Презентація "Інформатика у Франції"

Про матеріал
Презентація містить матеріал про курс Інформатики в навчальних закладах Франції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний курс “Інформатики” у ФранціїСтудентка групи 11Імз Германчук Олена Олександрівна

Номер слайду 2

Діти Франції навчаються 11 років у школі: Шкільна освіта складається з: До 17-ти років. З 6-ти роківпочаткової (елементарної) школи – 6-11 років (з 1 по 6-й клас)середньої школи:1. чотирирічний коледж (або технічних профільних курсів)- (7 – 10 класи)2. дво-, трирічний ліцей (професійні ліцеї, центри виробничого учнівства, курс професійного бакалавріату)

Номер слайду 3

У Франції обов'язкова безкоштовна десятирічна середня освіта дітей з 6 до 16 років. У цій країні існують державні, муніципальні і приватні школи. Таким чином, щоб здобути повну середню освіту у Франції, учні навчаються 12—13 років. В елементарній школі діти освоюють такий предмет, як технологія. Знання та навички, набуті в кінці коледжу з даного предмету: Ознайомлення з різними стадіями розробки і реалізації товару або послуг використовуючи засоби ІКТ; Аналіз продуктів, що являють собою основні потреби суспіль; Визначення основних методів розподілу і збуту, а також деякі види комерційної інформації;Переконатися, в доцільності використання незалежних інформаційних технологій і зв'язку;Розуміння впливу використання комп'ютера та комунікації в організації роботи.

Номер слайду 4

Особливості вивчення інформатики

Номер слайду 5

Ще в далекому 1986 році, однією з основних цілей навчання є використання мікро-ЕОМ у якості навчальної дисципліни з метою вдосконалення процесу вивчення та ознайомлення учнів з комп'ютерами. З 24 по 28 вересня 1979, протягом тижня «Комп'ютер та суспільство», в Палаці конгресів в Парижі, присвяченого новій політиці, відбулась справжня революція - відбулась спроба введення предмету інформатики.

Номер слайду 6

В січні 1980р. з’явилось Агентство інформаційних технологій. Вчителі та прибічники інформатизації дуже важко переживали цю проблему. 22 і 23 жовтня 1980, FEN був проведений семінар на тему "Інформаційні технології та безперервна освіта", у якому розглядається вплив інформаційних технологій на саме навчання, відносини між вчителем і учнем, шкільний персонал, менеджмент установ та підготовку вчителів.

Номер слайду 7

Одна з шкіл 5 грудня 1980 опублікувала статтю з описом різних аспектів комп'ютерного навчання. У серії "досліджень і розробок", SNES публікує "Інформаційні технології в освіті". На 25 листопада 1980 на зміні століть міністр освіти представив план, за яким всі школи протягом п'яти років будуть оснащені 8-ма комп'ютерами кожна, для використання комп'ютера як засобу навчання та вивчення.

Номер слайду 8

Застосування ІКТ в навчанні передбачає виховання та навчання молоді з питань використання технологій та мережі Інтернет, а саме:навчити їх пошуку і сортуванню інформації відповідно до їх потреб;розвинути критичного ставлення до інформації, отриманої з мережі захист учнів від шкідливих намірів ( порнографії , шахрайства та інших загроз);пояснення небезпек пов’язаних з використанням Інтернету, з піратством , питань поваги до інтелектуальної власності

Номер слайду 9

Типологія ресурсів, що надають засоби ІКТ , має наступний вигляд:

Номер слайду 10

бази даних та інформації (цифрові матеріали, включаючи текст, зображення, відео та т.і.), які можуть бути використані як навчальний матеріал , який можна викласти в наочному вигляді

Номер слайду 11

Електронні підручники, що з кожним днем збагачуються новими даними (відео, ілюстрації та т.і.)

Номер слайду 12

Спеціалізовані програми, які можуть бути використанні в ролі тренажерів , при виконанні лабораторних робіт та для звичайного викладу матеріалу

Номер слайду 13

Спеціалізовані програми, які можуть бути використанні в ролі тренажерів , при виконанні лабораторних робіт та для звичайного викладу матеріалу

Номер слайду 14

Тренажери, експертні системи для моделювання явищ, які вивчаються з варіативними параметрам,Пристрої ,необхідні для виводу інформації та т.і.

Номер слайду 15

Але все ж, не дивлячись на постійне збільшення ролі технічних засобів в навчанні багатьох європейський країн, французька школа значно відстає в цьому питанні.2% французьких вчителів не бачить цінності у використанні комп’ютерів та комп’ютерних класів у навчанні. Дослідженні показало,що 34% французьких вчителів ніколи не використовували комп’ютер в силу того,що їх просто немає , а 63% опитаних вчителів стверджували, що недостача навичок роботи з комп’ютером та обладнання є основною причиною їх низького використання.

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
18 червня 2023
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку