197654328 Користуючись колажем, згадайте казки Г. Андерсена
Номер слайду 2
1. «Дюймовочка».2. «Русалонька».3. «Білосніжка».4. «Снігова королева».5. «Непохитний олов`яний солдатик».6. «Принцеса на горошині».7. «Гидке каченя».8. «Соловей».9. «Дикі лебеді». Перевір себе
Номер слайду 3
Арія – це розвинута, закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом. У первісному значенні термін “арія” означав пісню (являє собою частину оперної дії).Імператор – титул деяких монархів, що означає більш високий ранг порівняно з королем, царем. Камергер – придворний чин і придворне звання старшого рангу. Капельмейстер – керівник вокальної капели або оркестру, диригент. Орнітолог - це біолог, що вивчає птахів. Він спостерігає за їх поведінкою в умовах живої природи, мегаполісу і в неволі. Відстежує сезонні міграції. Займається науково-дослідною роботою. Словников робота
Номер слайду 4
завдання під час вивчення казки Г. Андерсена “Соловей”відповідно до типу інтелекту{91 EBBBCC-DAD2-459 C-BE2 E-F6 DE35 CF9 A28}Тип інтелекту. Завдання. Вербально-лінгвістичний. Створіть запитання по ходу читання казки (6)Логічно-математичний. Створіть послідовний ланцюжок подій. Візуально-просторовий. Створити комікс до казки або колаж епізодів твору. Тілесно-кінестетичнийІнсценізувати епізод (робота в групах)Музично-ритмічний. Прочитати твір за ролями, імітуючи різні голоси. Міжособистісний. Створення інтерв` ю з головними героями твору (робота в парах)Внутрішньособистісний. Написати листа від імені імператора, в якому ділетеся своїми враженнями від співу пташки справжньоїНатуралістичний. Знайти інформацію про солов`я
Номер слайду 5
Автор презентації – Шевченко Людмила Миколаївна,учитель української мови і літератури та зарубіжної літературисередньої загальноосвітньої школи № 221 Солом`янського району м. Києва