Презентація "Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку"

Про матеріал
Презентація на тему: "Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку" Містить основні поняття, що таке "гра", її види та характеристику кожного виду. А також класифікацію іграшок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку. Презентація на тему: Підготувала:ст.гр. ДОПО-21 (м) Година Ольга

Номер слайду 2

Гра – це:.провідний вид діяльності дошкільника, тому що зумовлює якісні зміни в психіці; засіб відображення навколишньої дійсності; особливі форми життя у суспільстві;передумова порівняння і ототожнення своїх дій з діями дорослих.

Номер слайду 3

Сюжетно-рольова гра – відтворення дітьми дій дорослих.Є найхарактернішим видом ігрової діяльності дошкільника, що виникає на межі раннього і дошкільного віку і досягає свого розквіту в середині дошкільного дитинства. Структурні компоненти сюжетно-рольової гри : Роль. Сюжет. Зміст. ПравилаІгрові діїРольові і реальні стосунки Ігрові предмети. Предмети-замінники

Номер слайду 4

ВИДИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІДОШКІЛЬНИКАІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇБУДІВЕЛЬНІ ІГРИІГРИ ЗА ПРАВИЛАМИДИДАКТИЧНІ ІГРИ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це зображування, розігрування в особах літературних творів зі збереженням послідовності епізодів {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це рідновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи будови та обігруючи їх.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це ігри, які протікають за заздалегідь створеними правилами, дотримання яких обов’язкове для їх учасників{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}- це система впливів, спрямована на формування у дитини потреби у знаннях, удосконалення пізнавальних умінь і навичок.

Номер слайду 5

ІГРИ ЗА ПРАВИЛАМИЦе зокрема рухливі ігри, спрямовані на розвиток основних рухів та формування рухових якостей. Структурні елементи:ігрові дії;правила;матеріал;нерідко матеріал і сюжет.

Номер слайду 6

БУДІВЕЛЬНІ ІГРИВідображають професійну діяльність дорослих та включать конструювання та малювання,а діти отримують результат – споруди.

Номер слайду 7

ДИДАКТИЧНІ ІГРИСтворені з навчальною метою. Основним компонентом є дидактичне завдання. Правила гри завжди усвідомлені.

Номер слайду 8

ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇДіти творчо осмислюють аспекти життя дорослих, відтворюють їх. Використовують виражальні засоби:інтонаціюмімікупантоміміку

Номер слайду 9

ВИДИ ІГРАШОК( за класифікацією Є. Фльоріної )

Номер слайду 10

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Анікіна Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 серпня 2022
Переглядів
5622
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку