29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Презентація "Хімічний брейн-ринг"

Про матеріал
Мета заходу: - узагальнити та систематизувати знання учнів з вивчених тем; - формувати пізнавальний інтерес школярів шляхом виконання творчо-пошукових завдань; - сприяти розвитку логічного мислення учнів та вміння висловлювати свою думку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтелектуальна гра для учнів 8 класу«Хімічний брейн-ринг»Вчитель хімії Погребського НВОЧиж Тетяна Віталіївна

Номер слайду 2

Мета заходу:узагальнити та систематизувати знання учнів з вивчених тем; формувати пізнавальний інтерес школярів шляхом виконання творчо-пошукових завдань;сприяти розвитку логічного мислення учнів та вміння висловлювати свою думку.

Номер слайду 3

Представлення команд. Домашнє завданняІ конкурс

Номер слайду 4

Назвати формули речовин зображених на картинках. РозминкаІІ конкурс

Номер слайду 5

Si. O2

Номер слайду 6

Na. Cl

Номер слайду 7

Cu. SO4·5 H2 O

Номер слайду 8

Ca. CO3

Номер слайду 9

Na. HCO3

Номер слайду 10

Ca(OH)2

Номер слайду 11

H2 O + CO2

Номер слайду 12

Fe2 O3 *H2 O

Номер слайду 13

AI2 O3

Номер слайду 14

ІІІ Конкурс - Шерлок Холмс. Відомий Колекціонер, який чудово знав основи хімії, зберігав свої скарби в невеликих сейфах умонтованих у стіну. На кожному сейфі був напис, який показував його вміст: Сам Колекціонер легко орієнтувався в цих загадкових символах. Але якось у кімнату проник злодій. Розгублений злочинець не міг зрозуміти, де ж знаходяться коштовності й навздогад розкрив сейф із найдовшим записом. Там коштовностей не було. Спрацювала сигналізація, злодій залишився без здобичі. 1) Що знаходиться в 1,2та 3 сейфі? [Xe]6s14f145d10 1s22s22p278% (…2p3) +21%(…2p4) 132

Номер слайду 15

ІV конкурс «Практичне дослідження»Кожній команді видані три пронумеровані пробірки без написів із прозорими безбарвними розчинами натрій гідроксиду, натрій сульфату і сульфатної кислоти. За допомогою індикаторів потрібно розпізнати ці речовини? За допомогою якого проепарату можно довести наявність саме сульфатної кислоти? Перед початком роботи повторимо правила техніки безпеки!

Номер слайду 16

Будьте обережними при виконанні дослідів!!!

Номер слайду 17

Спрямовуйте газ рухом руки до себе, а не нахиляйтесь над пробіркою чи колбою

Номер слайду 18

Не можна пробувати будь-які хімічні реактиви на смак

Номер слайду 19

Потрібно знати властивості речовини, з якою маєте справу!!!

Номер слайду 20

В разі нещасного випадку негайно зверніться до вчителя!

Номер слайду 21

V конкурс – Третій зайвийІз списку речовин вибрати одну зайву, пояснити чому вибрана речовина не підходить до даної групи {16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Сu. OCa. OCOHCIH2 OH2 SCH4 KCINa. NO3 H2 SO4 HNO3 H2 SCu(OH)2 Ba(OH)2 KOHСО2 SO2 Si. O2

Номер слайду 22

VI конкурс-Хто спритніший. Пройти лабіринтом;Знайти виграшний шлях;Розгадати ключове слово за допомогою ключа;Прописати рівняння реакцій;Розшифрувати слово.

Номер слайду 23

Ключ:+ H2 O+ H2 OК2 CО3 Ca. O+ Cu13256748910111213141516{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}12345678910111213141516 ВОТКЛАІМУЯСПГРИД

Номер слайду 24

Виграшний шлях: 2, 4, 11; 15; 164 P + 5 O2 = 2 P2 O5;P2 O5 + 3 H2 O = 2 H3 PO4;2 H3 PO4 +3 K2 CO3= 2 K3 PO4 + 3 CO2 ↑+ 3 H2 O;CO2+ Ca. O = Ca. CO3 ↓Ca. CO3= Ca. O + CO2 Ключове слово - ОКСИД

Номер слайду 25

Кожна команда відповідає на 10 запитань. VІI конкурс Бліц-турнір

Номер слайду 26

261. Як називають розчинні у воді основи, які застосовуються для очистки стічних труб та виробництва мила? Лугами. Запитання 1 команді

Номер слайду 27

2. Яка кислота завжди знаходиться в шлунку здорової людини, а при недостачі – її вживають як ліки? НСI – хлоридна (соляна) кислота

Номер слайду 28

3. Який газ називається «веселящим»? При вдиханні цього газу наступає стан оп’яніння. Нітроген(І) оксид. ( N2 O)style.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 29

4. Горючий газ з характерним неприємним запахом тухлих яєць. Сірководень (Н2 S)

Номер слайду 30

5. Вживаючи молоко, людина приблизно на 80% задовольняє потребу в цьому елементі. Кальцій

Номер слайду 31

6. При приготуванні розчину з концентрованої сульфатної кислоти потрібно кислоту наливати у воду чи воду у кислоту?31 Спочатку вода тоді кислота інакше буде велика біда!rrrrr

Номер слайду 32

7. Газ, що поглинають рослини при фотосинтезі 32

Номер слайду 33

8. Яким індикатором неможна розпізнати кислоту?Фенолфталеїном

Номер слайду 34

9. Найпоширеніший оксид в природі.34

Номер слайду 35

10. Про які елементи іде мова, якщо один із них у вільному стані добре горить, другий – підтримує горіння, а їх сполука здатна загасити полум’я ?

Номер слайду 36

361. Реакцію взаємодії основ з кислотами називають реакцією:нейтралізаціїЗапитання 2 команді

Номер слайду 37

2. Складні сполуки, що складаються з двох елементіводни із яких Оксиген37

Номер слайду 38

3. Нерозчинна у воді кислота. Водний розчин натрій силікату використовують для просочування деревини та тканин, щоб надати їм вогнетривкості; для виготовлення цементних розчинів, мийних засобів, силікатного клею. Алюмосилікати застосовують як адсорбенти і у силікатній промисловості.__________________________________________________________1 Водний розчин натрій та (або) калій силікату називають силікатним клеєм, або рідким склом.38

Номер слайду 39

394. Індикатор фенолфталеїнв розчинах лугів набуває забарвлення-малинове

Номер слайду 40

5. Кислота, що використовується в акумуляторах 40

Номер слайду 41

416. Речовини, формули яких Сu(OH)2, Li. OH, називають:основами

Номер слайду 42

7. Формула снігу 42

Номер слайду 43

8. Який оксид називають чадним газом?Карбон (ІІ) оксид СО

Номер слайду 44

9. Електроліти, що дисоціюють на йони металів ікислотного залишку44

Номер слайду 45

10. Алхімік Брандт в 1669 році отримав речовину яка світиться в темряві. Назвіть цю речовину. Білий фосфор

Номер слайду 46

Підведення підсумків членами журі. Нагородження переможців.style.colorfillcolorfill.type

pptx
Додано
29 березня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку