Засідання педагогічної ради“Індивідуальний підхід до освітнього процесу на уроках математики”“ До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання ” В. О. Сухомлинський
Номер слайду 2
Особливості методики індивідуального підходу. Блочне подання матеріалу. Робота з малими групами. Наявність навчально-методичного комплексу. Банк завдань обов’язкового рівня Система спеціальних дидактичних матеріалів Виділення обов’язкового матеріалу в підручниках
Номер слайду 3
Отримувати задоволення від математики учень може лише за умови, якщо індивідуалізація та диференціація доступні йому в тій мірі, у якій він бажає. Індивідуальний підхід я розумію, як однакове ставлення до обдарованих дітей, у яких треба вкласти максимум знань, розвинути уміння мислити, “виростити” у них крила, так і до слабких учнів, яким треба дати обов’язковий рівень знань.
Номер слайду 4
Проводжу нетрадиційні уроки (казки, подорожі, лабіринти, конкурси) Використовую взаємоперевірку школярами письмових робіт. Добираю цікаві запитання і приклади, що поступово і непомітно залучають кожного учня до процесу пізнання. Формую в учнів навички самоконтролю, як одного із загальних прийомів навчальної праціПризначаю учнів-консультантів
Номер слайду 5
Використовую проблемний підхід у навчанніВикористовую метод доцільних задач. На уроці створюю ситуацію успіхуstyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
Для індивідуальної роботи з учнями використовуютести з кожної теми, що вивчається; картки із умовами логічних задач для усного розв’язування; картки із умовами задач для усного розв’язання на закріплення нової теми. Вони призначені для учнів з різним рівнем навченості.
Номер слайду 7
Усні вправи є однією з ефективних форм організації колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках математики. Проводжу їх у вигляді: змагання між командами, впорядкування відповідей, математичного диктанту, гри „Сходинки”, ігор „Математичне лото”, „Мовчанка”, „Слабка ланка”, „За хвилину розв’яжи”.
Номер слайду 8
На уроках практикую інтерактивні технології: Акваріум. Зовнішнє коло. Незакінчене речення. Мікрофон Робота в групах. Дидактичні ігри“Ажурна пилка”“Карусель”“Навчаючи – учусь”
Номер слайду 9
Робота з інтерактивною дошкою-розв'язування тестових вправ;-побудова графіків функцій;-побудова рисунків до геометричних задач тощо