Хвороби цивілізації – це хвороби, які пов’язані передусім із «досягненнями» цивілізації — малорухливим способом життя, споживанням перероблених харчових продуктів, а також вживанням тютюну, алкоголю і наркотиків. Рак. Ожиріння. Серцево-судиннізахворювання. Діабет
Номер слайду 3
Серцево-судині хвороби – найпоширеніші серед хвороб цивілізації. Раніше такі хвороби виникали переважно у літніх людей. Зараз же досить часто серцево-судинними хворобами хворіють уже в шкільному віці. Щоб уберегти себе, потрібно більше рухатися:більше ходи пішки;не використовуй ліфт, піднімайся пішки;роби ранкову гімнастику;бери участь у фізичній роботі.
Номер слайду 4
Ожиріння – виникає в наслідок малорухливого способу життя та при вживанні незбалансованої та калорійної їжі. У людей з надмірною масою тіла часто підвищується тиск, виникають відхилення в роботі серця, спостерігається задишка. Повні люди частіше хворіють на діабет. Для профілактики ожиріння:уживай продукти, які містять багато поживних речовин та вітамінів;розподіляй їжу рівномірно протягом дня;вживай менше солі, цукру, солодощів;
Номер слайду 5
Комп’ютерна хвороба рук – виникає унаслідок роботи за комп’ютером. М’язи кистей рук стають слабкими, втрачають пружність, швидше втомлюються під час навантаження. Крім цього, неправильне положення тіла при сидінні під час навчання і праці призводить до неправильної постави, інших хвороб хребта. Для профілактики хвороб хребта та м’язів: Виконуй фізичні вправи;Облаштуй робоче місце;чергуй навчання та відпочинок;
Номер слайду 6
Куріння і здоров’я. Підлітки, які курять:фізично слабші від однолітків;можуть відставати в інтелектуальному розвитку;у них збільшується ризик інфекцій дихальних шляхів;У них виникають або загострюються серцево-судинні захворювання;Мають вищий ризик захворіти на рак легенів і шлунку.
Номер слайду 7
Вплив комерційної реклами на здоров’я. Реклама дуже впливає на прийняття рішень. Мета реклами – продати товар!Аби досягти цілі, рекламодавці-виробники товарів чи надання послуг визначають конкретну групу споживачів, на яку розраховують рекламу. Це можуть бути діти, підлітки або дорослі.
Номер слайду 8
Щоб зацікавити споживача в рекламному товарі, виробники товарів і послуг використовують спеціальні прийоми та стратегії.
Номер слайду 9
Важливо розрізняти позитивний і негативний вплив реклами. Позитивний вплив реклами – це інформування споживачів про товари й послуги. Проте негативними можна назвати можна вважати нав’язування товарів, не завжди потрібних споживачам. А також надання неправдивої або перебільшеної інформації про рекламований товар. Щоб протидіяти можливому негативному впливу реклами, потрібно:
Номер слайду 10
Домашнє завдання. Опрацюй параграф 25. Подумай і приведи приклади 1 позитивної та 1 негативної, на твою думку, реклами. Відповідь обґрунтуй.