Вона неодмінно проводиться в доброзичливій, творчій атмосфері, викликає в учнів почуття задоволення, радості Гра організовується так, щоб діти могли в ній активно спілкуватися, з максимальною ефективністю використовуючи вивчений матеріал. Гра повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати в учнів інтерес і бажання гарно виконати завдання Гру потрібно проводити на основі реальної ситуації спілкування. Вимоги до ігор на уроці
Онлайн – ігри можна використовувати на різних етапах уроку: на початку – для мотивації та актуалізації опорних знань учнів, на етапі сприйняття нового матеріалу, використаємо гру з жеребкуванням і діти з більшою цікавістю сприйматимуть матеріал, на етапі закріплення – гра сприятиме кращому засвоєнню матеріалу та покаже якість його засвоєння. Онлайн - ігри
Працюючи над ідеєю використання онлайн ігор на уроках в початкових класах в умовах дистанційного навчання я переконалася, що саме в іграх розпочинається розвиток і вдосконалення набутих навичок молодшого школяра, невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між вчителем і учнем. Завдяки ігровим формам роботи мені вдалося залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині реально оцінити свої можливості, відчути ситуацію успіху, перевірити свої сили, навчати без примусу, щоб кожен учень був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто жив щасливим життям спілкування. Підсумки