УЧИТЕЛЬ ТЕ ПОДАРУЄ ВАМ, ЩО ЗНАЄ Й УМІЄ САМ Г. АЛЕКСАНДРОВ
Номер слайду 2
відео
Номер слайду 3
КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД – АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЯК ШЛЯХ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ
Номер слайду 4
КОМПЕТЕНТНІСТЬ - ВОЛОДІННЯ (РІВЕНЬ ВОЛОДІННЯ – ВИСОКИЙ, СЕРЕДНІЙ, НИЗЬКИЙ) КОМПЕТЕНЦІЄЮ ЧИ КОМПЕТЕНТНОСТЯМИ
Номер слайду 5
ВИПРАВДАНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МОВИ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ Й СТВОРЕННЯ ВИСЛОВЛЮВАНЬ
Номер слайду 6
УСТАНОВЛЕННЯ Й ПІДТРИМАННЯ КОНТАКТУ ЗІ СПІВРОЗМОВНИКОМ, ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАПИТАНЬ І ЧІТКА ВІДПОВІДЬ НА НИХ
Номер слайду 7
АРГУМЕНТОВАНЕ ДОВЕДЕННЯ ДУМОК, УЧАСТЬ У ДИСКУСІЯХ
Номер слайду 8
УРОК - НАЙВАЖЛИВІША ФОРМА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ВПЛИВУ НА УЧНІВ
Номер слайду 9
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СПРИЙМАННЯ (СЛУХАННЯ І ЧИТАННЯ) СТВОРЕННЯ ( ГОВОРІННЯ І ПИСЬМО)
Номер слайду 10
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ ГРА “ ДАЛІ, ДАЛІ…” ПРИПУЩЕННЯ НА ОСНОВІ ЗАПРОПОНОВАНИХ СЛІВ “МОЗКОВИЙ ШТУРМ” “ Я ДОСЛІДЖУЮ”
Номер слайду 11
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АСОЦІАЦІЇ ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО… ЧИ ХОТІЛИ Б ВИ БУТИ… ПРОБЛЕМНЕ ЗАПИТАННЯ
Номер слайду 12
ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ ПОЧЕРГОВІ ЗАПИТАННЯ ОБМІН ДУМКАМИ СПРЯМОВАНЕ ЧИТАННЯ З ОБДУМУВАННЯМ ЧИТАННЯ З ПОЗНАЧКАМИ
Номер слайду 13
відео
Номер слайду 14
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ ТВІР-П’ЯТИХВИЛИНКА ОПИТУВАННЯ У ПАРІ СЕНКАН “ ТИ ЗАПИТУЄШ – Я ВІДПОВІДАЮ” ГРОНУВАННЯ ІНСЦЕНІЗАЦІЯ РОЛЬОВА ГРА
РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ Вміння визначати мету діяльності, реалізовувати план роботи Застосовувати набуті знання, вміння творчо мислити, генерувати ідеї Постійно самовдосконалюватися Оцінювати результати власної діяльності
Номер слайду 17
ДОСЯГНЕННЯ Учні посідають призові місця у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури Учні є учасниками ІІІ етапу конкурсу знавців української мови імені П.Яцика
Номер слайду 18
Учні беруть участь у творчих конкурсах “ Розкрилля душі”, “ Патріот”, “ Олімпус”, “ Соняшник”,МАН