Презентація "Інформація. Комунікація. Медіа"

Про матеріал
Презентація містить слайди, що несуть супроводжуючий характер на уроці з теми "Інформація. Комунікація. Медіа"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформація. Медіа. Мас-медіа. Матеріал підготувала:вчитель Юлія Савочка

Номер слайду 2

Мета:- розглянути поняття «інформація», «комунікація»;- визначити відмінності між поняттями «медіа» та «мас-медіа»;- розглянути види медіатекстів;- визначити роль інформації в сучасному світі.

Номер слайду 3

Проаналізуйте вчорашній день вашого життя. Чи слухали радіо, читали газети, дивилися телевізор, чи проводили час у мережі Інтернет? Чи уявляєте життя без означених джерел?Яку інформацію ви в них черпали?

Номер слайду 4

Медіа — це канали й інструменти передачі та збереження інформації або даних. Мас-медіа — засоби одночасної передачі інформації групі людей, тобто канали масової інформації (радіо, телебачення, преса, кіно, фотографія, відео, мультимедійні комп’ютерні системи, Інтернет тощо); технічні засоби створення, запису, копіювання, тиражування, зберігання, поширення, сприйняття інформації та обміну її між автором медіатексту й масовою аудиторією.

Номер слайду 5

Інформація — будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі. Прийом, обмін та використання інформації становить інформаційний процес. Інформація, яку ми засвоїли й використовуємо, стає знаннями. Уінстон Черчілль: «Хто володіє інформацією, той володіє світом»Проблему споживання інформації можна розв’язати лише через упорядкування інформації, її сортування та спеціалізацію, самостійний добір людиною.

Номер слайду 6

Медіа працюють на споживачів інформації: читачів, глядачів, слухачів, користувачів і рекламодавців, тобто на аудиторію. Аудиторія медіа — стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами. Яким медіа надаєте перевагу ви? Хто ще з ваших рідних, друзів, знайомих є прихильниками цих медіа? Як ви вважаєте, чи велика в них аудиторія? Чому саме їм ви надаєте перевагу?

Номер слайду 7

Медіатекст. Медіатекст — текст, переданий каналами засобів масової інформації. Це будь-яка медіапродукція засобів масової комунікації — друкований текст у пресі, фотозображення, повідомлення по радіо, аудіо-візуальні зображення в кіно, на телебаченні або їх фрагменти, реклама, етикетка на пляшці, SMS-повідомлення, веб-сторінка блог, віртуальні фотоальбоми тощо. Медіатексти бувають різних жанрів. Це і драма, і комедія, і мелодрама, і детектив, і пригоди, і фентезі, і репортаж тощо. Медіатексти можуть бути усними або письмовими. Вони умовно поділяють на інформаційні, комерційні, соціальні, пізнавальні розважальні, мистецькі тощо. Меседж — це найважливіша ідея, яку має винести з публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами тощо цільова аудиторія, для якої цей меседж створюється. Щоб передати сутність, у медіатексті використовують різні форми медійної мови — це візуальні символи, знаки, аудіовізуальні, стилістичні особливості, зображення, світло, колір, звук, музика тощо.

Номер слайду 8

Заповніть таблицю за матеріалом файлу, що додається.

Номер слайду 9

Використані матеріали1. Навчальне видання Бакка Тамара Володимирівна Марголіна Любо Валеріїв Мелещенко Тетяна Володимирівна Інтегрований курс «Громадянська ос Рівень стандарту Підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти2. Медіатекст. Гіпертекст у медіатексті. Проєкт «Українська школа онлайн».

pptx
Додано
25 січня
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку