Презентація "Функція. Лінійна функція, її графік та властивості."

Про матеріал
Узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми; Урок узагальнення та систематизації знань і умінь. Продовжити формування вмінь і навичок застосовувати знання з теми до розв’язування стандартних та нестандартних задач, розвивати навички самостійної роботи, творчу пізнавальну активність учнів; сприяти реалізації наскрізних ліній компетентностей, саме: фінансова грамотність, здоров’я і безпека, виховувати наполегливість і працьовитість; упевненість у своїх силах, відповідальність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку. Функція. Лінійна функція, її графік та властивостіУчитель математики: Валентина Шулежко

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}функція

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вартість поїздки в таксі включає оплату подачі автомобіля 25 грн та пройденої їм відстані у розмірі 3 грн за кожний кілометр. Складіть функцію (Y), яка визначає вартість поїздки в таксі залежно від пройденої відстані (X). Знайдіть вартість поїздки, якщо пасажир проїхав 30 км. Якою буде вартість поїздки, якщо пасажир проїде ще 5 км?

Номер слайду 4

https://onlinetestpad.com/t/14c953aeee8340c2b83653a49c15de36

Номер слайду 5

Графік – це лінія, що говорить і яка може про багато що розповісти. М. Б. Балк

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Знайдіть значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 3.2. Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -2.3. Знайдіть точку перетину графіка з віссю абсцис.4. Знайдіть точку перетину графіка з віссю ординат.5. Чи належить графіку точка А(3;2).6. Нулі функції.7. Значення аргументу, при яких функція набуває додатних значень. Використовуючи графік функції знайдіть:

Номер слайду 7

Виконання письмових вправ № 803. Задайте формулою пряму пропорційність , якщо її графік проходить через точку В (-2; 18). Розв’язання. Пряма пропорційність задається формулою y = k x.Її графік проходить через B (-2; 18), то 18 = - 2 k, k = 18 : (- 2), k = - 9. Отже, y = - 9 x.

Номер слайду 8

https://www.facebook.com/lublu.nauku/videos/63899210386/Фізкультхвилинка

Номер слайду 9

Виконання письмових вправ№ 811. Не будуючи графіка функції у = 4х – 6, знайдіть таку точку, у якої:а) абсциса дорівнює ординаті;б) абсциса й ордината – протилежні числа;в) абсциса вдвічі менша за ординату.

Номер слайду 10

https://coggle.it/diagram/Worp. Yhxb. Ww. ABC-1 T/t/%D0%BA%D0%BB%D1%8 E%D1%87%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96-%D1%96-%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8 F

Номер слайду 11

Медичними працівниками встановлено, що для нормального розвитку Дитини, якій x років (x < 18 ), вона повинна спати y годин на добу, де y визначається за формулою: y = 16 – 0,5 x. Знайдіть y (5), y (10), y (14). Повноцінний сон необхідний для нормального росту й розвитку дитини, особливо в період підвищення навчального навантаження, психоемоційного стресу. Постійні «недосипання» призводять до погіршення загального стану, головного болю, зниження імунітету та пам’яті.

Номер слайду 12

https://learningapps.org/display?v=ppv99pq9t18https://learningapps.org/display?v=p63au8ab218https://onlinetestpad.com/t/14c953aeee8340c2b83653a49c15de36https://www.youtube.com/watch?v=hm. UJd. HOJu. IQhttp://uklasi.com.ua/7-klas/algebra. Домашнє завдання. Повторити: п.20; п.21; п.7 Виконатити: середній рівень: № 793; № 795; достатній рівень: № 799; № 806; високий рівеь: № 813.https://ru.padlet.com/shulezhko_2011/ifkjtt0p92pw

Номер слайду 13

Хто багато читає, той багато знаєЯк ви нам, так і ми вам. Який голос, такий і відголосок. Які харчі, така й робота

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пантюх Юрій Васильович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 21. Лінійна функція
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
1400
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку