Презентація до уроку української мови для 2 класу НУШ за програмою О.Савченко містить завдання в парах, групах та самостійної роботи учнів. Передбачають формування ключових компетенцій здобувачів освіти.
Іменники, протилежні за значенням. Урок української мови в 2 класіВчитель Ситник Тетяна Миколаївна
Номер слайду 2
Правила поведінки під час повітряної тривоги
Номер слайду 3
Вправа «Усмішка»У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу – розійдуться хмари і засвітить сонце. Якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.
Номер слайду 4
Критерії оцінювання: Активність Уважність Старанність Правильність. Охайність Обсяг
Номер слайду 5
Відгадайте загадку. Я протилежне слову «літо»,У мене біла, тепла свита. Хоч мороз люблю сама, Адже звуть мене …
Номер слайду 6
Відгадайте загадку. Я протилежне слову «літо»,У мене біла, тепла свита. Хоч мороз люблю сама, Адже звуть мене зима. Скажи англійською:літо – summer зима - winter
Номер слайду 7
Запам’ятай!Літо – зима – це іменники, протилежні за значенням.
Номер слайду 8
Тема уроку: Іменники, протилежні за значенням. Завдання уроку:1. Будемо вчитись добирати іменники, протилежні за значенням.2. Будемо розвивати вміння гарно та охайно писати.3. Дізнаємось дещо цікаве про традиції українського народу.
Номер слайду 9
Зимові свята
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Різдво – одне з найбільших християнських свят На Різдво Христове збираються ватаги хлопців і дівчат і йдуть колядувати. Йдуть від двору до двору, вітаючи господарів зі святом, бажають достатку та гарного врожаю на наступний рік. Весело та радісно ходити всім разом, коли світять зірочки та місяць на небі. Але трапляється так, що небо затягується хмарами, не видно жодної зірочки. Тож давайте ми сьогодні запалимо різдвяне небо своїми зірками, які будемо отримувати за кожне гарно виконане завдання.
Номер слайду 12
Хвилинка калігріфії10 грудня. Класна робота Рр чі ок ранок вечір Різдво
Номер слайду 13
Пригадаймо!Іменникозначає назву предметавідповідає на питанняхто? що?назви істот назви неістот
Номер слайду 14
Поєднай слова, протилежні за значенням Зима Тепло́ Холод Ранок Вечір Сум Радість Літо. Робота з другом
Номер слайду 15
Поєднай слова, протилежні за значенням Зима Тепло́ Холод Ранок Вечір Сум Радість Літо. Робота з другом
Номер слайду 16
Вправа для очей
Номер слайду 17
Заміни слова, підкреслені рискою на протилежні за значенням Ранок перед Різдвом називають Святвечором. За святковим столом збирається вся родина. За вікном спека,а в хаті панує сум. Працюємо в групах
Номер слайду 18
Заміни слова, підкреслені рискою на протилежні за значенням Вечір перед Різдвом називають Святвечором. За святковим столом збирається вся родина. За вікном мороз,а в хаті панує радість. Працюємо в групах
Номер слайду 19
Фізхвилинка
Номер слайду 20
Знайди потрібний колір цеглинкивесназимавітерснігзіркадруг. Сонце на літо, а … на мороз.
Номер слайду 21
Знайди потрібний колір цеглинкивідпочинокдощвітерхолодмісяцьдруг. Зимове тепло на літній … .
Номер слайду 22
Знайди потрібний колір цеглинкивідпочинокзимапочатокхолодмісяцьдруг. Грудень – року кінець, а зимі - … .
Номер слайду 23
Самостійна робота 5 хв. Завдання для самостійної роботи Запиши іменники, протилежні за значенням парами за зразком: Ранок - вечір. День – …,Кінець - …,Ворог - …,Зима - … . Слова для довідки:початок, літо, ніч, друг. Запиши речення, підкресли слова, протилежні за значенням. Праця людину годує, а лінь марнує.
Номер слайду 24
Підведемо підсумки. Підрахуйте кількість зірочок, які ми засвітили. Скільки їх?
Номер слайду 25
Продовжте речення. Сьогодні ми працювали з …Я дізнався /дізналась про…Найважчим було…Мені найбільше сподобалось…
Номер слайду 26
Оцініть свою роботу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Картка самооцінювання. Прізвище та ім’я _______________________________________Оціни свою роботу на уроці за шкалою від 0 до 2.№ уроку. Я був/була. Активним/ою. Я відповідав/лаправильно. Я виконав/ла всі завдання Я працював/ла в групі активно. Я допомагав/ла іншим. Загальна кількість балів. Урок №1 Урок №2 Урок №3 Урок №4 Урок №5 Сума балів за всі уроки ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------