Презентація "Формування читацької та мовленнєвої компетенції молодших школярів

Про матеріал
Презентацію "Формування читацької та мовленнєвої компетенції молодших школярів" можна використати на засіданні методичного об'єднання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування читацької та мовленнєвої компетенції молодших школярів. Підготувала. Вчитель початкових класів «Міжнародної української школи»Шершень Юлія Павлівна

Номер слайду 2

Читання — це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе. В. О. Сухомлинський. Найважливіше завдання початкової школи – навчити дітей учитися, а це неможливо без уміння читати і працювати з книжкою.

Номер слайду 3

Читацька компетентність молодшого школяраце володіння комплексом читацьких знань, умінь і навичок, ціннісних ставлень учнів, які дають змогу учневі свідомо здійснювати пошук книжок, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань і виявляються у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання (доступного дітям цього віку), сформованості особистісних ціннісних суджень щодо прочитаного.3

Номер слайду 4

Поняття «читацька компетентність» поєднує такі характеристики читацької діяльності особистості: технічну (сформованість навички читання); когнітивну (пізнавальна діяльність учнів, сприймання та інтерпретація текстів); комунікативну (діалогічна взаємодія: автор – текст, автор – читач, читач – текст); ціннісну (оцінні судження, ставлення до прочитаного).

Номер слайду 5

5 Учень початкової школи: Володіє навичками читання Виявляє цікавість до читання. Володіє способами роботи з текстом, дитячою книгою. Свідомий читач

Номер слайду 6

Методи та прийоми формування читацької компетенції учнів. Читання вголос. Читання вголос учителем або учнями дозволяє розвивати навички виразного читання, інтонаційну мову та формувати образний словник. Творчі завдання. Письмові завдання, малювання, драматизація - це інструменти для перевірки розуміння тексту та розвитку творчих здібностей учнів. Опрацювання лексики, введення нових слів та закріплення їх у мові - це ключ до успішного розуміння текстів. Обговорення прочитаного допомагає учням краще зрозуміти текст, формувати власну думку та розвивати навички аргументації.

Номер слайду 7

7 Роль учителя у формуванні читацької та мовленнєвої компетенціїВикористання різноманітних методів та прийомів навчання, які відповідають віковим та індивідуальним особливостям учнів. Співпраця з батьками для забезпечення комплексного підходу до формування читацької та мовленнєвої компетенції. Надання зворотнього зв'язку та підтримка учнів, допомога у подоланні труднощів та розвиток самостійності. Використання різноманітних методів та прийомів навчання, які відповідають віковим та індивідуальним особливостям учнів.

Номер слайду 8

Робота розпочинається з формування в учнів навички читання як базової у системі початкового навчання та слухання. «Щоденні 5»DAILY58

Номер слайду 9

9

Номер слайду 10

Театралізація та інсценування – є цікавими формами роботи для формування естетичних цінностей через зміст і художні образи літературних творів.

Номер слайду 11

«Сенкан» Складання такого вірша можна використовувати для аналізу образу героя твору. Такий прийом допомагає узагальнити інформацію, сформулювати щось складне декількома словами.

Номер слайду 12

Цікавими прийомами є:12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

14 Батьківська участь у формуванні читацької та мовленнєвої компетенції

Номер слайду 15

Дякую!

pptx
Додано
17 лютого
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку