Презентація « Ігрові технології, як засіб формування позитивної мотивації учнів»

Про матеріал
Презентація на тему: « Ігрові технології, як засіб формування позитивної мотивації учнів» буде цікава для молодих вчителів, колег, які працюють в НУШ. Одним із видів інноваційних технологій є ігрові технології. Їх використання на уроках в початковій школі відповідає природним потребам. Адже за своєю природою гра – це найважливіша форма життєдіяльності дітей. Вона сприяє формуванню емоційної,моральної, інтелектуальної сфери дитини, розвитку її уяви, фізичному вдосконаленню, вихованню волі та допомагає створити позитивну мотивацію учіння. Гра – є одним із найефективніших шляхів удосконалення уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрові технології, як засіб формування позитивної мотивації учнів

Номер слайду 2

Педагогічне кредо Навчити та виховувати так,щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра. Життєве кредо Отож збулась моя дитяча мрія: Заходжу в клас сьогодні наяву І бачу очі, сповнені надії, І світлом цим окрилена живу. Хай не міліє знань ясна криниця, Хай засівають ниву сіячі Розумним, добрим, вічним, променистим! В руках у нас - майбутнього ключі!

Номер слайду 3

Актуальність теми Одним із видів інноваційних технологій є ігрові технології. Їх використання на уроках в початковій школі відповідає природним потребам. Адже за своєю природою гра – це найважливіша форма життєдіяльності дітей. Вона сприяє формуванню емоційної,моральної, інтелектуальної сфери дитини, розвитку її уяви, фізичному вдосконаленню, вихованню волі та допомагає створити позитивну мотивацію учіння. Гра – є одним із найефективніших шляхів удосконалення уроку.

Номер слайду 4

Працюючи над проблемою , я намагаюся орієнтуватися в роботі на гру, як спосіб навчання і форму організації позитивної мотивації діяльності учнів. Вона допомагає зробити працю приємною, стосунки з учнями приязними та довірливими , а навчання – цікавим і захоплюючим. Результат: Творчий, успішний, думаючий учень – успіх учителя.

Номер слайду 5

Саме в грі учні розвивають: Увагу. Спостережливість. Пам’ять. Мислення. Творчі здібності. Самостійність. Компетентність. Фантазію. Організаторські здібності. Пізнавальну ініціативу. Позитивні емоції. Мовлення. Духовну,екологічну, гуманістичну цінність.

Номер слайду 6

Гра-це один із найважливіших методів у навчанні та вихованні. Тому використовую дидактичні і методичні принципи ігрової діяльності: - Доступність - Новизна - Поступове зростання складності Урахування індивідуальних і вікових особливостей учнів Зв’язок ігрової діяльності з іншими формами роботи на уроці

Номер слайду 7

Девіз моїх уроків: “ Щоб без знань не залишитись – будем гратись і учитись .” Напрямки моєї роботи : - розвиваю творчі здібності; - створюю умови для всебічного розвитку учня; - сприяю самореалізації творчого потенціалу учнів; - здійснюю диференціацію навчання; - впроваджую інноваційні методи навчання і виховання.

Номер слайду 8

Основні функції ефективності гри: Конструкція програми ігрової діяльності учнів. Організація і забезпечення ігрової діяльності відповідними засобами. Контроль процесу гри, внесення корективів у діяльність вчителя і учнів. Недопустиме приниження гідності дитини. Доступність змісту,правил і її форм проведення.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Гра відкриває широкі можливості для вивчення предмету: - допомагає створити умови для формування позитивної мотивації учіння школярів; дає можливість здійснювати диференціацію навчання; сприяє вироблення вміння співпрацювати з іншими учнями; забезпечує високу активність всіх учнів; реалізує їх природне прагнення до спілкування,взаємодопомоги і співпраці; підвищує результативність навчання та всебічний розвиток школяра(шкільні та районні конкурси).

Номер слайду 11

Достукуюсь до серця дитини через навчальна гра Ігри-подорожі ігри-доручення Ігри-загадки ігри-бесіди Ігри-змагання Ігри-інсценізації

Номер слайду 12

Часто проводжу уроки – ігри різних типів: «Поле Чудес», «Колесо фортуни», «Урок –КВК», « Що? Де? Коли?», «Щасливий випадок», «Еврика», «Розумники», « О, щасливчик!», «Космічна мандрівка»

Номер слайду 13

Висновок Звичайно,кожен урок не може бути нестандартним, але на уроці доцільно використовувати його елементи: гру, казковість, змагання,хвилинки фантазії, міні – екскурсії. Я прагну, щоб початкова школа стала школою мислення, фундаментом творчих розумових сил через гру, щоб дитина передусім думала, шукала істину, мандрувала у світ пізнання.

ppt
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку