Презентація "Гра як засіб формування творчої та пізнавальної активності молодших школярів"

Про матеріал
Подані ігри на уроках української мови та читання сприяють активізації діяльності молодших школярів, адже створені з метою передачі та закріплення певних знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гра як засіб формування творчої та пізнавальної активності молодших школярів«Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань.» В. Сухомлинський

Номер слайду 2

Гра «Так» - «Ні»у слові зелений три склади;слово зелений починається з глухого приголосного звука;у слові зелений перший склад наголошений;у слові зелений усі приголосні звуки є твердими;у слові зелений третій склад є відкритим. Завдання такого характеру сприяють розвитку уваги, пам`яті, навчають учнів думати, аналізувати, робити висновки.

Номер слайду 3

Гра «Знайди зайве слово». Поясни, чому воно є зайвим?Сорока            дім          дінь. Ворона            бір          тінь. Горобець         ліс           лінь. Синиця           село          синь

Номер слайду 4

Гра «Чиє слово довше?»У грі «Чиє слово довше?» можуть брати участь 3 і більше учнів. Спочатку називають односкладове слово, потім двоскладове, трискладове і так далі. Кожний наступний учень називає слово, довше на один склад. Учень, який не може підібрати слово з відповідною кількістю складів, вибуває з гри. Виграє той, після кого не можна назвати довшого слова. Як приклад, для проведення гри  можна запропонувати такі слова: день, денний, щоденний. Край, крайній, країна, Україна, українського, україномовний, українізувати.

Номер слайду 5

Кросворд – жарт. У кожний горизонтальний рядок запишіть слово, що складається з семи звуків і двох складів. У кліточку можна вписувати лише одну букву або знак.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}С      С      С      С      С      Відповідь: стрибай, стривай, стримай, стривож, стринож

Номер слайду 6

Кросворд – жарт. Впишіть у квадрат слова, які складаються з чотирьох звуків, так, щоб їх можна було прочитати у горизонтальному та вертикальному напрямках. Відповідь: рука, удар, кава, араб. Виграє той, хто скоріше за всіх виконає завдання.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}РУКАУ   К   А   

Номер слайду 7

Гра «Шифрувальник»Мета: розвиток фонематичного слуху, логічного мислення, збагачення словникового запасу учнів. Хід гри: діти грають у парах, один учень виконує роль шифрувальника, другий відгадує слова. Шифрувальник задумав слова та зашифрував їх. Гравці намагаються розшифрувати слова, словосполучення, речення. Жолка, рілката, симка, чукра.(ложка, тарілка, миска, ручка);Гідлена  носце  (лагідне сонце);Лосного  васюпіть хапти  (Голосно співають птахи.)Приклади для гри: Рапат, шакод, кажник, дайрек, вередо ( Парта, дошка, книжка, крейда, дерево);Азкак, сяпні, дакзага, лосво (Казка, пісня, загадка, слово). Учень не тільки відгадує слова, але й знаходить серед них зайве.

Номер слайду 8

Для дітей творчість є життям. Дитина насолоджується діяльністю, яка приносить їй радість відкриття В. О. Сухомлинський.

pptx
Додано
6 жовтня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку