Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети передбачає розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Завдання наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» : 1. становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище; 2. формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища; 3.реалізувати здоров’язбережувальну компетентність; 4. формування учня, який є духовно, емоційно, соціально, фізично повноцінним громадянином, дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.
Завдання наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність»: 1. націлення на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі; 2. забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); 3. навчання молодого покоління українців ощадливості, раціонального використання коштів, планування витрат, стимулювання лідерських ініціатив. 4.розв'язування практичних задач щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей; 5. Розвивати вміння складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.
Завдання наскрізної лінії «Громадянська відповідальність»: 1.Формування відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. 2. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує різні навчальні предмети і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
Завдання наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»: 1. Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. 2. Орієнтування учнів на сприйняття природи як цілісності, взаємозв’язку людини і природного середовища. 3. Розуміння залежністі людини від природних ресурсів. 4. Виховання бережливого ставлення до природного середовища. 5. Орієнтування чнів на розуміння взаємозв’язку між культурним, соціальним, економічним і технологічним розвитком людства; важливості біологічної й культурної багатоманітності та екологічної стабільності; 6.Розвивати відповідальність людини за збереження природи. 7.Навчити замислюватися над проблемами навколишнього середовища та шляхами їх розв’язання.
Навчання через: -розв’язування сюжетних задач соціального змісту; -розкриття здобутків вітчизняної науки та висвітлення внеску українських науковців у розвиток природничих та гуманітарних наук; -ефективну співпрацю з іншими над реалізацією різноманітних проектів; -роботу в групах та партнерські технології; -вільне висловлювання власної думки, прийняття спільного рішення; -створення атмосфери відкритості, вільного вибору, толерантного ставлення, поваги, рівності, свободи,справедливості; -проектна діяльність; -метод сторіттейлінгу.