Презентація "Готика (ХІІ – ХV ст.)"

Про матеріал
Презентація "Готика (ХІІ – ХV ст.)" - це ознайомлення учнів з особливостями готичного мистецтва, з архітектурою, скульптурою, живописом в готичний період; розкаже про особливості стилю. Візуальні зображення допоможуть краще зрозуміти і запам'ятами особливості її розвитку в різних країнах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лекція з історії мистецтв Готика (ХІІ – ХV ст.)ALLPPT.com _ Free Power. Point Templates, Diagrams and Charts

Номер слайду 2

Готика (ХІІ – ХV ст.)

Номер слайду 3

Готика (ХІІ – ХV ст.)Періодизація:

Номер слайду 4

Конструкція готичного храму. Змінилася конструкція храму в порівнянні з романським храмом. В основі готичного собору лежить каркасна система, що складається з стрілчастих нервюр хрестового зводу з підпорами (стовпами з контрфорсами і аркбутанами), яка дала можливість розподілу тяжкості перекриття, а несучі частини могли вільно розвиватися вгору.

Номер слайду 5

Готика (ХІІ – ХV ст.)Конструкція готичного храму. Стіна в романському храмі, що брала на себе значну частину тяжкості зводу, в готичному храмі звільняється і може бути прорізана величезними вікнами з вітражами. Готичний храм є геніальне з'єднання раціонального та духовного начал. Готичний собор розглядався як потужний синтез всіх культурних і духовних сил епохи.

Номер слайду 6

Готика (ХІІ – ХV ст.)Фасад складався з трьох або п'яти порталів у формі стрілчастих арок. Над порталами виступає горизонталь карниза і часто розташовані в ряд статуї. Над ними в центрі знаходиться величезна кругле вікно - троянда. З боків височіють вежі собору, зазвичай дві, з горизонтально-плоским спрямована вгору пірамідальна покриттям.

Номер слайду 7

Готика (ХІІ – ХV ст.)Види готичних вікон. Форм готичних вікон безліч, але серед них є типові, найпоширеніші. Вікно стрілчастої форми – це класичне готичне вікно. Стрілчаста гострокутна готична форма має на увазі, що вершина вікна завершується двома, що перетинаються дугами кіл.

Номер слайду 8

Готичний живописІнтер’єр Ам’єнського собору, 1842 р.

Номер слайду 9

Готика (ХІІ – ХV ст.)Готичні вікна. Троянда у Страсбурзькому соборі

Номер слайду 10

Готика (ХІІ – ХV ст.)Готичні вікна

Номер слайду 11

Готичні вікна

Номер слайду 12

Готичні вікна. Суцільне скління. Інтер'єр Капели Сент-Шапель у Франції

Номер слайду 13

Готичні вікна. Вікно імператорів, Страсбурзький собор, кін. XII століття

Номер слайду 14

Готичні собори Франції – рання готикацерква Сен-Дені біля Парижасобор Паризької Богоматері

Номер слайду 15

Рання готика (XII-XIII століття):

Номер слайду 16

Готичні собори Франції – зріла готика. Шартрський собор собор в Ам'єні

Номер слайду 17

Собор Ам'єнської Богоматері

Номер слайду 18

Готичні собори Франції – зріла готика. Реймський собор

Номер слайду 19

Зріла готика (XIV-XV століття):

Номер слайду 20

Готичні собори Франції – зріла готика. Шартрський собор

Номер слайду 21

Готика (ХІІ – ХV ст.)Готичні собори Франції – пізня готика. Західний фасад собору Сен-Гатьєн в ТуріЗахідний фасад собору Сент-Етьєн в ТуліЦерква абатства Св. Трійці в Вандомі

Номер слайду 22

Пізня готика (XV-XVI століття):

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Основні елементи готичного стилю

Номер слайду 25

Готична скульптура

Номер слайду 26

Готична скульптура

Номер слайду 27

Західний портал парафіяльного Собору Паризької Богоматері 1163 – 1345 рр.

Номер слайду 28

Західний портал парафіяльного Собору Паризької Богоматері 1163 – 1345 рр. Сцена зважування людської душі

Номер слайду 29

Рельєф огорожі Георгіївського хору собору в Бамберзі. 1230 – 1240 рр. Сперечаючищі пророки

Номер слайду 30

Пророки. Рельєф собору в Бамберзі. 1230 – 1240 рр.

Номер слайду 31

«Бамберзький вершник». 1230-1240 роки Бамберзький собор, Німеччина

Номер слайду 32

Жертвопринесення Авраама. Шартрський собор 1200 - 1210 рр.

Номер слайду 33

Жертвопринесення Авраама. Шартрський собор 1200 - 1210 рр.

Номер слайду 34

Скульптурна група «Зустріч Марії та Єлизавети» на порталі Реймського собору

Номер слайду 35

Сцена Благовіщення та зустріч Марії з Єлизаветою. Собор у Реймсі, Західний фасад

Номер слайду 36

"Позолочена Мадонна". Статуя собору в Ам'єні. Портал Марії; південний фасад трансепт. Близько 1270

Номер слайду 37

Нерозумні Діви. Страсбурзький собор Діви Марії (Франція)

Номер слайду 38

Портретна скульптура Німеччини. У портретній скульптурі великих успіхів досягла Німеччина і Чехія, випередивши Францію. Найбільшими шедеврами того часу є скульртури донаторів храму, поставлені в хорі (східна частина) Наумбурзького собору. Всі зображені відзначаюься глибокою психологічною характеристико. Наприклад маркграф Еккегард – сильний і вольовий. Міцно стискає рукою верхів’я меча. Його дружина Ута – тиха, покірна. Однією рукою ніяково притримує збірки плаща, а іншою сором’язливо припіднімає комір. Зовсім інший веселий характер у сміхотливої Реглінди.

Номер слайду 39

Скульптурні портрети графа Еккехарда II та його дружини Ути. Статуї західного хору Наумбурзького собору. 1250-1260 рр. Німеччина. Ута фон Балленштедт

Номер слайду 40

Герман і Реглінда. Собор в Наумбурзі. Сер ХІІІ ст.

Номер слайду 41

Біблія Мацейовського (Моргана) 1240 – 1250 рр.

Номер слайду 42

Макс Дворжак – австрійський історик мистецтва

Номер слайду 43

Основні особливості готичної скульптури:

Номер слайду 44

Основні особливості готичної скульптури:

Номер слайду 45

Основні особливості готичної скульптури:

Номер слайду 46

Дякую за увагу! Гарного дня!

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Презентації
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку