Презентація " Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці"

Про матеріал
ХМАРИНКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ (Образотворче мистецтво) Тема: Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Мета: ознайомити учнв з поняттям пейзажні настрої на прикладі картин відомих художників-пейзажистів; закріплювати та вдосконалювати знання з кольорознавства; розвивати емоційне сприйняття, спостережливість, уміння розбивати кольори для передачі настрою; формувати творчий підхід до виконання роботи; розширювати кругозір, розвивати пам’ять, уяву, навички естетичного сприймання, образного мислення та дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, бережливе ставлення до природи рідного краю та художній смак, зміцнювати бажання малювати. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, ємність для води, фарби, олівці, фломастери.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ(Образотворче мистецтво) Урок № 4 Автор презентації: Толок Ірина Олександрівна

Номер слайду 2

До уроку! До уроку!В школі дзвоник кличе вас!Поспішіть місця зайняти. Час урок розпочинати. Нумо, діти, підведіться!Всі приємно посміхніться.

Номер слайду 3

А, тепер слухаєм уважно І відгадуємо загадку: Летіла птиця по синьому небі, Розпустила крила і сонце закрила. (Хмара)

Номер слайду 4

Дітки, скажіть мені ,будь-ласка, коли хмаринки плачуть, то що буває?Погляньте через вікно на небо. Якого воно кольору? Чи видно хмаринки?А що ж таке дощик?

Номер слайду 5

Намалюй у повітрі хмаринку однією рукою. Спробуй намалювати двома руками одразу.

Номер слайду 6

Е. Хенсон «Осінь»РОЗГЛЯНЬТЕ КАРТИНИ Ю. Лесюк «Гарний день»

Номер слайду 7

Жили-були веселі , які любили мандрувати, а також танцювати й співати. Коли пригріло ласкаве , вони повільно пливли по небу, плавно кружляючи в таночку, мов білі . Восени сердитий вітер-чародій перетворював їх на темно-сірі грозові . І тоді з них на землю падали осінніми сльозами холодні дощові . « Кап-кап, кап-кап…»,- співали вони свою зажурливу пісеньку .

Номер слайду 8

Проекспериментуй і ти !

Номер слайду 9

Проекспериментуй і ти !

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка

Номер слайду 11

Барвик не пам’ятає правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва, допоможемо йому пригадати їх: Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. Не можна працювати несправним і тупим інструментом, використовувати інструмент лише за призначенням. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі.Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку , а після роботи акуратно прибрати його.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Намалюйте композицію «Хмаринки – мандрівниці», передайте у ній свій настрій (гуаш)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Рухлива вправа style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 14

Продемонструйте власні малюнки

Номер слайду 15

Придумай і розкажи друзям історію про хмарку. Створіть разом «хмару слів» - путівничок Країною Мистецтва.

Номер слайду 16

ДОПОБАЧЕННЯ!style.colorfillcolorfill.type

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бойко Анжеліка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
7734
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку