Виховання суспільно-громадянських компетентностей Прогнозований результат:вміє виконувати різні функції та ролі в колективі,вміє визначати свій статус в соціальній групі, вміє аналізувати сутність соціальної поведінки, реалізовує і послідовно обстоює свої права, використовує засоби громадянського впливу, проявляє свідомий патріотизм, національну свідомість, правосвідомість, політичну культуру, культуру міжетнічних відносин,
Прогнозований результатвиражає своєю поведінкою повагу до української символіки, історії, звичаїв і обрядів,приймає виважені рішення з урахуванням норм і цінностей громадянського суспільства, займає позицію активного суб’єкта громадянського суспільства, який може і має впливати на долю країни.
Заходи,спрямовані на виховання суспільно-громадянських компетентностей. Бесіди, диспути на правознавчу тематику:«Правопорядок – основа демократії», «Права і обов’язки дитини», знайомство з Декларацією прав людини. Виховні години: «Козацькі забави», «З Україною в серці живу», «Україна пам’ятає», «В єдності наша сила», «Європейський вибір України» «Символи нашої держави» тощо.
Заходи,спрямовані на виховання суспільно-громадянських компетентностей. Тематичні зустрічі учнів школи з працівниками юстиції, кримінальної міліції, служби в справах дітей. Конкурси учнівських творів «Якби я був депутатом (президентом, мером)». Організація виборів учнівського парламенту школи, виборів Президента школи, класу.
Заходи,спрямовані на виховання суспільно-громадянських компетентностей. Підготовка фольклорних свят: - Свято урожаю;- Українські вечорниці;-Свято Миколая;-Різдвяні свята. Виставки малюнків:- «Україна очима дітей»,- «Козацькому роду нема переводу». Робота над проектом «Рід. Родина. Рідня» (робота над складанням родового дерева сім’ї).
Очікувані результатинабуття учнями соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних відносин, формування в молоді національної свідомості, розвиненої духовності, фізичної досконалості, правової, трудової, екологічної культури, соціальної активності та свідомої громадянської позиції.