На основі ключових компетентностей, які має набути учень початкової школи, сформоване поняття компетентнісного підходу до навчання. Його враховують при визначенні вимог до обов’язкових результатів навчання учня Нової української школи.
Формування ключових компетентностей молодших школярів за умов інноваційної освіти
Номер слайду 2
Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день, навчи мене ловити рибку, і я буду їсти її протягом всього життя. Східна народна мудрість
Номер слайду 3
Від учителя залежить успіх суспільства, тому, щоб воно успішно розвивалося, слід використати нові, більш ефективніші підходи у навчанні, що забезпечить формування особистості розвиватися, навчатися та вдосконалюватися впродовж всього життя.
Номер слайду 4
* ЩО ТАКЕ КОМПЕТЕНТНІСТЬ? Компетентність — це здатність застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях, з метою розв'язання певних життєво - важливих проблем.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
* СКЛАДОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ: Компетентність складається з трьох складових: Знаннєва (когнітивна) Емоційно-ціннісна складова Діяльнісна складова
Номер слайду 7
* ЩО ОЗНАЧАЄ ДЛЯ ОСВІТИ ПЕРЕОРІЄНТАЦІЯ НА КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД? Результати навчальної діяльності розглядають як особисті досягнення учня. Важливим стає не наявність у нього внутрішньої організації знань, а здатність застосовувати компетентності в навчанні та житті.
Номер слайду 8
* УЧЕНЬ СЬОГОДЕННЯ : працює в команді; приймає самостійні рішення; мобільно перебудовується; ставить і вирішує нові завдання; займається пошуковою діяльністю.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Жовте листячко летить, Під ногами шелестить Сонце вже не припікає І коли це все буває? Восени Підберіть слово, яке відповідатиме звуковій моделі слова-відгадки.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
У Андрійка було 25 грн , у Петрика – 30 грн. Розгляньте у таблиці можливі варіанти покупок кожного із них. .
Номер слайду 14
Обери варіанти тих покупок, які можна придбати на 60 грн. А. Фарби і щоденник Б. Олівці й фарби В. Олівці, альбом і щоденник Г. Фарби, альбом й олівці.
Номер слайду 15
Визнач і запиши час, який показує кожний годинник до полудня і після полудня.
Номер слайду 16
Запиши ,які рослини можуть рости поруч ? Запиши ці назви одним словом.
Номер слайду 17
Який стан води відсутній на малюнку?
Номер слайду 18
Які гриби дівчинка може зібрати в кошик? Лисички Підберезники Білі гриби
Номер слайду 19
Завдання для перевірки предметних компетентностей
Номер слайду 20
Я впевнена, що наші учні досягнуть успіху в житті, зможуть щастя своє створити власними руками.
Номер слайду 21
«Ваші діти – це ваші діти. Це сини і доньки самого життя. Вони прийшли завдяки вам, але не від вас. Ви можете дати їм свою любов, але не свої думки. У них є свої власні думки. Ви можете дати кров їхнім тілам, але не їхнім думкам. Тому, що їхні душі живуть у завтрашньому дні, куди ви не можете потрапити навіть у ваших мріях. Ви можете прагнути бути схожими на них,але не намагайтесь зробити їх такими, як ви, бо життя не рухається назад і не зупиняється у вчорашньому дні».