29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Презентація гри "Успішна громада"

Про матеріал

Гра "Успішна громада" дає можливість сформувати активну життєву позицію учнів. Гра надає теоритичні знання та формує досвід успішного вирішення проблем життєдіяльності громади. Практичний етап гри проопонує учням створити власний проект та реалізувати його.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

КРИВОВА С. Д., ВЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ ТА ПРАВА ЗОШ №80 Гра “Успішна громада”: побудова позитивної життєвої перспективи

Номер слайду 2

Актуальність пропозиції: популяризація активної громадської позиції Актуальною проблемою щодо розвитку територіальних громад є недостатній рівень соціальної активності та відповідальності мешканців населених пунктів. Громадяни потребують відповідного досвіду та навичок щодо участі у розбудові дружнього життєвого простору. Ініціативність члена громади необхідно виховувати починаючи зі шкільного простору. Саме тому ми розробили навчальну гру «Успішна громада» для учнів 8-11 класів. Команди для гри формуються переважно з учнів, що навчаються в старших класах та консультантів, якими виступають учні-лідери шкільного самоврядування. Така практика дозволяє дітям долучитися до активного суспільного життя та отримати досвід спільного вирішення питань життєдіяльності. Для активних учнів шкільного самоврядування участь в грі має велике виховне значення та формує відповідальне ставлення до життя.

Номер слайду 3

Гра “Успішна громада” Мета проекту: Ефективність реформи децентралізації та місцевого самоврядування залежить від життєвих компетентностей та потенціалу сучасної молоді. Навчальна гра «Успішна громада» створена з метою набуття учнями практичних навичок вирішення проблем життєдіяльності та формування активної громадянської позиції.

Номер слайду 4

Позитивна життєва перспектива Гра «Успішна громада» втілюється шкільною командою «Здійснимо мрію разом». Учні 8-11 класів загальноосвітньої школи № 80 м. Запоріжжя були залучені до першого етапу гри в 2017-2018 навчальному році. Цікавим став той факт, що більшість учнів проявили активність та певну зацікавленість до вивчення механізмів вирішення соціальних проблем

Номер слайду 5

Не рибу кожного разу давати,а навчити її ловити Гра проводиться в два етапи. Перший етап передбачає засвоєння теоретичних знань та практичних навичок вирішення питань життєдіяльності громади. На другому етапі пропонується створити власний проект та реалізувати його. Реалізація проекту є обов'язковою умовою, тому що саме факт реальної реалізації ідеї є свідченням успішності створенного проекту. Очікувані результати. Завдяки впровадженню гри «Успішна громада» діти набувають важливих соціальних компетентностей, які будуть використовуватися ними для створення власного гуманного та дружнього життєвого середовища.

Номер слайду 6

Для реалізації проекту необхідно підготувати ігрові комплекти Лист-аркуш з зображенням ігрового шляху команди. Фішки. Набір термінів для гри. Перелік проблемних завдань для розв’язання. Папір. Ручки, олівці, маркери. Словник правових термінів. Магнітна дошка. Стенд для ігрових завдань. Ігровий кубік. Кількість ігрових комплектів залежить від кількості команд, які беруть участь в грі. Приблизна вартість одного комплекту становить 1000 грн.

Номер слайду 7

Алгоритм дій: Учням надаються приклади актуальних проблемних ситуацій життєдіяльності громади та рекомендації щодо їх вирішення, прописані у вигляді алгоритму. Опишіть проблему. Кого ця проблема стосується? Чому вона виникла? Що треба зробити для її вирішення? Які категорії населення зацікавлені вирішити проблему? До кого треба звернутися за допомогою? Спробуйте прописати механізм вирішення. Хто вас може підтримати в цій справі? Як зацікавити інших цією проблемою? Який результат сподіваєтесь отримати? Практична значущість: учасниками гри відпрацьовується механізм дій та прийняття рішень для використання цих навичок на другому етапі гри, який планується до обовя’зкової реалізації.

Номер слайду 8

План реалізація проекту Крок 1. Презентація гри в органах місцевого самоврядування м.Запоріжжя. Крок 2. Затвердження плану проведення ігри в місцевих навчальних закладах. Крок 3. Розробка та затвердження бюджету проекту. Крок 4. Розміщення прес-релізу проекту в місцевих ЗМІ. Крок 5. Створення сторінки в соціальних мережах (fb, Телеграм, Інстаграм). Крок 6. Узгодження календарного плану ігор з закладами освіти та департаментом освіти м. Запоріжжя. Крок 7. Залучення спонсорів та грантодавців до просування стартапу

Номер слайду 9

Наші досягнення Важливим результатом є успішний проект учениці 9-А класу Ю.Миколайчук «Екосумка власноруч». Цей проект вже має певні практичні результати і впроваджується учнями молодших класів за допомогою ініціативної групи учнів 8-9 класів. В межах проекту була проведена роз’яснювальна робота про шкідливість поліетиленових пакетів для навколишнього середовища та проведена акція «Я не використовую поліетиленові пакети!» Були проведені майстер-класи з виготовлення зручної сумки з вживаних речей. Цей результат спільної діяльності плануємо перетворити на соціально-екологічний рух та залучити до нашої справи більшу кількість учасників. Важливим досягненням є залучення учнів різних класів та вікових категорій, які вчаться допомагати один одному та спільно діяти.

Номер слайду 10

Дякуємо за увагу! Сподіваємось на підтримку нашої справи! Пропонуємо спільно вирішувати існуючі проблеми, бо це дійсно єдиний шлях до успіху та сталого розвитку сучасного суспільства.

ppt
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Ратушняк С.П.)
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку