Формування громадянської компетентності та соціальної ідентифікації у молодших школярів. Учитель початкових класів Семенівської СЗШ Куліш Любов Андріївна
Номер слайду 2
Громадянська компетентність -здатність людини активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства
Номер слайду 3
Соціальна компетентність -Здатність до співробітництва в групі та команді, уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колективі, розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях.
Номер слайду 4
Діяльність учня: бере участь у житті класу і школи; толерантно ставить до людей; працює в групі; оцінює соціальні звички; співпрацює в колективі; набуває знання; отримує навички; вчиться вирішувати життєві ситуації
Номер слайду 5
Шляхи реалізації завдань: Розв’язання проблемної ситуаціїІгрове та рольове моделювання способів поведінки учня в різних ситуаціях у процесі навчання. Самоосвітня діяльність. Використання інтерактивних технологій. Робота в активі класу. Виконання громадських доручень
Номер слайду 6
Середовище, в якому формується соціальна компетентність – це гра.
Номер слайду 7
Ігрові методи навчання дозволяють вирішувати наступні завдання: активне включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу; (уміння слухати і чути один одного, вибудовувати діалог, ставити питання на розуміння); підвищення пізнавальної мотивації; формування навичок успішного спілкування (уміння слухати і чути один одного, вибудовувати діалог, ставити питання на розуміння); розвиток навичок самостійної учбової діяльності: визначення провідних і проміжних завдань, уміння передбачати наслідки свого вибору, його об’єктивна оцінка. виховання лідерських якостей;уміння працювати з командою і в команді;переймати на себе відповідальність за спільну і власну діяльність по досягненню результату.