Презентація "Формувальне оцінювання в НУШ"

Про матеріал
У презентації розкрито особливості формувального оцінювання в НУШ в 1-4 та 5-6 класах. Даний матеріал допоможе в роботі вчителям, студентам та аспірантам педагогічних вузів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання у сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів. Разгільдєєва Л. В.вчитель початкових класів. Марганецького ліцею № 9

Номер слайду 2

Оцінювання здійснюється відповідно до: Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти(наказ МОН № 813 від 13.07.2021 року)Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6-х класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти(Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року)

Номер слайду 3

Формувальне й підсумкове оцінювання мають різні цілі: – формувальне оцінювання спрямоване на підвищення якості навчання; – підсумкове оцінювання має на меті оцінити якість навчання. Формувальне оцінювання здійснюється під час навчального процесу, підсумкове – в кінці цього процесу.

Номер слайду 4

Мета формувального оцінювання Головна мета формувального оцінювання – відстеження особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального досвіду, як основи компетентності, забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості.

Номер слайду 5

Науковці виокремили такі складові дієвого формувального оцінювання:

Номер слайду 6

Алгоритм формувального оцінювання

Номер слайду 7

Традиційне Формувальне Оцінити рівень навчальних досягнень. Учитель Знання Результат навчання з іншими учнями конкуренція. Самооцінювання, взаємооцінювання, учитель. Уміння, навички, компетенціїПроцес навчання з попередніми досягненнями учня. Співпраця, співтворчість Оптимізація освітнього процесу для розвитку особистості

Номер слайду 8

САМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 9

Застосовується при оцінюванні творчих робіт, роботи учнів в групах, під час захисту проєктів. Треба навчити учнів коректно оцінювати роботу однокласника, дати пораду щодо її поліпшення, обов’язково вказуючи на позитивні та негативні моменти. ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 10

Формувальне оцінювання орієнтує вчителя на спостереження за навчальним поступом кожного учня. Видавництва пропонують посібники для спостереження для 1-4 класів.

Номер слайду 11

Під час навчання дієвий інструмент формувального оцінювання — портфоліо.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Формувальне оцінювання «оцінювання для навчання» — це система з величезною кількістю методів і прийомів, які вчитель застосовує кожного дня відповідно до мети й завдань уроку.

Номер слайду 14

Техніка із застосуванням карток. Сигнали рукою. Техніка із застосуванням піктограм/ смайлів. Шкалування. Візуальні техніки формувального оцінювання

Номер слайду 15

Вікторина. Соціологічне опитування (Діаграма думок) Карта розуму (Інтелект карта) З-ХД-Д (Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався) Тести Есе. Журнал записів Одне речення. Письмові техніки формувального оцінювання

Номер слайду 16

Кубування Трихвилинна пауза Вимірювання температури Дві зірки й побажання  ППЗПП (Пригадай, Підсумуй, Запитай, Прокоментуй, Пов'яжи)Чотири кути. Шпаргалки. Усні техніки формувального оцінювання

Номер слайду 17

Креативні техніки формувального оцінюванняІлюстрація/Ескіз/Скетч/Скрайбінг. Реклама/Памфлет/Мультимедійний плакат/Інфографіка. Комікс. 

Номер слайду 18

Різні техніки формувального оцінювання допоможуть досягненню таких цілей: мотивувати учнів, формувати позитивну самооцінку; визначити рівень індивідуального чи групового поступу в навчанні; діагностувати зони росту; ідентифікувати слабкі місця; виміряти емоційну атмосферу класу тощо.

Номер слайду 19

Перевірте себе, чи проводите ви в класі «оцінювання для навчання»: У класі більше цінуються ідеї, висловлені учнями, а не готові відповіді. Учні знають очікувані результати навчання та критерії успіху. Учні готові ризикувати, їх не лякають і не зупиняють помилки. Учні вміють критикувати, надавати й отримувати відгуки. Учні відповідають за своє навчання. Учитель — не єдине джерело знань. Учні вміють користуватися принципом «Запитай у трьох, перш ніж запитати в мене». Учитель є фасилітатором у класі: він розуміє, як допомогти дітям працювати в групі, досягати результатів за допомогою настанов чи зворотного зв’язку.

Номер слайду 20

Навчайте і самі навчайтеся!

Номер слайду 21

Номер слайду 22

1. Наталія Зима. 5 швидких способів провести формувальне оцінювання у 7-11 класахhttps://www.youtube.com/watch?v=U7m1 FFW7jg. Y2. Лілія Талан. Прийоми та підходи до здійснення формувального оцінювання в початковій школі https://www.youtube.com/watch?v=1l00kq. T6 J4 I&t=21s3. Людмила Бондаренко. Формувальне оцінювання в НУШ: сьогодення та перспективиhttps://www.youtube.com/watch?v=r. Gfa. Qqv-bv84. Формувальне оцінювання від теорії до практикиhttps://www.youtube.com/watch?v=lju8 Q7 Z74l85. Найцікавіші прийоми формувального оцінюванняhttps://www.youtube.com/watch?v=Sw3 J3uu. Xa. VU6.Інструменти формувального оцінювання у роботі вчителяhttps://www.youtube.com/watch?v=ql. JK9ba. U2_I Онлайн-ресурси, що допоможуть вчителю

Номер слайду 23

7. Формувальне оцінювання засобами Google Jamboardhttps://www.youtube.com/watch?v=b. SYS2j. Ke. Es48. Mentimeter - простий інструмент формувального оцінюванняhttps://www.youtube.com/watch?v=TBFSy. Aihzc. I9. Word. Wall. Онлайн-конструктор ігор, вправ, вікторинhttps://www.youtube.com/watch?v=APAgk0 IDa. Ps10. Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелектуhttps://www.youtube.com/watch?v=KGt. J6 Woy. Gh. Q11. 40 цифрових технік формувального оцінювання в 5-6 класах НУШhttps://www.youtube.com/watch?v=N2k. Tzy. MNzz. Y12. Формувальне оцінювання в 5-6 класахhttps://www.youtube.com/watch?v=Ru. Fs. HVEvs. AEОнлайн-ресурси, що допоможуть вчителю

Номер слайду 24

Вчителі відкривають двері, а входиш ти сам. Китайська мудрість

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Voitenko Lesia
    Дякую за презентацію. Дуже доречно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kіча Раїса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
10 січня
Переглядів
1414
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку