Презентація "Хмарні технології в освіті"

Про матеріал
Хмарні технології – це основа майбутніх технологічних проривів у суспільстві. Вони відкриють небачені можливості для штучного інтелекту. презентація допоможе дізнатися, що таке хмарні технології та як вони працюють.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хмарні технології в освітіРоманенко Інна

Номер слайду 2

Хмарні технології – це…  Хмара – це деякий центр, сервер або їх мережа, де зберігаються дані та програми, що з’єднуються з користувачами через Інтернет. Під хмарними технологіями (англ. Cloud computing) розуміють технології розподіленої обробки даних, в якій комп'ютерні ресурси і потужності надаються користувачеві як інтернет-сервіс. Якщо коротко, хмарні технології - це такі технології обробки даних, у яких комп'ютерні ресурси надаються інтернет-користувачу як онлайн-сервіси.

Номер слайду 3

ви маєте доступ до своїх матеріалів і документів будь-де і будь-коли; з’являється можливість використання відео і аудіо файлів прямо з Інтернету, без додаткового завантаження на комп’ютер; проведення он-лайн уроків, тренінгів, круглих столів; принципово нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності та адаптації навчального матеріалу до реального життя; принципово нові можливості передачі знань: он-лайн уроки, вебінари, інтегровані практичні заняття, кооперативні лабораторні роботи, он-лайн комунікація з учнями інших шкіл міста або інших країн. Можливості хмарних технологій

Номер слайду 4

Комунікація — це процес обміну інформацією(фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двомаабо більше особами. Колаборація — процес спільної діяльності, наприклад в інтелектуальній сфері, двох і більше осіб або організацій для досягнення спільних цілей, при якому відбувається обмін знаннями, навчання і досягнення згоди. Хмарні технології – це парадигма, що передбачаєвіддалену обробку і зберігання даних. Кооперація ― співробітництво, взаємозв'язоклюдей у процесах їх діяльності. У "хмарі" підтримуються три основних види діяльності,що зумовлює певні напрямки їх використання:

Номер слайду 5

Переваги хмарних технологій: не потрібні потужні комп'ютери менше витрат на закупівлю програмного забезпечення і його систематичне оновлення необмежений обсяг збереження даних доступність з різних пристроїв і відсутня прив’язка до робочого місця забезпечення захисту даних від втрат та виконання багатьох видів навчальної діяльності,контролю і оцінювання, тестування он-лайн,відкритості освітнього середовища

Номер слайду 6

Необхідні компоненти для роботи в «хмарах»Інтернет комп’ютер (планшет, мобільний телефон, нетбук) браузер компанія, яка надає послуги хмарних технологій навички роботи з Інтернет та веб-застосунками

Номер слайду 7

Чому саме сервіси Google?Один аккаунт для доступу до всіх сервісів. Доступ до матеріалів з будь-якого комп’ютера у школі, вдома... Спільна робота з учнями в режимі Online. Можливість інтерактивної Перевірки виконання роботи.

Номер слайду 8

ПРАКТИКУМ «СТВОРЕННЯ / РЕЄСТРАЦІЯ АККАУНТАУ GMAIL»Реєстрація в Gmail означає створення обліковогозапису Google, який надає доступ до різноманітнихпродуктів Google. Це дозволяє під час відображеннязапиту на вхід вказувати ім’я користувача та пароль. Gmail.

Номер слайду 9

СТВОРЕННЯ/РЕЄСТРАЦІЯ АКАУНТА НА GMAILКРОК 1 Запустіть веб-браузер і в адресному рядочку введітьадресу https://www.google.com.ua. Натиснути кнопку. Увійти (мал.1). КРОК 2 У вікні, що відкриється, перейдіть запосиланням «Створити обліковий запис (мал.2).

Номер слайду 10

КРОК 3 Створіть свій акаунт. Для цього заповніть всі полязапропонованої форми. (мал.3).

Номер слайду 11

КРОК 4 Обов’язково запишіть використані Вами «Ім’я користувача» та «Пароль» до блокнота або на будь-який інший носій. КРОК 5 Ознайомтесь і поставте галочку у пункті «Загальніположення та умови». Для продовження натисніть«Наступний крок». КРОК 6 Вітаємо! Тепер у Вас є поштова скринька і акаунт на. Gmail!

Номер слайду 12

ЩО ТАКЕ GOOGLE ДИСК?Google Диск зберігає ваші файли на жорсткому диску Вашогокомп'ютера і в Інтернеті. Тепер вони завжди у вас під рукою, де бви не були. Ви можете створювати, додавати і завантажуватифайли, ділитися файлами з іншими користувачами.

Номер слайду 13

Більше, ніж просто. Ефектні та переконливі матеріали в Google: адже з інструментами редагування та форматування. Ви зможете легко реалізувати будь-який задум. Працюйте з документами будь-де та будь-коли. Відкривайте, створюйте та редагуйте документи,таблиці, презентації на будь-якому пристрої. Зробіть більше разом. Над файлами можуть спільно працювати кілька людей водночас. Доступ для всіх. Натисніть «Надати доступ» і вкажіть, хто зможе переглядати, коментувати чи редагувати Ваші роботи. Забудьте про кнопку "Зберегти". Усі зміни відразу зберігаються автоматично. А якщо Ви захочете переглянути попередні версії, зручно відсортовані за датою й автором, завжди можна відкрити історію змін. Сумісність із форматами файлів Microsoft Office: Word, Excel і Power. Point. Відкривайте, редагуйте та конвертуйте файли. Немає Інтернету? Не проблема. Відкривайте документи,таблиці, презентації на будь-якому пристрої навіть без з’єднання з Інтернетом – просто ввімкніть редагування в режимі офлайн.

Номер слайду 14

ЩО ТАКЕ GOOGLE ФАЙЛИ?Документ - аналог Microsoft Office Word. Тут можнаформатувати текст, вставляти посилання, формули, малюнки, таблиці і, що особливо зручно, перекласти документ на іншу мову.

Номер слайду 15

Презентація - аналог Microsoft Office Power Point. Дозволяє створити барвисту презентацію з додаванням відео , фігур, таблиць та коментарів.

Номер слайду 16

Таблиця - аналог Microsoft Office Excel . Доступнавставка діаграм, гаджетів, скриптів, малюнків, форм.

Номер слайду 17

Форма - форма для проведення опитувань, можете датина неї посилання або вставити в блог.

Номер слайду 18

ПРАКТИКУМ «СТВОРЕННЯ ДОКУМЕНТІВ,ПРЕЗЕНТАЦІЙ, ЕЛКТРОННИХ ТАБЛИЦЬ, ФОРМGOOGLE»КРОК 1 Увійти під своїм акаунтом. Вибрати кнопку «Сервіси. Google» (мал.1). КРОК 2 У вікні, що відкриється, натиснути «Диск» (мал.2).

Номер слайду 19

КРОК 3 У вікні, що відкриється, натиснути кнопку «Створити» івибрати Google документи, таблиці, презентації, форми,малюнки (мал.3).

Номер слайду 20

НАЛАШТУВАННЯ СПІЛЬНОГО ДОСТУПУКРОК 1 Натискаємо кнопку «Спільний доступ» з'являється вікнонастройки (мал.1).

Номер слайду 21

У верхній частині вікна налаштувань є посилання надокумент, яку ви можете дати всім бажаючим черезелектронну пошту. Також у вікні «Додати користувачів»можна додати електронні адреси своїх друзів ізнайомих, і вони отримають доступ до вашогодокумента (мал.2).

Номер слайду 22

КРОК 2 Для налаштування спільного доступу натискаєм кнопку«Додатково» (мал.3).

Номер слайду 23

У діалоговому вікні, що відкрилося, натиснемо на слово «Змінити» і виберемо варіант спільного доступу:редагування - для спільної роботи в документі; читання - лише для перегляду, коментування - для обговорення. Після чого збережемо свій вибір за допомогою кнопки«Готово» (мал.4).

Номер слайду 24

КРОК 3 Скопіюємо посилання, виділене синім кольором, і надішлемо його електронною поштою чи опублікуємо через соцмережі адресатам. І натискаєм на кнопку «Готово».

pptx
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
2765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку