Це процес засвоєння індивідуумом соціального досвіду, системи соціальних зв'язків і відносин.
У процесі соціалізації людина засвоює суспільно прийняті форми поведінки, необхідні йому для нормального життя в суспільстві.
“ Форми організації навчально-виховного процесу в освітньому соціалізуючому просторі ” “ Школа - це простір, де дитина не готується до життя, а саме живе ”. В.Сухомлинський
Номер слайду 2
С О Ц І А Л І З А Ц І Я Це процес засвоєння індивідуумом соціального досвіду, системи соціальних зв'язків і відносин. У процесі соціалізації людина засвоює суспільно прийняті форми поведінки, необхідні йому для нормального життя в суспільстві.
Номер слайду 3
Для молодшого школяра, що соціалізується, відповідними еталонами зміни соціального середовища є: сім’я, навчальний заклад, найближче оточення. При переході до іншого соціального середовища дитина переживає кризу входження в нову соціальну спільноту і процес адаптації.
Номер слайду 4
ТОМУ ДЛЯ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ОСНОВНИМИ ПРИНЦИПАМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОВИННІ БУТИ: грамотна і педагогічно доцільна побудова навчально– виховного процесу; збагачення внутрішнього світу дитини враженнями; доброзичливе ставлення до дитини; формування творчої активності; зрозуміти і допомогти; позитивне ставлення до життя.
Номер слайду 5
ЕФЕКТИВНІСТЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАСТУПНИХ ФОРМ РОБОТИ: урочна система навчання з використанням інноваційних форм; своєчасне чергування на різних етапах уроку різних прийомів і форм по мотивації; інтелектуальні, ролеві та правові ігри; години комунікативного спілкування, класні години;
Номер слайду 6
ЕФЕКТИВНІСТЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАСТУПНИХ ФОРМ РОБОТИ: практичні заняття на підвищення мотивації навчання; учнівські проекти; заняття з елементами тренінгу, бесіди на морально-етичну тему, створення ситуації успіху
Номер слайду 7
СІМ’Я ШКОЛА Співпраця, взаємодія, соціальне партнерство Анкетування батьків. Створення інформаційних куточків. Спільне проведення виховних заходів та екскурсій. Узагальнення досягнень дітей, шляхом створення стенду досягнень. Проведення днів відкритих дверей.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
В дитячому колективі 3-А класу молодші школярі Налагоджена робота по самоврядуванню набувають досвіду спілкування, вчаться бути переможцями і переможеними отримують досвід самостійного прийняття рішень та відповідальності за них
Номер слайду 12
беруть активну участь у КТС самостійно готують номери художньої самодіяльності Виконують доручення в класі отримують досвід ведення дискусій та вміння донести свої думки до інших В дитячому колективі 3-А класу молодші школярі
Номер слайду 13
Ми-діти народу І не цураємось свого роду! Свій край прославим І про щастя всіх людей подбаєм!
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Номер слайду 32
Номер слайду 33
Рекомендації вчителям щодо покращення успішної соціалізації дитини: Взаємодія педагогів, батьків, психологічної служби Колективна праця Колективна творча діяльність Театралізація навчального матеріалу Самоаналіз школярами своєї поведінки Нетрадиційні форми уроків Залучення дітей до гурткової діяльності
Номер слайду 34
Багато в житті залежить не від нас самих, а від тих людей, які нас оточують