакторі Євмінова.
Номер слайду 4
Педагогічне кредо«Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене, вони будуть відкривати це самостійно. Моя основна задача – допомогти їм розкритися» Н Песталоцці
Номер слайду 5
Сучасний урок фізичної культури вимагає: застосування елементів інноваційних методів навчання; забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості; формування в учнів умінь і навичок самостійно займатись фізичними вправами;використання диференційованого підходу до організації навчально-виховного процесу з урахування індивідуальних особливостей здоров'я й фізичної підготовки учнів
Номер слайду 6
Намагаюсь завжди урок фізичної культури зробити:- емоційним, викликати інтерес до навчання та знань; -з оптимальним темпом; - при повному контакті, взаємодії вчителя й учнів; - в атмосфері доброзичливості й активної творчої праці; - використовую різноманітні види діяльності учнів, оптимально сполучаю їх з різними методами навчання.
Номер слайду 7
Завдання, які я ставлю перед собою йдучи на урок: формувати фізично-досконалу особистість учня;формувати впевненість у своїх силах; учень повинен свідомо ставитись до свого здоров’я;учні мають отримати задоволення від уроку.
Номер слайду 8
З метою формування та розвитку життєвих навичок, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я учнів на уроках фізичної культури використовую різні форми проведення уроків:уроки вивчення нового матеріалууроки – повторенняконтрольні урокиуроки змішаного типупідсумкові урокиуроки – ігриуроки - змагання
Номер слайду 9
У практиці роботи з фізичної культури застосовую різні методи навчання:Ігровий метод. Урок. Фронталь-ний методІнтер-активні методи. Змагальний метод. Метод “Мозковий штурм”Наочний метод
Номер слайду 10
Вважаю, що одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками - є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають спортивні ігри. За допомогою гри діти удосконалюють такі фізичні якості, як: швидкісно – силові якості; координацію рухів; увагу; спритність. Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. В грі формується багато особливостей особистості дитини. Гра – це своєрідна школа підготовки до праці. Гра – це школа спілкування дитини.
Номер слайду 11
З метою досягнення високої моторної щільності уроку раціонально використовую час, відведений на кожну частину уроку. Особливу увагу приділяю емоційному настрою учнів, тактовно і уміло виправляю помилки, допущені учнями, включаю до уроку як ігрові так і змагальні елементи. Поступове ускладнення завдань викликає в учнів бажання долати трудності, бажання досягти успіхів у виконанні складних завдань. Обов’язковим елементом кожного модуля є вивчення теоретичного матеріалу, але окремих теоретичних уроків не проводжу, повідомлення теоретичних знань планую майже на кожному уроці.
Номер слайду 12
Позаурочну виховну роботу також спрямовую на активізацію рухової активності, популяризацію активного здорового способу життя та зміцнення здоров'я.
Номер слайду 13
Форми позакласної роботи, які використовую в позаурочний час. Спортивні локаціїСпортивні ігри. Змагання, конкурси. Дні здоров'я. Танцювальні флешмоби. Тижні фізкультури та спорту. Спортивно-масові заходи
Номер слайду 14
Скарбниця досягнень
Номер слайду 15
«День здоров'я», «День фізкультури та спорту»«День туризму»«День українського козацтва»З метою формування зацікавленості у фізичному розвитку та ведення активного способу життя здобувачів освіти в нашому закладі традиційними стали :
Номер слайду 16
Самоосвіта. Робота журналами, газетами, Державний стандарт. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Концепція Нової української школи(оновлено 30.03.2017 року)-- «Електронні навчальні ресурси: мультимедійна презентація»- відвідування районних семінарів вчителів фізичної культури; - участь у педрадах, нарадах, майстер-класах, в дискусіях, МО циклу;
Номер слайду 17
Працюю,впроваджуючи. Нестандартні уроки4Інноваційні технології1Інтерактивні методи навчання2 Психолого-педагогічні прийоми3
Номер слайду 18
Працюючи з учнями, зробила висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету: сформувати в учнів життєві уміння і навички спрямовані на збереження життя і зміцнення здоров’я. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму.« Хто здоровий - той сміється,все йому в житті вдається. Хто здоровий - той не плаче,жде його в житті удача…»
Номер слайду 19
Спортивні миті
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Спорт для всіх. Постійно працюю над удосконаленням фізичного здоров’я вчителів нашого педагогічного колективу . Один раз на тиждень проводжу оздоровчі заняття з використанням фітболу та профілактора Євмінова. Також, працюючи на індивідуальних заняттях з учителями, використовуємо бігову доріжку, орбітрек та велотренажер.
Номер слайду 22
Активний спосіб життя здобувачів освіти : «День здоров‘я» , «День фізкультури і спорту», «День туризму», «День українського козацтва»