Презентація "Гете "Фауст"

Про матеріал
Презентація містить загальні відомості про трагедію, тест на знання сюжету, порівняльну характеристику образів Фауста і Мефістоіеля, інтерпретацію твору в сучаному баченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Безмежні світ і небеса,Велична, вічна їх краса – Їх мушу бачити і чутиІ, дасть Бог, істинно збагнути. Й. В. Гете

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ТЕСТОВІ ЗАВДАНЯ1. Що відомо про Фауста на початку твору? За освітою він: а) філософ, лікар; б) математик; в) астроном.2. Фауста більше тривожить: а) нестача грошей; б) відсутність сім’ї; в) безплідність наук, яким він присвятив життя.3. Гете був сучасником двох великих епох: а) бароко і просвітництва; б) просвітництва і романтизму; в) відродження.4. Фауст переклав першу фразу Біблії: а) “Спочатку була думка”; б) “Спочатку була сила”; в) “Спочатку була дія”.5. За жанром твір “Фауст” є: а) романом; б) п’єсою; в) філософською поемою у формі драми.6. Гете використовує у творі: а) гротеск; б) фантастику; в) метафору.7. Особливості композиції “Фауста”: а) 5 прологів, 2 частини; б) 3 прологи,2 частини; в)”Присвята”, 2 частини.8. Хто головні герої трагедії: а) Фауст і Мефістофель; б) Господь і Мефістофель; в) Фауст і Маргарита.9. Основні запитання трагедії: а) суперечка Господа і Мефістофеля; б) історія Фауста і Маргарити; в) випробовування Фауста.10. Вагнер – це: а) вчений-схоласт; б) людина з народу; в) студент.11. Як Мефістофель характеризує світ і людство: а) “мізерність людська”; б) людина любить супокій; в)” у мороці блукає”.12. Вибір усього життя Фауста: а) істина; б) прекрасна мить; в) молодість. ВІДПОВІДІ: 1а, 2в, 3б, 4в, 5в, 6б, 7б, 8а, 9в, 10а, 11а, 12а.

Номер слайду 4

Теоретичні знання. Форма відповіді – “Мікрофон”

Номер слайду 5

Проблематика драми “Фауст”:-місце людини на землі;-сенс буття особистості;-моральний вибір;-самопізнання людини;-духовний стан світу. Художній простір:-земля;-небо;-пекло. Час:-минуле;-торішнє;-майбутнєВічність

Номер слайду 6

ОСНОВА ДРАМИ – легенда про доктора Фауста,вченого-чорнокнижника XVIст., який продав душу дияволу. ЖАНР -трагедія, поема, філософська поема у формі драми Доктор Фаустус. Мал. Дж. Давида (1645)

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Схарактеризуйте Мефістофеляйого словами: Я – тої сили часть, що робить лиш добро,бажаючи лиш злого. Я – заперечення усього!

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

КАБІНЕТ ФАУСТА. НІЧОх, я ще тут, в тюрьмі-норі?О мури прокляті сирі!У цих мальованих шибках. Небесний світ – і той зачах!Ну і до чого ж я довчивсь?Як дурнем був, так і лишивсь…

Номер слайду 12

“А я стою на роздоріжжі…У мене в грудях дві душі живуть,Між себе вкрай не схожі – і ворожі…”

Номер слайду 13

Фауст і Мефістофель. Тобі немає риску. Угодьмося. Лиш дай мені підписку. Як буду змушений гукнути:“Спинися, мить! Прекрасна ти!”-Тоді закуй мене у пута,Тоді я рад на згубу йти.

Номер слайду 14

Через які випробовування проводить Мефістофель Фауста?Форма відповіді – “Ланцюжок”-примітивні розваги;-спокуса коханням;-спокуса славою;-спокуса мистецтвом і красою;-спокуса багатством і необмежною владою;-остання мить життя

Номер слайду 15

АВЕРБАХІВ СКЛЕППрелюдожерно гарно нам,Мов всім на світі кабанам!Вони мені обридли всі

Номер слайду 16

“Авербахів склеп у Лейпцигу” Мефістофель показує тваринне нутро людей

Номер слайду 17

“Не по мені вузьке життя”Фауст хоч і помолодішав,не втратив своєї сутностіВІДЬМИНА КУХНЯ

Номер слайду 18

МАРГАРИТА

Номер слайду 19

Мефістофель:“Вона рокована!”Голос з неба:“Врятована!”Чи є Фауст причиною смерті Маргарити?

Номер слайду 20

ВАЛЬПУРЖИНА НІЧ

Номер слайду 21

ВАЛЬПУРЖИНА НІЧ-Ти в даль вдивися пильно: Он дівчина , прекрасна і сумна;Мов скована іде вона…Мені здається, впізнаю. В ній Гретхен милую мою.-Нехай собі! Немає в тім добра. То ж привід неживий, оманлива мара.

Номер слайду 22

Лиш той життя і волі гідний,Хто б’ється день у день за них. Нехай же вік і молоде й старе. Життєві блага з бою тут бере. Коли б побачив, що стою. З народом вільним в вільному краю,Тоді гукнув би до хвилини: Постій, хвилино, гарна ти!Ніяка вічність не поглине. Мої діла, мої труди!Чи слід сприймати фінал як поразку Фауста?Чи пошук був даремним?

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ОПОЗИЦІЯ ФАУСТ - МЕФІСТОФЕЛЬЩо обєднує Фауста і Мефістофеля?Що їх різнить?Чи заслуговує Фауст прощення за союз із чортом?Чи вважаєте ви Мефістофеля злим і підступним?Чому Фауст потрапляє до раю?До кого ви станете в опозицію?До Фауста?До Мефістофеля?9 8 7 6 5 4 3 2 11 2 3 4 5 6 7 8 90

Номер слайду 26

ІДЕЯ ДІАЛЕКТИЧНОЇ ЄДНОСТІ????

Номер слайду 27

Неординарність спонукання до діїДОБРОЗЛОІдея діалектичної єдності

Номер слайду 28

Працюючи над Фаустом, Гете писав: “Всю долю людства я хочу пережити в глибинах свого я…”Як ви розумієте ці слова?Які глибини свого “Я” мав на увазі митець?Фауст – це символічний образ людства… Фауст безкінечний і тому вічний…Фауст – це вічне продовження розповіді про вічних шукачів, стражденних героїв, котрим на шляху до мети треба пройти безліч випробувань…”

Номер слайду 29

примітивні розвагикоханняславамистецтво і красабагатство і владазрадапідступністьзлістьсамопожертваегоїзм

Номер слайду 30

“Лиш той життя і волі гідний,Хто бється день у день за них”ОСТАННЯ МИТЬ“Бідаха рветься зупинить. Пусту, благу останню мить”

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Человек одержал победу над дьяволом, точка поставлена? - Какую победу?- Но ведь Фауст в конце фильма закидывает Мефистофеля камнями. - А мы уверены, что он его убил? Что это не его воображение?- То есть, мы делаем круг и возвращаемся к исходной - Именно. К сожалению, ни исторический, ни гуманитарный опыт большую часть людей ничему не учит. Все ведь было уже — и крестовые походы, и Первая мировая, и вот опять. На территории Старого света все почему-то повторяется.

Номер слайду 33

- Для меня Фауст является фигурой живой. И в его судьбе есть все, что может случиться в судьбе человека.

Номер слайду 34

«Есть фильмы, которые заставляют смеяться или плакать, а есть те, что меняют вашу жизнь».

Номер слайду 35

Чого сучасна людина може навчитися у Фауста?

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Найголовніше мати сильну волю, здібності і наполегливість, щоб довести все до кінця. Працюйте, поки вам світить день. Треба кимось бути, щоб щось створити. Найбільшу радість можна отримати лише від великої праці. Й. В. Гете

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Таємниця життя незбагненна, але ми не можемовідмовитися відспокуси пізнання їїі розуміння. Й. В. Гете. Не можна робити ідола з істини, бо без любові і милосердявона не приносить ніякої користі. Більше того, і сама істинапізнається любов’ю. Б. Паскаль

Номер слайду 41

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лєвтєрова Марина Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Деркач Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В.)
Додано
11 березня 2021
Переглядів
22838
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку