Встань на ніжки, потягнися,Щиро й широко всміхнися,Ніжками потупай,Вушками послухай,Підморгни-но оком,Пострибай навскоки. А тепер сідай гарненько,За урок берись швиденько!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій”Прислухайтеся до себе. Який у вас сьогодні настрій?Чи хотіли б ви зберегти такий настрій на увесь день? Чому?Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який триває місяць? Яке число?Яка зараз пора року?Розкажіть про сьогоднішню погоду: яке небо, чи світить сонце, чи спостерігаються опади?Чого ви очікуєте від сьогоднішнього дня?
Номер слайду 4
Прочитаємо вірш Наталі Забіли “Дванадцять місяців”. День за днем, за тижнем тижніНепомітно лине час. Різні зміни дивовижніВідбуваються у нас. От зима, весна, от літо,Осінь, потім знов зима. Сивий час летить над світомІ кінця йому нема. Кожен місяць, кожну пору. На землі нове вбрання,Й ми самі не ті, що вчора, —Ми зростаємо щодня. Глянь навколо оком пильним —І побачиш зміни ці. Ось повільно, неухильно. Йдуть по черзі місяці. Про що йдеться в цьому вірші?Яким авторка називає час? Як ви гадаєте, чому?Як ви гадаєте, яким приладом можна вимірювати час?
Номер слайду 5
Загадка. Тік і так чи так і тік. Він весь час ходити звик. Хоч і з місця ще ні кроку —Часу находив нівроку. Крутить стрілками години. Невгамовний наш… Для чого потрібен годинник?Перегляньте відео і дізнайтеся, якими бувають годинники.https://www.youtube.com/watch?v=ZNJsh-up4 UY&ab_channel=%D0%A0%D0%9 E%D0%96%D0%95%D0%92%D0%86%D0%9 E%D0%9 A%D0%A3%D0%9 B%D0%AF%D0%A0%D0%98official
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Якими були перші годинники на Землі?Поміркуйте, яким має бути годинник. Які функції виконують сучасні годинники?Які з них основні, а які другорядні?На що насамперед потрібно звертати увагу, вибираючи годинник? Чому?Уважно подивіться на ці незвичайні годинники. Які функції в них є? Чим ці годинники особливі? На які ґаджети вони схожі? Чим саме?Це смарт-годинники — так звані “розумні годинники”. Вони мають функції сучасних смартфонів та планшетів — календар, медіаплеєр, мобільний телефон, доставка й відправлення електронної пошти, СМС-повідомлень тощо.
Номер слайду 8
Робота з хмарою слів. Знайдіть назви годинників у хмарі. Чи бачили ви їх? Де саме?Знайдіть на малюнках у хмарі інші годинники. Чи можете ви доповнити цей перелік?Коли які годинники ми використовуємо?Які годинники найточніші? Чому саме ці?Як називаються годинники, які показують час у вигляді чисел? Де їх можна побачити?Чим ці годинник кращі, ніж годинники зі стрілочками?Елементом яких приладів є годинник? Знайдіть назви приладів у хмарі слів і малюнків. Чим ці годинник кращі, ніж годинники зі стрілочками?Елементом яких приладів є годинник? Знайдіть назви приладів у хмарі слів і малюнків. Чому саме в цих приладах потрібний годинник?Уявіть себе інженером-конструктором. У які ще прилади ви вбудували би годинники?
Номер слайду 9
Розшифруй слово. Розгорніть підручник на сторінці 54. Виконайте вправу 1. Розташуйте годинники у порядку їх винайдення. Яке слово ви отримали? Що воно означає?Година — одна з одиниць вимірювання часу. Пригадайте, коли ми вживаємо слово “година”. Як гадаєте, година — це мало часу чи багато?Урок триває більше години чи менше? А перерва?https://www.youtube.com/watch?v=Aw. Sngd. N31 IY&ab_channel=%D0%9 F%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%9 D%D0%A3%D0%A8 Перегляд відео «Визначення часу. Година. Хвилина»
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Про що ви дізналися?Визначаємо час. Розгорніть підручник на сторінці 54. Виконайте вправу 2. Повторіть назви складових годинника. Уважно роздивіться годинники. Яка стрілочка знаходиться у різних положеннях, а яка на всіх годинниках розташована однаково? Що це означає?Визначте час, який показує кожен із годинників. Яка стрілка допомогла нам це зробити?https://www.youtube.com/watch?v=m_ZN5 Xi. AIb. E&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%94%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BE%28%D0%BC.%D0%92%D0%B8%D1%88%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%29 Фізкультхвилинка
Номер слайду 12
Міркуємо. Виконайте завдання 3 на сторінці 55 підручника. Перевірте себе. Виконайте завдання 4 на сторінці 55 підручника. Перевірте себе
Номер слайду 13
Виконайте завдання 5 на сторінці 55 підручника. Перевірте себе
Номер слайду 14
Називаємо час. Назви час на кожному годинникуhttps://www.youtube.com/watch?v=e. U5epsu. EMj8&ab_channel=%EB%8 C%80%ED%95%9 C%EB%AF%BC%EA%B5%AD%EC%A2%85%EC%9 D%B4%EC%A0%91%EA%B8%B0%EC%84%A0%EC%83%9 D%EB%8 B%98 Перегляньте відеоінструкцію та спробуйте виготовити годинник.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Візьміть у руки уявний чи іграшковий мікрофон та розкажіть, що для вас на уроці було новим та цікавим. Вчися визначати час за механічним годинником!
Номер слайду 17
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022