Презентація "Гейміфікація"

Про матеріал
Презентація "Гейміфікація" містить упорядковану інформацію про різновиди онлайн платформ для створення та підбору онлайн - ігор.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гейміфікація під час дистанційного навчання

Номер слайду 2

Дистанційне навчання -це одна з форм організації навчального процесу під час якого всі уроки, або частину занять проводять з використанням сучасних інформаційних телекомунікаційних технологій за умови територіальної віддаленості викладача та учня.

Номер слайду 3

У світі онлайн-освіти, навчаня може відбуватися синхронно або асинхронно. Знаючи різницю між синхронним та асинхронним дистанційним навчанням, вчитель може обрати формат, з яким досягне найкращих результатів.

Номер слайду 4

Вона неодмінно проводиться в доброзичливій, творчій атмосфері, викликає в учнів почуття задоволення, радості Гра організовується так, щоб діти могли в ній активно спілкуватися, з максимальною ефективністю використовуючи вивчений матеріал. Гра повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати в учнів інтерес і бажання гарно виконати завдання Гру потрібно проводити на основі реальної ситуації спілкування. Вимоги до ігор на уроці

Номер слайду 5

ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів;тренування пам’яті;стимуляція розумової діяльності, розвиток уваги і пізнавального інтересу до навчальних предметів;сприяє подоланню пасивності учнів;сприяє посиленню працездатності учнів. Резутьтативність ігрових технологій

Номер слайду 6

Онлайн – ігри можна використовувати на різних етапах уроку: на початку – для мотивації та актуалізації опорних знань учнів, на етапі сприйняття нового матеріалу, використаємо гру з жеребкуванням і діти з більшою цікавістю сприйматимуть матеріал, на етапі закріплення – гра сприятиме кращому засвоєнню матеріалу та покаже якість його засвоєння. Онлайн - ігри

Номер слайду 7

Використання онлайн – ігор на ранкових зустрічах або на початку дня

Номер слайду 8

https://www.flippity.net/fc.php?k=1 S4 F9 TDzhov. THWPv. Del7 RYp. GMDs4 EXk. NVd. Dje-Byj. G2 Q

Номер слайду 9

https://www.flippity.net/

Номер слайду 10

Платформи для пошуку та створення онлайн ігор

Номер слайду 11

Номер слайду 12

https://wordwall.net/uk

Номер слайду 13

https://vseosvita.ua/webquest

Номер слайду 14

https://elpom.com.ua

Номер слайду 15

https://learningapps.org/

Номер слайду 16

Етап релаксації

Номер слайду 17

Номер слайду 18

https://learningapps.org/https://wordwall.net/ukhttps://www.flippity.net/https://vseosvita.ua/webquesthttps://elpom.com.ua/Платформи для пошуку та створення онлайн ігор:

Номер слайду 19

Працюючи над ідеєю використання онлайн ігор на уроках в початкових класах в умовах дистанційного навчання я переконалася, що саме в іграх розпочинається розвиток і вдосконалення набутих навичок молодшого школяра, невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між вчителем і учнем. Завдяки ігровим формам роботи мені вдалося залучити пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати змогу дитині реально оцінити свої можливості, відчути ситуацію успіху, перевірити свої сили, навчати без примусу, щоб кожен учень був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто жив щасливим життям спілкування. Підсумки

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку