Спорт – це дієвий інструмент для того, щоб об'єднувати дітей, розвивати у них як лідерські вміння, так і звичку працювати в команді.Через спорт ми повинні формувати в школярів повне несприйняття будь-яких форм дискримінації.Це, зокрема, стосується й такого явища, як булінг.Саме через командну роботу на уроках фізичної культури діти можуть вчитися поважати один одного та бути терплячими.Важливим завданням є виховання у школярів уважності, коректності, готовності прийти на допомогу, колективізму, чесності, вимогливості, доброзичливості у відношенні до всіх людей.Хорошим засобом виховання зазначених якостей можуть служити різні рухливі ігри та змагання.
Пропоную вашій увазі ігрові елементи та вправи для тренування згуртованості, довіри , командного духу, взаєморозуміння та взаємодопомоги, під час спортивних ігор та змагань.
Застосування командної роботи на уроках фізичної культури та в позакласний час.
Спорт – це дієвий інструмент для того, щоб об’єднувати дітей, розвивати у них як лідерські вміння, так і звичку працювати в команді.
Через спорт ми повинні формувати в школярів повне несприйняття будь-яких форм дискримінації.
Це, зокрема, стосується й такого явища, як булінг.
Саме через командну роботу на уроках фізичної культури діти можуть вчитися поважати один одного та бути терплячими.
Важливим завданням є виховання у школярів уважності, коректності, готовності прийти на допомогу, колективізму, чесності, вимогливості, доброзичливості у відношенні до всіх людей.
Хорошим засобом виховання зазначених якостей можуть служити різні рухливі ігри та змагання.
Пропоную вашій увазі ігрові елементи та вправи для тренування згуртованості, довіри , командного духу, взаєморозуміння та взаємодопомоги, під час спортивних ігор та змагань.
1 вправа Жива квітка (діти стають в коло, сідають на підлогу, ногами в середину, всі беруться заруки та одночасно качають прес)
2 вправа Найспритніші (діти стають в коло, сідають на підлогу, ногами в середину в середині знаходиться м’яч. Всі разом піднімають па опускають м’яч , ноги не відривають від м’яча )
3 вправа Джерело енергії ( діти стають по діагоналі , сідають на підлогу дивлячись один одному у спину. Перший тримає м’яч в ногах, обертається до товариша та обережно передає м’яч і так декілька разів . головне не втратити м’яча )
4 вправа Забери м’яча (діти стають в коло , в середині учень в нього пов’язка на очах, в одного учня баскет .м’яч . він робить 3-4 удари о підлогу та швидко передає м’яч своїм товаришам. Завдання піймати , перехопити м’яча чи доторкнутися учню до м’яча . потім міняються )
5 вправа Молекули (діти стають в коло в кожного м’яч , рука на плечі у товариша . всі одночасно роблять ведення )
6 вправа Дотягнись та візьми ( на відстані від стартової лінії розташовані : обруч з тенісними м’ячами . завдання дотягнутися до м’яча , взяти його та передати команді. 4-5 учнів)
7 вправа Тримай міцно, передавай швидше . (діти сидять на лаві, або на колінах , одна рука тримається за плече товариша, що сидить по переду, інша рука буде передавати предмет . отримавши ,перший перебігає в кінець і все починається знов . предмет знаходиться у останнього гравця )
8 вправа Сіамські близнюки ( нам потрібно 3 ящика та 2 учня .Синхронна хода )
9 вправа Переправа ( діти отримують 2 листа. міняючи листи під ногами треба як найшвидше дійти до кінця ,назад повертаємось з прискоренням)
10 вправа Рибаки ( на відстані від стартової лінії розташовані : вудилища та рибки , треба впіймати рибку. Вудилище залишити для наступного гравця)
11 вправа Розпалювання багаття ( перед вами дрова та вогонь. Треба всій команді одночасно встановити багаття ,полум’я . після того як все буде готово сісти на підлогу , обнявшись та прокричати : Команда готова!
12 вправа Сороконіжка ( драбинка , команда береться за руки , кожний учасник в кожній клітинці, робить ногами переступи 1.2,3. не наступати суддя слідкує )
13 вправа Хто сильніший ? перетягування Канату
14 вправа Виклик кольорів ( парашут на підлозі лежить , всі діти розташувались на ньому , вибрали колір . вчитель говорить 2 кольори . діти цих кольорів піднімаються та перебігають за вільне місце, але лягають на свій колір . Треба 1 зайву дитину.
15 вправа Парасолька (парашут. Всі діти тримають парашут , одночасно підняти догори та заховатися присівши )