Презентація " Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці (Музичне мистецтво)"

Про матеріал
ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ (Музичне мистецтво) Тема: Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості. Мета: формування уявлень про зображальні можливості музики у відображенні картин природи; розвивати вокально-хорові навички, музичний слух, творчу фантазію; виховувати інтерес до музичного мистецтва, художньо-естетичний смак. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка»; Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки». Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, музичні інструменти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ(Музичне мистецтво)Слухання: М. Чембержі «Хмаринка»; Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки». Урок №4 Автор: Толок Ірина Олександрівна

Номер слайду 2

с

Номер слайду 3

Пригадай!Яку музику можна назвати програмною?Музичний твір якого автора ви слухали на минулому уроці?Що таке музичний цикл?

Номер слайду 4

Хмаринка. Запнувшись в блакитну хустинку,По небу пливла хмаринка. Та раптом зірвався вітер –Нема їй куди подітись. Зірвала мерщій хустинку –Закапали з неї краплинки. Так хмарка од вітру тікала,Землю дощиком поливала. Т. Полубко

Номер слайду 5

Порівняй музику М. Чембержі та Р. Шуман за допомогою слів характерників ( рішуча, урочиста, задумлива, енергійна, ніжна, активна, бадьора, сумна…).1) М. Чембержі «Хмаринка» 2) Р. Шуман «Порив»

Номер слайду 6

Пригадай!Як ти вважаєш, ці твори-програмні? Поясни . Поміркуй, чи може левенятко співати у високому регістрі, а пташка- у низькому. Пригадай що таке регістр? Рухом руки покажи, як мелодія хмаринки «подорожує» різними регістрами.

Номер слайду 7

Слухання музичного твору Н. Антоник, Н. Двойкіна - «Хмаринки»

Номер слайду 8

Н. Антоник, Н. Двойкіна - «Хмаринки». Розучуємо слова.

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка

Номер слайду 10

Едвард Гріг, симфонічна увертюра «Восени»(слухання уривку) https://www.youtube.com/watch?v=f. NZGF-u. CY4s Саме на початку музичного твору ви почуєте, як змінюється музика. В музиці є спеціальні позначки динаміки – форте і піано. Форте – означає голосне виконання музики, а піано – тихе.

Номер слайду 11

Створюємо «музичні картини» хмаринок відповідно до віршів (придумай мелодію, створи звуковий супровід або інсценізація). Небо вкрили рясно темно-сірі хмари. Грізно грім загримав, мов у бубни вдарив. Гарненька біленька, неначе пір’їнка,Всміхається сонцю грайлива хмаринка.

Номер слайду 12

Ціла. Восьма. Половина. Четверта

Номер слайду 13

Що означає форте та піано?Яку ви уявили осінню картину під час слухання музичного твору «Порив»?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Боришкевич Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гуляр Валентина
    Дякую Вам за презентацію. Дуже цікава і змістовна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
5797
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку