Презентація "Формувальне оцінювання"

Про матеріал
Презентація про формувальне оцінювання, для чого воно і які бувають техніки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання:-дозволяє відстежити процес поглиблення знань, розвиток вмінь та ставлення учнів;-допомагає формувати ключові компетентності учнів;-є одним із найефективніших методів відстеження розвитку соціальних та громадянських компетентностей;-це процес пошуку та розуміння, тлумачення даних для того, щоб вирішити важливі питання.

Номер слайду 2

Формувальне оцінювання передбачає двосторонній процес, у якому учень виступає рівноправним учасником навчання і оцінювання. Індивідуальна зорієнтованість такого процесу створює умови для формування адекватної самооцінки на основі пізнавальних досягнень, перетворення процесу контролю у навчання. Таке оцінювання дає можливість учням усвідомлювати й відслідковувати особистий прогрес та планувати подальші кроки з допомогою вчителя.  Для педагога формувальне оцінювання означає бути поруч із учнем і вести його до успіху. Системне залучення учнів до збирання та перевірки інформації про своє навчання допомагає їм ставати відповідальними й самостійними. 

Номер слайду 3

Оцінювання має:-тривати весь період навчання (процесуальне); -включати самооцінювання, взаємооцінювання, вчительське оцінювання, демонстрацію портфоліо (комплексне); -бути прозорим, узгодженим, аргументованим, відповідальним, чесним, заперечувати усі види соціальної і культурної нерівності та дискримінації (демократичне); -передбачати демонстрацію вмінь у різних видах діяльності (багатоаспектним).

Номер слайду 4

Техніки формувального оцінювання: Сигнали рукою. Вікторина. Шкалування. Карта думок. Журнал записів. Кубування. Вимірювання температури. Портфоліо. Павутина. Літаючий аркуш. Техніка «Ілюстрація» 

Номер слайду 5

Техніка “Ілюстрація” / “Ескіз” / “Скетч” / “Комікс” / “Скрайбінг” Різновиди цієї техніки полягають у використанні візуальних зображень для встановлення зв’язків та їх пояснення. Створюючи ілюстрації, учні не просто демонструють уміння перетворювати інформацію з одного виду в інший, а й надають зворотний зв’язок щодо засвоєння нового. Для створення коміксів можна скористатися такими інструментами, як Pixton або Comic Master. А можна малювати від руки паперові комікси.

Номер слайду 6

Техніка “Сигнали рукою” Учитель пропонує учням показувати сигнали, що позначають рівень розуміння матеріалу (під час пояснення понять, принципів, процесу тощо). Попередньо потрібно домовитися з учнями про використання таких сигналів, наприклад: • Я розумію і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору). • Я все ще не розумію (великий палець руки спрямовано убік). Я не зовсім упевнений у певних деталях (помахати рукою).

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку