Заняття з арт-технологій у навчанні учнів з ООП

Про матеріал
План заняття з арт-технологій у навчанні учнів з ООП в інклюзивному середовищі, НРЦ.
Перегляд файлу

1

 

Заняття з використанням АРТ-технологій

Тема: Горнятко гарного настрою

Мета: Навчити учнів малювати складові свого настрою за уявою

Завдання:

корекційно-розвиткові – формувати графічні навички, навички самоорганізації; розвивати координацію рухів кисті руки і пальців; образне мислення, уяву, зв’язне мовлення;

виховні – підвищувати впевненість в собі, зняти напругу, розвивати навички самопрезентації, співдіяльності, уміння побачити в іншому щось хороше; створення гарного настрою.

Вік: молодший шкільний

І. Вправа-привітання (усі сідають чи стають в коло)

- Діти, уявіть, що ви прийшли в гості до свого сусіда справа з подарунком. Дарувати можна будь-що. Привітайтеся і вручіть подарунок із побажанням.

Діти по черзі повертаються до сусіда справа і вимовляють фразу:

  • Привіт! Дарую тобі усмішку (цукерку/телефон тощо) і бажаю бути здоровим (щоб ти не бився/ щоб ти усміхнувся тощо)

ІІ. Основна частина

  1. Підготовча вправа

Самоорганізація. «Вимірювання» настрою за допомогою «Тепломіру настрою» - для вимірювання необхідно забезпечити всіх учнів набором із 8 кольорів, який запропонований А.М.Лутошкіним, до якого входять: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, фіолетовий, чорний та білий. Цей комплект складають із кольорового паперу у формі квадратів розміром 3x3 см.

Червоний

Оранжевий

Жовтий

Зелений

Блакитний

Фіолетовий

Чорний

Білий

— захоплений

— радісний

— приємний

— спокійний,

— врівноважений

— сумний

— тривожний

— вкрай незадовільний

— важко сказати.

Подивіться на шкалу кольорового діапазону настроїв і виберіть із кольорового набору той колір, який відповідає вашому настрою сьогодні (слова із означенням настрою можна замінити/доповнити смайликами).
Опрацювання результатів: підрахунок індивідуальних та групових показників настроїв.

Обговорення:

  • А який настрій був зранку, коли прокинувся?
  • Що вплинуло на твій настрій? (Через що настрій став таким?)
  • Подивіться, у кого ще такий настрій? Як вам зараз разом?
  • Що тобі зараз потрібно, щоб його покращити? (якщо – гарний настрій, то з ким би ти хотів поділитися своїм настроєм? / Щоб ти зробив, щоб і в …. теж настрій покращився?)
  1. Вправа-руханка
  • Сьогодні ми побудемо справжніми чарівниками, і зваримо відмінний настрій, ніби чарівне зілля! Так-так, саме його! А знаєте як? Для цього у нас  є чарівний рецепт!

(вчитель читає вірш, виконуємо вправи)

Сьогодні ми будемо настрій варити

Для цього нам треба хвилину шуміти,

Стрибати, кричати і тупотіти,

І руки угору нам треба підняти,

Щоб там у долоні 5 раз поплескати.

Від шуму наш настрій починає кипіти!

Продовжуєм настрій ми з вами варити!

100 грам додаємо веселого жарту

І сміху гучного цілую кварту!

Ми станемо знову зілля варити,

Мішати, солити, довкола ходити.

Сюди покладемо шматочок від хмари

І променів сонячних трошечки, пару.

Цукерки і тістечка, мрії і сни,

Варили, творили, заглянем під кришку –

Там настрій чудовий й веселі усмішки!

3. Основна вправа. Творча робота учнів (діти обирають «посуд» (малюнки різних ємностей) для малюнка і починають малювати в межах контуру, додаючи «інгридієнти» для гарного настрою; діти з ООП – обирають малюнки-зображення і викладають колаж).

4. Підсумок роботи - презентація і обговорення робіт. (Діти розповідають, що вони зобразили, називають головний складник, без якого не можна створити гарний настрій, потім говорять, що ще можна до цього додати).

ІІІ. 1. Підсумкова спільна робота – на ватмані (аркуш А1) вчитель малює (чи заздалегідь намалював) горщик.

  • Діти, давайте зараз складемо наш спільний рецепт гарного настрою. Для цього кожен з вас має зобразити (або вибрати зображення) свій головний складник чудового настрою у цьому горщику.

Діти працюють одночасно, вчаться співдіяти.

  • Давайте ще раз повторимо, що нам потрібно для гарного настрою? (діти називають, що зображено на малюнку/розміщено на колажі).
  1. Рефлексія
  •                   Як вам було під час спільної роботи?
  •                   Чи сподобалося вам «готувати?
  •                   Виміряємо знову ваш настрій? (повторення вправи «Вимірювання настрою за допомогою «Тепломіру настрою»).
  • Що допомогло тобі покращити/зберегти настрій?

ІV. Вправа-прощання

  • Уявіть, що ви проводжаєте свого сусіда зліва із гостей і на прощання даруєте йому щось із подякою. Пам’ятайте: дякувати можна за будь-що і дарувати можна будь-що.

Діти по черзі обертаються до сусіда зліва і говорять фразу:

  • Дякую тобі за ….. і дарую ……  .
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 листопада 2022
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку