Презентація "Формування критичного мислення в учнів молодших класів"

Про матеріал
Критичне мислення — це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомле­не сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність, і формує твор­че мислення, а отже, творчу особистість. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Зібратися разом – це початок,триматися разом – це прогрес,працювати разом – це успіх.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

студія«Таємними лабіринтами телебачення»

Номер слайду 6

Репортери Блогери Журналісти Редактори

Номер слайду 7

студія«Таємними лабіринтами телебачення»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Кошик ідей. Мозаїка(Джигсоу 1)

Номер слайду 12

Асоціативний кущІнтелект-карта

Номер слайду 13

Різнокольорові капелюшки. Ромашка Блума

Номер слайду 14

Розумний куб. Фішбоун

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Формування критичного мислення в учнів молодших класів.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Легко знаходить потрібну і важливу інформацію, може її перевірити. Уважно вивчає усі можливості. Прискіпливо оцінює кожен варіант й робить власний вибір. Людина, яка володіє критичним мисленням:

Номер слайду 19

Для чого це вам потрібно?Критичне мислення дає інструменти, щоб зробити власне життя більш осмисленим і успішним.

Номер слайду 20

Критично мислячі люди:Інтелектуально незалежніЧесні самі з собою. Ними не можливоманіпулювати

Номер слайду 21

Вони уміють: Шукати і бачити зв’язки між явищами і вчинками людей. Ставити правильні запитання. Вибудовувати судження на доказах. Перемагати сумніви

Номер слайду 22

Критичне мислення

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Інтелект-карта- це незамінна маршрутна карта пам’яті, яка дозволяє від початку організувати інформацію так, щоб мозку було легше працювати з нею.

Номер слайду 25

Основні ознаки інтелект-карти: Кожна карта має головну ідею, від якої відгалужують всі інші. ВоникольоровіВ кожній картівикористовуютьлінії, символи,слова та малюнки.

Номер слайду 26

Переваги. Переваги інтелект-карт. Розкріпачають МИСЛЕННЯДопомагають зробити ВИБІРДають швидкий і повний ОГЛЯДДопомагають знайти нові шляхи РІШЕННЯПідвищують ПРОДУКТИВНІСТЬСтимулюють. УЯВУЕкономлять. ЧАСРозвивають ПАМ’ЯТЬтемипроблемипредмету. Дозволяють ефективніше. ПЛАНУВАТИстратегіїзавданнянаради

Номер слайду 27

- Підготуйтеся перед роботою з інтелект-картою (підготуйте свій внутрішній настрій до роботи, матеріали та приладдя з якими ви будете працювати, своє робоче місце);- Усувайте ментальні блокади (додавайте порожні лінії, задавайте собі питання, доповнюйте карту малюнками, завжди пам’ятайте про безмежні асоціативні властивості вашого мозку);- Удосконалюйте досягнуте (переглядайте свою інтелект-карту, перевіряйте свої здібності до згадування інформації). Рекомендації по складанню інтелект-карт:

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Фішбоун

Номер слайду 31

Голова- проблема, питання або тема, які підлягають аналізу. Фішбоун. Фіксуються основні поняття теми, причини, які привели до проблеми. Факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, або суть понять. Відповідь на поставлене запитання, висновки, узагальнення.

Номер слайду 32

Чому виникла потреба у розвитку критичного мислення?Чи потрібно розвивати критичне мислення?Причини. Факти Переваги. Недоліки

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Обґрунтування Розминка. Комора методів формування критичного мислення Рефлексія. Усвідомлення змісту. Актуалізація

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

1. На кожному уроці ви: Спонукаєте учнів ставитибільше запитань різного типу.

Номер слайду 40

Номер слайду 41

2. Організовуючи діяльністьучнів на уроці ви: Застосовуєте спеціальні методиі прийоми для створення позитивної психологічної атмосфери й відкритого спілкування учнів між собою.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

3. На уроці ви вважаєте доцільним: На кожному уроці організовуватиобговорення учнями дискусійних питань змісту.

Номер слайду 44

Номер слайду 45

4. Якщо учень поставив запитання, ви: Переадресовуєте це запитанняіншим учням класу.

Номер слайду 46

Номер слайду 47

5. Якщо відповідь учня на відкритезапитання не збігається з відповіддю,яку ви очікували (хотіли почути),ви : Пропонуєте іншим учням висловитисьщодо пропонованої позиції.

Номер слайду 48

Номер слайду 49

6. Застосовуючи парну/груповуроботу учнів на уроці, ви: Застосовуєте все перераховане вищезалежно від цілей і завдань уроку.

Номер слайду 50

Номер слайду 51

7. Якщо завдання уроку передбачаютьопанування учнями складноготеоретичного матеріалу, ви: Завжди шукаєте можливість організовувати самостійне опрацювання і обговорення учнями навчальногоматеріалу в групах/парах.

Номер слайду 52

Номер слайду 53

8. У підсумковій частині урокуви вважаєте найбільш важливим: Організувати рефлексію за допомогою відповідних методів .

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

«Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

Номер слайду 59

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 травня 2018
Переглядів
2086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку