Мета заходу: - розширити знання учнів про хімію, як науку;розвивати пізнавальний інтерес школярів, реалізуючи міжпредметні зв’язки курсів хімії, біології, математики;- інтегрувати основи знань природничо-математичного циклу з основами STEM-освіти для усвідомленого формування якісно нових трансдисциплінарних знань;- сприяти розвитку креативного мислення у учнів, формувати компетентності дослідника; - виховувати комунікативні якості у школярів.
КОНКУРС «ЖИТТЯ МОЄ У НЕБЕЗПЕЦІ БЕЗ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ»Умови конкурсу. Всі учасники по одному з кожної команди по черзі називають знак, зазначений на презентації, і називають, до якої групи знаків він відноситься. Критерії оцінки: правильну відповідь. Максимальна оцінка: 2 бали, якщо неправильно названий знак або група знака, то 1 бал.
Бліц-опитування «Великі вчені» Умови конкурсу. Всі учасники по одному з кожної команди по черзі відповідають на запитання ведучого і на презентації називають номер, під яким розташований портрет вченого. Критерії оцінки: правильну відповідь. Максимальна оцінка: 2 бали. Якщо неправильно названий вчений або портрет, то 1 бал.
конкурс капітанів «Зважування на важільних вагах»Капітани команд одночасно, кожен на своїх вагах зважують куряче яйце. Критерії оцінки: дотримані правила зважування, точність зважування, час 2 хвилини. Максимальна оцінка: 3 бали - все зроблено правильно і точно визначено і названий вага; 2 бали - неточності в послідовності; 1 бал - важок або яйце впало з чаші.
конкурс «Хімічні формули» Умови конкурсу. Конкурс складається з двох етапів. 1 етап. Всі учасники команд по черзі дивляться на слайд, де вказано назву речовини і називають хімічну формулу. 2 Етап. За хімічною формулою, зображеної на слайді дають тривіальне назва речовини. Якщо неправильну відповідь, питання переходить іншій команді. Критерії оцінки: правильну відповідь. Максимальна оцінка: 1 бал.