Презентація."Формування мотивації навчальної діяльності на уроках математики "

Про матеріал
Формування мотивації навчальної діяльності на уроках математики в умовах особистісно зорієнтованого навчання як засіб підвищення пізнавальної активності учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування мотивації навчальної діяльності на уроках математики в умовах особистісно зорієнтованого навчання як засіб підвищення пізнавальної активності учнів. Підготувала вчитель математики та інформатики

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Эффективный урок

Номер слайду 4

Критерії ефективності сучасного уроку

Номер слайду 5

Уильям Джеймс (1842 -1910)профессор психологии в Гарвардском университете Обучение будет успешным только тогда, когда содержаниеобучения будет соответствовать потребностям и интересам учащегося.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Методичні рекомендації щодо викладання математикиу 2017/2018 навчальному роціМетою базової загальної середньої освіти є «розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію».

Номер слайду 8

Новые учебники, новая программа…Года идут, а вопросы остаются…. З чего начать урок?Как замотивировать и заинтересовать современного школьника?Какие задания подобрать для актуализации опорных знаний?Какие прикладные задачи рассмотреть сегодня?

Номер слайду 9

Моє життєве кредо«Предмет математики настільки серйозний,що не слід упускати жодної можливості зробити його більш цікавим».

Номер слайду 10

Шляхи вирішення поставленої задачі в створенні на уроці проблемних ситуацій; у диференціації і індивідуалізації учбового процесу; у застосуванні нестандартних форм уроку; у введенні оригінальних нетипових форм опитування; у пошуку ефективних інноваційних методів навчання; у формуванні у учнів мотивації навчання; у використанні педагогічних прийомів на різних етапах уроку;

Номер слайду 11

Способи стимулювання і мотивації інтересу до навчання математики у учнів: використання інтересу здивування; створення ситуації успіху; створення ситуації захоплення; використання наочності, ІКТ; використання практичних завдань; використання історичного матеріалу; формування мотивів обов'язку і відповідальності в навчанні; створення ситуації вільного вибору учнями учбового завдання.

Номер слайду 12

Сюжетні задачі до оновленої програми 5-9 клас. Задачі практичного і професійного спрямування (для груп сільськогосподарського та автомобільного напрямку. Задача 1 Бак, що має форму прямокутного паралелепіпеда, доверху заповнено бензином. Довжина бака 3м, ширина 1,5м, висота 1,2м (Розміри внутрішні). Густина бензину 710 кг/м куб. На скільки робочих днів вистачить цього бензину для заправки автомобіля ГАЗ – 53, якщо середні витрати бензину автомобіля за робочий день – 95 кг? Задачі з теми "Тіла обертання. Конус". Задачі для груп будівельного напрямку. Задача 2 Розчин висипали у вигляді конічної кучі, твірна якої 6,3м, довжина кола С = 17,6м, чи вистачить його для кладки 190м куб. стінки, якщо для кладки 1м куб. стінки потрібно 0,23м куб. розчину ? Задачі для груп будівельного та автотранспортного напрямків. Задача3 Обчислити, скільки цеглин та розчину потрібно завезти до майстерні, щоб побудувати перегородку товщиною в один цегла, довжиною 4м, висотою 2,6м. Відомо, що розміри цеглини 25см на 12см на 6,5см, а на 1м кубічний кладки потрібно – 0,23м кубічних розчину.

Номер слайду 13

Нова програма інформатики також спрямована на реалізацію мети та завдань,  визначених у Державному стандарті. Кінцевим результатом навчання інформатики є сформовані предметна ІКТ-компетентність та ключові компетентності, зокрема інформаційно-комунікаційна, навчальна, комунікативна, математична, соціальна, громадянська, здоров’язбережувальна. Предмет інформатика

Номер слайду 14

У процесі формування компетентностей як предметних так і життєвих використовую елементи таких технологій:                   

Номер слайду 15

Формуючи життєву компетентність на уроках інформатики організація учнівських проектів дає можливість:

Номер слайду 16

Тематика проектів з інформатики{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тема. Тема проекту. Завдання. РезультатІнформація та повідомлення. Інформаційні процесиІнформація у світі тварин. Дослідити, як сприймають та передають інформацію тварини. Зображення та розповідь. Способи подання повідомлень. Подати інформацію різними способами. Різні способи подачі інформаціїЛюдина та пристроїЯке призначення різних пристроїв, що використовуються людиною  для роботи з даними  (комп’ютер, телефон,  диктофон, факс, плеєр, калькулятор, фотокамера, кінокамера, ігрові приставки, навігатор та ін.)Зображення та розповідь про пристроїІнформаційні процеси у школіЗробити спостереження: які інформаційні процеси відбуваються у школі. Намалювати малюнок цих процесів. Малюнок. Основи роботи з комп’ютером Музей інформатики. Знайти інформацію про далеких «родичів» комп’ютера. Зображення та розповідь з історії виникнення комп’ютераІсторія однієї дискети. Скласти розповідь або казку про пристрої комп’ютера. Розповідь або казка. Пристрої комп’ютера. Робота у групах: знайти зображення пристроїв введення, виведення, зберігання, обробки інформації та дати коротку характеристику кожному пристрою. Зображення та розповідь. Об’єкти навколо нас. Дослідити об’єкти навколо нас та об’єднати їх у групи або знайти об’єкти, які оточують нас, які входять до групи. Зображення об’єктів або їх назва. Мої правила поведінки у комп’ютерному класіСтворити книжечку на тему «Мої правила поведінки у комп’ютерному класі»Книжечка. Клавіатурний тренажер. Створити гру, кросворд, ребус з теми. Гра, кросворд, ребус тощо

Номер слайду 17

Тематика проектів з інформатики{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Графічний редактор. Квітка для мами. Створення листівки до свята 8 Березня. Листівка, створена у графічному редакторіЦей загадковий космічний світ. Переглянути добірку зображень та створити малюнок на космічну тему. Малюнок, створений у графічному редакторіУкраїнський рушничок. Дізнатись про елементи українського рушника та намалювати рушничок у графічному редакторіМалюнок, створений у графічному редакторіУ світі цифр. За допомогою цифр створити малюнок. Малюнок, створений у графічному редакторіРедактор презентацій. Моя родина. Створити презентацію про свою родину або про члена своєї родини. Презентація. Моя країна – Україна. Скласти розповідь про нашу країну – Україну. Презентація. Пристрої комп’ютера. Розповісти за допомогою презентації про пристрої введення, виведення, зберігання, обробки інформаціїПрезентаціяІнформація у світі тварин. За допомогою презентації розповісти, як сприймають та передають інформацію тварини. Презентація. Безпека в доміВикористовуючи запропонований матеріал, розповісти за допомогою презентації про правила користування електричними та газовими пристроями або як потрібно себе поводити, якщо батьків немає вдома. Презентація. Музей інформатики. Розповісти історію виникнення комп’ютера. Презентація. Шкідлива їжа. Розповісти про шкідливість вживання газованої води, чіпсів, жувальних гумок тощо. Презентація. Шкідливі звички. Розповісти про шкідливість куріння або вживання алкоголю. Презентація

Номер слайду 18

Використання інтерактивних вправ під час вивчення інформатики підтримання інтересу учнів до інформатики та їх мотивації на високому рівні. підготовка учнів до активної діяльності, спільної праці та ефективної взаємодії, що обов’язково знадобляться дітям під час створення їх першого проекту в кінці року.

Номер слайду 19

Використання проблемного навчання дозволяє розвивати мислення учнів, їх аналітичні та творчі здібності. Метод проблемного викладу спонукає дітей розмірковувати, свідомо сприймати навчальний матеріал. Не менш ефективним є і евристичний метод, оскільки під керівництвом вчителя діти вчаться осмислювати умови завдання, актуалізувати отримані раніше знання та навички, аналізувати, порівнювати, робити висновки, узагальнювати, перевіряти результати роботи.

Номер слайду 20

Мої плани на майбутнє: Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованостіПродовжити підготовку конкурентоздатного випускника, що володіє ключовими та життєвими компетенціями Сприяти участі дітей у конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення якості знань учнів проводити індивідуальну роботу з учнями

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку