Презентація на тему: "Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку"
Містить основні поняття, що таке "гра", її види та характеристику кожного виду. А також класифікацію іграшок.
Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку. Презентація на тему: Підготувала:ст.гр. ДОПО-21 (м) Година Ольга
Номер слайду 2
Гра – це:.провідний вид діяльності дошкільника, тому що зумовлює якісні зміни в психіці; засіб відображення навколишньої дійсності; особливі форми життя у суспільстві;передумова порівняння і ототожнення своїх дій з діями дорослих.
Номер слайду 3
Сюжетно-рольова гра – відтворення дітьми дій дорослих.Є найхарактернішим видом ігрової діяльності дошкільника, що виникає на межі раннього і дошкільного віку і досягає свого розквіту в середині дошкільного дитинства. Структурні компоненти сюжетно-рольової гри : Роль. Сюжет. Зміст. ПравилаІгрові діїРольові і реальні стосунки Ігрові предмети. Предмети-замінники
Номер слайду 4
ВИДИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІДОШКІЛЬНИКАІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇБУДІВЕЛЬНІ ІГРИІГРИ ЗА ПРАВИЛАМИДИДАКТИЧНІ ІГРИ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це зображування, розігрування в особах літературних творів зі збереженням послідовності епізодів {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це рідновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи будови та обігруючи їх.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це ігри, які протікають за заздалегідь створеними правилами, дотримання яких обов’язкове для їх учасників{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це система впливів, спрямована на формування у дитини потреби у знаннях, удосконалення пізнавальних умінь і навичок.
Номер слайду 5
ІГРИ ЗА ПРАВИЛАМИЦе зокрема рухливі ігри, спрямовані на розвиток основних рухів та формування рухових якостей. Структурні елементи:ігрові дії;правила;матеріал;нерідко матеріал і сюжет.
Номер слайду 6
БУДІВЕЛЬНІ ІГРИВідображають професійну діяльність дорослих та включать конструювання та малювання,а діти отримують результат – споруди.
Номер слайду 7
ДИДАКТИЧНІ ІГРИСтворені з навчальною метою. Основним компонентом є дидактичне завдання. Правила гри завжди усвідомлені.
Номер слайду 8
ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇДіти творчо осмислюють аспекти життя дорослих, відтворюють їх. Використовують виражальні засоби:інтонаціюмімікупантоміміку