Урок .Застосування командної роботи на уроках фізичної культури та в позакласний час.

Про матеріал

Спорт – це дієвий інструмент для того, щоб об'єднувати дітей, розвивати у них як лідерські вміння, так і звичку працювати в команді.Через спорт ми повинні формувати в школярів повне несприйняття будь-яких форм дискримінації.Це, зокрема, стосується й такого явища, як булінг.Саме через командну роботу на уроках фізичної культури діти можуть вчитися поважати один одного та бути терплячими.Важливим завданням є виховання у школярів уважності, коректності, готовності прийти на допомогу, колективізму, чесності, вимогливості, доброзичливості у відношенні до всіх людей.Хорошим засобом виховання зазначених якостей можуть служити різні рухливі ігри та змагання.

Пропоную вашій увазі ігрові елементи та вправи для тренування згуртованості, довіри , командного духу, взаєморозуміння та взаємодопомоги, під час спортивних ігор та змагань.

Перегляд файлу

Застосування командної роботи на уроках фізичної культури та в позакласний час.

 

 

            Спорт – це дієвий інструмент для того, щоб об’єднувати дітей, розвивати у них як лідерські вміння, так і звичку працювати в команді.

            Через спорт ми повинні формувати в школярів повне несприйняття будь-яких форм дискримінації.

                Це, зокрема, стосується й такого явища, як булінг.

 Саме через командну роботу на уроках фізичної культури діти можуть вчитися поважати один одного та бути терплячими. 

               Важливим завданням є виховання у школярів уважності, коректності, готовності прийти на допомогу, колективізму, чесності, вимогливості, доброзичливості у відношенні до всіх людей.

            Хорошим засобом виховання зазначених якостей можуть служити різні рухливі ігри та змагання.

           Пропоную вашій увазі   ігрові елементи  та  вправи  для тренування згуртованості, довіри ,  командного духу,    взаєморозуміння та взаємодопомоги, під час спортивних ігор та змагань.

 

 

 

1 вправа  Жива квітка  (діти стають в коло, сідають на підлогу, ногами в середину, всі беруться заруки  та  одночасно качають прес) 

 

2 вправа  Найспритніші  (діти стають в коло, сідають на підлогу, ногами в середину  в середині  знаходиться м’яч. Всі разом піднімають па опускають м’яч , ноги не відривають від м’яча )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 вправа  Джерело  енергії  ( діти стають по діагоналі , сідають на підлогу  дивлячись один одному у спину.  Перший тримає  м’яч  в ногах, обертається до товариша та обережно передає м’яч і так декілька разів . головне не втратити м’яча )

 

4 вправа  Забери м’яча  (діти стають в коло , в середині учень в нього пов’язка  на очах,  в одного учня  баскет .м’яч . він робить  3-4 удари о підлогу та швидко передає  м’яч своїм товаришам. Завдання  піймати  , перехопити  м’яча  чи доторкнутися  учню до м’яча . потім міняються )

 

5 вправа  Молекули     (діти стають в коло в кожного  м’яч , рука на  плечі  у товариша . всі одночасно роблять ведення )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 вправа  Дотягнись та візьми      (  на відстані від  стартової  лінії  розташовані : обруч з тенісними м’ячами . завдання дотягнутися до м’яча , взяти його та передати  команді. 4-5 учнів)

 

7 вправа  Тримай міцно, передавай швидше  .  (діти сидять на  лаві, або   на колінах ,  одна рука тримається за  плече  товариша,  що сидить по переду, інша рука буде  передавати  предмет . отримавши ,перший перебігає в кінець і все починається знов . предмет знаходиться у останнього гравця )

8 вправа   Сіамські близнюки  ( нам потрібно 3 ящика та 2 учня .Синхронна хода )

                                                                                                                       

 

 

9 вправа  Переправа  ( діти  отримують 2  листа. міняючи  листи  під ногами треба як найшвидше  дійти  до кінця ,назад повертаємось з прискоренням)

 

10 вправа  Рибаки  (  на відстані від  стартової  лінії  розташовані : вудилища та  рибки , треба  впіймати  рибку. Вудилище залишити для наступного гравця)

 

 

11 вправа  Розпалювання багаття   ( перед вами  дрова та вогонь. Треба всій команді  одночасно встановити багаття ,полум’я . після того як все буде готово сісти на  підлогу , обнявшись та прокричати :  Команда готова!

 

12 вправа  Сороконіжка  ( драбинка , команда береться за руки , кожний  учасник  в  кожній  клітинці,   робить  ногами  переступи  1.2,3. не наступати  суддя слідкує )

 

13 вправа  Хто  сильніший ?   перетягування Канату 

 

14 вправа  Виклик кольорів  ( парашут  на підлозі  лежить  , всі діти  розташувались на ньому , вибрали колір . вчитель говорить  2 кольори  . діти цих кольорів піднімаються та  перебігають  за  вільне місце, але лягають на свій колір . Треба 1 зайву дитину.

 

 

 

15 вправа  Парасолька  (парашут. Всі діти тримають парашут  , одночасно підняти  догори та  заховатися присівши )

doc
Додано
27 липня 2018
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку