Отримувати задоволення від математики учень може лише за умови, якщо індивідуалізація та диференціація доступні йому в тій мірі, у якій він бажає. Індивідуальний підхід я розумію, як однакове ставлення до обдарованих дітей, у яких треба вкласти максимум знань, розвинути уміння мислити, “виростити” у них крила, так і до слабких учнів, яким треба дати обов’язковий рівень знань.
Проводжу нетрадиційні уроки (казки, подорожі, лабіринти, конкурси) Використовую взаємоперевірку школярами письмових робіт. Добираю цікаві запитання і приклади, що поступово і непомітно залучають кожного учня до процесу пізнання. Формую в учнів навички самоконтролю, як одного із загальних прийомів навчальної праціПризначаю учнів-консультантів
Усні вправи є однією з ефективних форм організації колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках математики. Проводжу їх у вигляді: змагання між командами, впорядкування відповідей, математичного диктанту, гри „Сходинки”, ігор „Математичне лото”, „Мовчанка”, „Слабка ланка”, „За хвилину розв’яжи”.