Презентація "Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук"

Про матеріал
Презентація до уроку у 8 класі "Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук" із застосуванням роботи в групаз змінного складу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Просто знати – це ще не все, знання необхідно використовувати» Йоганн Гете

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Правила роботи в групі Думати – колективно! Діяти – оперативно! Сперечатись – доказово! Це для всіх – обов'язково!

Номер слайду 4

Основні класи неорганічних сполук{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Cu. OAl2 O3 SO3 P2 O5 Оксиди Ex. Oy Кислоти Hx. Кз{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}HCl. HNO3 H2 SO4 H3 PO4 Основи Ме(ОН)х{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Cu(OH)2 Al(OH)3 Na. OHKOHСолі Мех. Кзу{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Cu. Cl2 Al(NO3)3 Ba. SO4 Ca3(PO4)2

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук

Номер слайду 7

Завдання уроку: Мені цікаво дізнатися … Я маю на меті вивчити … Я хочу зрозуміти … Я хочу навчитися … Для мене сьогодні на уроці важливо …

Номер слайду 8

Генетичний зв’язок – зв’язок між класами неорганічних сполук, оснований на добуванні речовин одного класу з речовин іншого класу. У перекладі з грецької генетичний означає – такий, що стосується походження, вивчає розвиток чого-небудь. Генетичний ряд – це ланцюжок, який об’єднує речовини різних класів, що є сполуками одного елемента і пов’язані між собою. 

Номер слайду 9

Номер слайду 10

1 2 3 4 5 C → CO2 → H2 CO3 → Ca. CO3 → Ca. O → Ca(OH)2 6 ↓ Na2 CO3 C + O2 → CO2↑H2 O + CO2 → H2 CO3 Ca(OH)2 + H2 CO3 → Ca. CO3↓ + 2 H2 O t° C4. Ca. CO3 → Ca. O + CO2↑5. Ca. O + H2 O → Ca(OH)26. 2 Na. OH + Н2 CO3 → Na2 CO3 + 2 H2 O

Номер слайду 11

Генетичні ряди1. Cu → Cu. O → Cu. Cl2 → Cu(OH)22. Al → Al2 O3 → Al(NO3)3 → Al(OH)3 3. S → SO3 → H2 SO4 → Ba. SO44. P → P2 O5 → H3 PO4 → Ca3(PO4)2

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Казка про Велику битву. В одному царстві-державі під назвою Хімія жили-були два війська. Одне виступало під червоним прапором. Дуже любили його воїни їсти на обід борщ з квашеної капусти, мариновані гриби і овочі, пити морс з журавлини і лимонний сік. Їхні шлунки могли перетравлювати навіть залізні цвяхи. Але ось обладунки годилися тільки мідні, а командир хизувався в срібному шоломі. Де б не проходило це військо, гинули майже всі рослини, залишалися рости тільки жорсткий хвощ та невибагливий щавель. Інше військо виступало під синім прапором. Злими були його воїни, їдкими - роз'їдали шкіру і тканини. При їх купанні в річці вода так нагрівалася, що гинула риба та інша живність. Люто ненавиділи один одного воїни обидвох військ, все рвалися в бій. І ось настав день Великої битви. Зустрілися в чистому полі два війська, зійшлися в непримиренній сутичці. І сталося диво - пропали вороги-воїни, а замість них встали, тримаючись за руки, два мирних народи, не здатних до агресії. І прапор їх був фіолетовий. І стали вони вірно служити людям. А тих воїнів, які залишилися в резерві і не брали участь в битві, відправили в спеціальних вагонах на хімічні підприємства для мирної служби.

Номер слайду 17

Підсумки:між класами неорганічних сполук існує генетичний зв’язок, що ґрунтується на одержанні одних речовин з інших;генетичні зв’язки можна зобразити у вигляді ланцюжка;в основі генетичних зв’язків лежить можливість хімічних елементів переходити із одних сполук в інші;одну і ту саму речовину можна одержати кількома способами;генетичні зв’язки є підтвердженням основних законів природи.знання взаємозв'язків між речовинами потрібні людині для керування їх перетвореннями, для добування нових сполук, потрібних у промисловому виробництві та сільському господарстві.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

на уроці я дізнався..., я зрозумів..., я навчився..., найбільш цікавим було ..., найбільший мій успіх – це..., найбільші труднощі я відчув..., я не вмів, а тепер умію..., я змінив своє ставлення до..., на наступному уроці я хочу... 

Номер слайду 20

Домашнє завдання: § 42, в зошиті №2 на ст. 104 Бажаю успіху!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рябченко Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воронівська Наталья Гуріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
10260
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку