Презентація функціоналу тестування на нараді вчителів - семінар

Про матеріал
Семінар - практикум "Самоосвіта та інновації" МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ: навчаючи інших – навчаюся сам! ДІЯЛЬНІСНА МЕТА: самонавчання методам, формам та прийомам пізнання; саморозвиток ініціативності, підприємливості. як ключових компетентностей особистості; самовиховання та самоконтроль загальнолюдських якостей ГІПОТЕЗА: «МЕТОДИЧНА ВПРАВНІСТЬ – ПОСТІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПОШУК… САМОГО СЕБЕ» НОВИЗНА СЕМІНАРУ: «РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОБРАЗУ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО «Я» ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГАРМОНІЮ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМАТІВ ОСВІТИ” ПЕРСОНАЛЬНО-ЗАГАЛЬНИЙ ПРОДУКТ ТВОРЧОСТІ СЕМІНАРУ: «МЕНТАЛЬНО - МЕТОДИЧНА РЕЙТИНГОВА КАРТА»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРИРОДА! ЯКЕ ЧУДОВЕ СЛОВО! ВОНА ДЛЯ НАС НЕ ПРОСТО ЗВУК! ПРИРОДА – ОПОРА І ОСНОВА ВСІХ, ЯК Є БЕЗ ВИНЯТКУ НАУК! МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ: навчаючи інших – навчаюся сам! ДІЯЛЬНІСНА МЕТА: самонавчання методам, формам та прийомам пізнання; саморозвиток ініціативності, підприємливості. як ключових компетентностей особистості; самовиховання та самоконтроль загальнолюдських якостей ГІПОТЕЗА: «МЕТОДИЧНА ВПРАВНІСТЬ – ПОСТІЙНИЙ ТВОРЧИЙ ПОШУК… САМОГО СЕБЕ» НОВИЗНА СЕМІНАРУ: «РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОБРАЗУ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО «Я» ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГАРМОНІЮ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМАТІВ ОСВІТИ” ПЕРСОНАЛЬНО-ЗАГАЛЬНИЙ ПРОДУКТ ТВОРЧОСТІ СЕМІНАРУ: «МЕНТАЛЬНО - МЕТОДИЧНА РЕЙТИНГОВА КАРТА» НАША АДРЕСА: 65003, Україна, Одеська область, м.Одеса, Суворовський район, вул. Отамана Головатого, 94 E-mail: 66_1949@ukr.net ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 66 І-ІІІ СТУПЕНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ ТЕМА: «САМООСВІТА ТА ІННОВАЦІЇ» Проводить: Щеглакова Д.В., керівник циклової ШМК природничо-наукового та фізико-математичного профілів Цільова група: вчителі школи, методичні комісії школи; школа молодого вчителя Дата проведення: Місце проведення: кабінет біології №18

Номер слайду 2

І етап семінару –9 хвилин - Вправа “Допиши речення” – проблемне навчання, метод асоціацій, “мозковий штурм”, КТС (МКМ) МЕТА: саморозвиток ініціативності, налаштування на комунікацію; моніторинг результатів, гарантія успіху Ключова проблема: ЩО ОЗНАЧАЄ: “ІННОВАЦІЯ”? Завдання творчим групам (1-4 бали): за 1 хвилину допишіть логічні ряди (якомога більше слів!) : І»-інформація, ініціативність, імла. …. »Н»-натхнення, неповторність, … “Н”- нова, наочність, ноосфера; … «О»- оригінальність, особистість, … «В»- вільний; В. Вернадський… «А»- атрибут, аналізатори, активність. …… «Ц»-цивілізація, центр,… «Я»- Я, Яндекс, яблуко… Самооцінка: …. балів:1-дослідник (дописано 3 слова, є повтори); 2-ерудит (дописано 6 слів, є повтори), 3-інтелектуал (8 слів); 4 –новатор (немає повторів, глибинне мислення!) ІІ етап роботи - 10 хвилин – Вправа “Кути” – проблемне дієве навчання через особистісний вибір Мета: розвиток уявлень про гармонію традиційних і інноваційних форматів освіти; (право вибору; цінується кожен вибір!) Ключова проблема: ЯК “ПРАЦЮЄ “ ШКОЛА “ОФЛАЙН” - “ОНЛАЙН”? Завдання №2 творчим групам (1-4 бали): Зробіть свій вибір і станьте в один “КУТ”: Кут №1 - Інформація для роздумів: «англ. «ofline» - означає «не на лінії»- з телеграфного минулого; «поза зоною доступу»-з сьогодення; тобто, за межами глобальної системи Інтернет. Вчитель біля дошки з крейдою, віч-на-віч з дітьми; щоденно зіштовхуються емоції з емоціями; згладжуються; притираються; перемішуються; створюється дивовижний простір ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Все це без посередників у вигляді гаджетів, мишок, вікон, платформ, блогів, смартфонів, смартвочів, айфонів, планшетів, ноутбуків, тощо». Кут №2 – “online” – інновації…. школа-онлайн – це відображення бурхливих змін соціуму. Вчитель, якщо він не хоче опинитися за бортом, повинен міцно триматися за штурвал «онлайнового» корабля! Кут№3 - єдність традицій та інновацій Кут 4 – Ваша думка (пояснення) ІV етап семінару – 5 хвилин – міні-проекти– практичний метод проектів, виставка Мета: самоспостереження; етичне самовиховання, презентація інноваційних проектів, “ментальних карт”, виставка творчих робіт учнів, вчителя Ключове питання: ДЕ І ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ ПРО ІННОВАЦІЇ? Підсумки: Самоосвіта  — самостійний спосіб отримання знань шляхом систематичного читання і звернення до компетентних джерел (на паперових, електронних носіях); риса вольових, наполегливих осіб; засіб виховання, загартування характеру, перевірка можливостей особи. ІІІ етап семінару  - 7 хвилин - Вправа «Важкий учень» - метод «ситуативне навчання» Мета: виявити позитивне значення методичної установки для подальшої роботи з учнями Завдання. Подумайте, хто з Ваших учнів, на Вашу думку, для вас є самим проблемним учнем. Напишіть його ім'я. Тепер впишіть тільки позитивні якості цього учня. У своїй подальшій роботі з ним використовуйте тільки цей позитивний потенціал.Дійсно ваш учень такий проблемний? Нехай аналіз ситуації допоможе розв'язати Вашу професійну проблему.Далі, напишіть своє ім'я й свої якості, як позитивні, так і негативні. Яких виявилося більше? Підкресліть позитивні, нехай вони вам допоможуть.  Тільки тоді ви будете успішним вчителем, а учень успішним учнем, коли буде йти орієнтування на позитивні якості особистості. Цією вправою Вам дано установку на вдале співробітництво й взаєморозуміння.

ppt
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку