Сучасний урок фізичної культури вимагає: застосування елементів інноваційних методів навчання; забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості; формування в учнів умінь і навичок самостійно займатись фізичними вправами;використання диференційованого підходу до організації навчально-виховного процесу з урахування індивідуальних особливостей здоров'я й фізичної підготовки учнів
Намагаюсь завжди урок фізичної культури зробити:- емоційним, викликати інтерес до навчання та знань; -з оптимальним темпом; - при повному контакті, взаємодії вчителя й учнів; - в атмосфері доброзичливості й активної творчої праці; - використовую різноманітні види діяльності учнів, оптимально сполучаю їх з різними методами навчання.
З метою формування та розвитку життєвих навичок, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я учнів на уроках фізичної культури використовую різні форми проведення уроків:уроки вивчення нового матеріалууроки – повторенняконтрольні урокиуроки змішаного типупідсумкові урокиуроки – ігриуроки - змагання
Вважаю, що одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками - є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають спортивні ігри. За допомогою гри діти удосконалюють такі фізичні якості, як: швидкісно – силові якості; координацію рухів; увагу; спритність. Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. В грі формується багато особливостей особистості дитини. Гра – це своєрідна школа підготовки до праці. Гра – це школа спілкування дитини.
З метою досягнення високої моторної щільності уроку раціонально використовую час, відведений на кожну частину уроку. Особливу увагу приділяю емоційному настрою учнів, тактовно і уміло виправляю помилки, допущені учнями, включаю до уроку як ігрові так і змагальні елементи. Поступове ускладнення завдань викликає в учнів бажання долати трудності, бажання досягти успіхів у виконанні складних завдань. Обов’язковим елементом кожного модуля є вивчення теоретичного матеріалу, але окремих теоретичних уроків не проводжу, повідомлення теоретичних знань планую майже на кожному уроці.
Самоосвіта. Робота журналами, газетами, Державний стандарт. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Концепція Нової української школи(оновлено 30.03.2017 року)-- «Електронні навчальні ресурси: мультимедійна презентація»- відвідування районних семінарів вчителів фізичної культури; - участь у педрадах, нарадах, майстер-класах, в дискусіях, МО циклу;
Працюючи з учнями, зробила висновок, що всі перераховані форми роботи фізичного виховання мають кінцеву мету: сформувати в учнів життєві уміння і навички спрямовані на збереження життя і зміцнення здоров’я. По закінченню школи, учні повинні вміти самостійно підтримувати належний стан свого організму.« Хто здоровий - той сміється,все йому в житті вдається. Хто здоровий - той не плаче,жде його в житті удача…»
Спорт для всіх. Постійно працюю над удосконаленням фізичного здоров’я вчителів нашого педагогічного колективу . Один раз на тиждень проводжу оздоровчі заняття з використанням фітболу та профілактора Євмінова. Також, працюючи на індивідуальних заняттях з учителями, використовуємо бігову доріжку, орбітрек та велотренажер.