Інклюзивна освіта передбачає:зміни в освітньому середовищі для усунення будь-яких бар’єрів для усіх учасників освітнього процесу.Інклюзивне освітнє середовище, це:система, що передбачає надання додаткової допомоги для дітей з особливими освітніми потребами. система, що передбачає надання додаткової допомоги для дітей з особливими освітніми потребами. система, що забезпечує високий рівень спілкування з учнем з та його родиною. Інклюзивний підхід до навчання передбачає:підлаштування суспільства до потреб дитини.
Як працює асистент вчителя в інклюзивному класі?Основною функцією асистента вчителя є співпраця з вчителем класу, що допомагає приділити увагу кожному учню під час освітнього процесу. Окрім того, асистент вчителя допомагає учням з особливими освітніми потребами у виконанні навчальних завдань, залучає їх до різних видів навчальної діяльності. Завдання асистента дитини:-реалізувати індивідуальні освітні цілі учня. Чи потрібно вчителю та асистенту вчителя мати спеціальну освіту?-Не потрібно.
Індивідуальна програма розвитку-документ, який забезпечує індивідуалізацію навчання дитини з особливими освітніми потребами. Термін реалізації індивідуальної програми розвитку:1 рікІндивідуальну програму розвитку розробляють: вчитель асистент вчителя представник адміністрації спеціальні педагоги (логопед та дефектолог) практичний або соціальний психолог батьки дитини
Індивідуальний навчальний план-це перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення та кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмету.Індивідуальна програма розвитку - документ, який забезпечує індивідуалізацію навчання дитини з особливими освітніми потребами. Переглядається індивідуальна програма розвитку:- двічі на рік (за потребою, частіше) з метою коригування.