Презентація "Наскрізні змістові лінії"

Про матеріал
В наш час йде перехід від школи знань до школи компетентностей, які в нерозривному зв'язку включають знання, уміння та ціннісне ставлення. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наскрізні змістові лінії Новоолексіївський заклад загальної середньої освіти №2 Генічеської міської ради

Номер слайду 2

Ідея освітніх змін очевидна – це перехід від школи знань до школи компетентностей, які в нерозривному зв'язку включають знання, уміння та ціннісне ставлення. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання.

Номер слайду 3

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Номер слайду 4

Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети передбачає розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Номер слайду 5

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

Номер слайду 6

Наскрізні лінії Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність

Номер слайду 7

Завдання наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» : 1. становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище; 2. формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища; 3.реалізувати здоров’язбережувальну компетентність; 4. формування учня, який є духовно, емоційно, соціально, фізично повноцінним громадянином, дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.

Номер слайду 8

Завдання наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність»:  1. націлення на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі; 2. забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); 3. навчання молодого покоління українців ощадливості, раціонального використання коштів, планування витрат, стимулювання лідерських ініціатив. 4.розв'язування практичних задач щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей; 5. Розвивати вміння складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.

Номер слайду 9

Завдання наскрізної лінії  «Громадянська відповідальність»:  1.Формування відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. 2. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує різні навчальні предмети і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Номер слайду 10

Наскрізна лінія “Громадянська відповідальність” несе в собі такі аспекти: Національно-патріотична свідомість; Громадянська та правова освіта; Військово-патріотична свідомість; Волонтерський рух.

Номер слайду 11

Завдання наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»:  1. Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. 2. Орієнтування учнів на сприйняття природи як цілісності, взаємозв’язку людини і природного середовища. 3. Розуміння залежністі людини від природних ресурсів. 4. Виховання бережливого ставлення до природного середовища. 5. Орієнтування чнів на розуміння взаємозв’язку між культурним, соціальним, економічним і технологічним розвитком людства; важливості біологічної й культурної багатоманітності та екологічної стабільності; 6.Розвивати відповідальність людини за збереження природи. 7.Навчити замислюватися над проблемами навколишнього середовища та шляхами їх розв’язання.

Номер слайду 12

Навчання через: -розв’язування сюжетних задач соціального змісту; -розкриття здобутків вітчизняної науки та висвітлення внеску українських науковців у розвиток природничих та гуманітарних наук; -ефективну співпрацю з іншими над реалізацією різноманітних проектів; -роботу в групах та партнерські технології; -вільне висловлювання власної думки, прийняття спільного рішення; -створення атмосфери відкритості, вільного вибору, толерантного ставлення, поваги, рівності, свободи,справедливості; -проектна діяльність; -метод сторіттейлінгу.

ppt
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
2614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку