Презентація "Формування конкурентноздатної особистості на уроках математики" (з досвіду роботи)

Про матеріал
Презентація містить опис досвіду роботи вчителя математики з теми "Формування конкурентноздатної особистості на уроках математики". Сучасний освітній процес організовується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення знань, швидкої адаптації до змін і розвитку у різних сферах діяльності та комунікації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування конкурентноздатної особистості на уроках математики (з досвіду роботи)Світ, у якому житимуть наші діти, зміниться у чотири рази швидше,а ніж наші школи Віллард Дагетт

Номер слайду 2

Актуальність досвіду. Нові життєві стратегіїкомпетентністьконкурентноспроможністьгнучкістьмобільністьпереосмислення самоцінності знаньуміння здобувати та переробляти інформацію застосовувати її для індивідуального розвитку та самовдосконалення

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Практичне значення Із носія готових знань вчитель перетворюється на організатора пізнавальної діяльності своїх учнів. Учень: творча особистість,володіє навиками спілкування,розуміє математичний процес, вміє самостійно працювати над розвитком власного інтелекту

Номер слайду 5

Номер слайду 6

• діалог "учитель-учень"• діалог "учень-учень"• діалог "учень-учитель"Засоби розвитку творчих здібностей учнів

Номер слайду 7

Принципи в організації навчання Оптимальне поєднання форм творчої діяльності

Номер слайду 8

Реалізаціянаскрізних змістовних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток» «Громадянська відповідальність» «Здоров’я і безпека» «Підприємливість та фінансова грамотність»

Номер слайду 9

Проаналізувати дані таблиці росту сосни, побудувати відповідний графік і зробити висновки про необхідність збереження зелених насаджень. Наскрізна лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток»{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Вік (роки) 510 15 20253035 Висота (м) 0,62,8 57,511,011,912,6

Номер слайду 10

Сім’я має річний бюджет 84 000 гривень. На прожиття вона витрачає 150 доларів щомісячно. Чи має можливість ця сім’я придбати наступні товари: газову плиту вартістю 5 200 грн., ноутбук вартістю 12000 грн.?Банк нараховує 10% рiчних. Якщо вкласти 2000 гривень, скільки буде через 2 роки? Через 5 років?Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність»

Номер слайду 11

Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека»Складіть діаграму за наведеними даними. Експерти Всесвітньої організації охорони здоров’я вважають, що на здоров’я сучасної людини впливають такі чинники:на 20 % — спадковість; на 20 % — стан довкілля; на 10 % — медичне забезпечення; на 50 % — спосіб життя, який веде людина.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

служить засвоєнню необхідних знань, вчить шукати та знаходити об’єкти їх застосування сприяє творчої самореалізації особистості, яка розвивається в процесі навчаннявчить спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення. Метод проектів

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Прийом «Незакінчене речення»Прийом «Логічні зв'язки» сприяє засвоєнню учнями означеньформує вміння висловлювати власні ідеї, говорити коротко, але по суті й переконливоа) Квадрат — це прямокутник, у якого... б) Квадрат — це ромб, у якого... в) Квадрат — це паралелограм, у якого... сприяє засвоєнню знаньрозвиває логічне мислення 1. 513+5=А. 313.2. 1−1013= Б. 11013.3. 11325+21225= В. 5513.4. 3925−425= Г. 3525. Д. 4. 

Номер слайду 16

дозволяє провести швидкий та точний аналіз певної проблеми, виявивши її причини та наслідки розвиває критичне мисленняорганізує роботу учнів в парах та групахвізуалізує причинно-наслідковий зв’язок. Фішбоун

Номер слайду 17

інструмент для синтезування складної інформаціїслужить оцінкою понятійного і словникового багажу учніввикористовується на етапі рефлексіїСінквейн Функція. Спадаюча, зростаюча. Підставляємо, рахуємо, креслимо. Функція відіграє важливу роль. Залежність

Номер слайду 18

З фізкультурою ми дружим,Фізкультуру любим дуже,«Раз, два, три, чотири»,-Чути з кожної квартири. Дружно руки піднімайте, Все прекрасно, опускайте. Нахиліться, розігніться, Станьте прямо, усміхніться. Руки вже за головою,Тож дивись перед собою. Випрямляємо хребет,Лікті зводимо вперед. Мов метелики літаєм, Крильця зводим, розправляєм.(учні говорять вірш і роблять нескладні вправи)Хвилинка здоров’я

Номер слайду 19

Дидактична гра «Доміно»мотивує до отримання знаньдопомогає засвоїти нові знанняпідтримує високий рівень зацікавленості предметомрозвиває логічне мислення

Номер слайду 20

Участь у МАН«Застосування статистики в дослідженні втраченого часу як складової освітніх втрат»Мета роботи: вивчення теми «Статистика», для використання її елементів у дослідженні втрат учбового часу під час війни. Керівник: Боделан І. В., рецензент: Вальчуковська І. М. Розглянута тема підготовлена у 2023 році учнем 9 класу, учасником І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Номер слайду 21

Листопад Всього – 16 відеоуроків. Урок №26: Відношення та його властивості. Урок №27: Пропорція. Основна властивість пропорції. Урок №28: Виконання різноманітних вправ на знаходження невідомого члена пропорції. Урок №29: Розв’язування задач на пропорційні величини. Урок №30: Пряма та обернена пропорційна залежність. Урок №31: Пряма пропорційна залежність. Урок №32: Обернена пропорційна залежність. Урок №33: Розв’язування задач на пряму та обернену пропорційну залежність. Урок №34: Поділ числа у даному відношенні. Урок №35: Розв’язування задач на пропорційний поділ. Урок №36: Масштаб. Урок № 37: Круг. Коло. Урок № 38: Коло. Довжина кола. Урок № 39: Круг. Площа круга. Урок № 40: Круговий сектор. Урок №41: Розв’язування задач на знаходження площі круга, довжини кола. Участь у проекті «Одеса проводить уроки»

Номер слайду 22

Кенгуру. Кожного року приймаємо участь у Всеукраїнському етапі конкурсу «Кенгуру», щоб донести до наших школярів часточку математичної краси і культури.

Номер слайду 23

Головний стимул творчості – величезна радість, яку воно дає і учню і вчителю. Творіть самі, виявіть на повну силу свої творчі здібності, і творитимуть ваші учні

pptx
Додано
27 березня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку