Презентація "Формування читацької самостійності у молодших школярів". Презентація може бути використана на виступах методичного обєднання, яскраво проілюструвати доповідь та доповнити розповідь.
Умови формування емоційна насиченість занять, застосування ігрових форм навчання; активізація пізнавальної діяльності, створення проблемних ситуацій на уроках; зразок позитивного ставлення вчителя до книги, до читання; удосконалення системи оцінювання на уроках класного та позакласного читання
Початковий етап (2семестр 1 класу та 2 клас ) усвідомлення фактичного змісту твору, виділення основних персонажів, практичне розрізнення тексту за жанровими ознаками, прогнозування орієнтовного змісту незнайомої книжки, спираючись на основні показники позатекстової інформації, роблять прості записи про прочитане, обговорюють та коротко виражають до нього своє ставлення.
Завершальний етап (4клас ) значне розширення читацьких інтересів; збільшення ролі самостійності в пошуках і виборі книг; індивідуалізація інтересів, які поки що визначаються навчальними завданнями; достатній досвід читання творів, великих за обсягом; розширення кола читання, деталізація тем читання; зосередження уваги на тематиці, яка є найбільш цікавою для даної вікової категорії