Презентація "Інклюзивне навчання 2022: зміни, виклики та можливості"

Про матеріал
Презентація для роботи вчителя чи асистента вчителя в інклюзивному класі. Виклад основних змін щодо організації інклюзивного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ 2022: ЗМІНИ, ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ ЛАВРУК Г.В.

Номер слайду 2

1 СІЧНЯ 2022 РОКУ НАБИРАЮТЬ ЧИННОСТІ ЗМІНИ ДО ПОСТАНОВ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ЩО РЕГУЛЮЮТЬ ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: “ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ПОСТАНОВ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ” ВІД 21 ЛИПНЯ 2021 Р. “ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ” ВІД 15 ВЕРЕСНЯ 2021 Р. № 957.

Номер слайду 3

НОВОВВЕДЕННЯ ПОСИЛЮЮТЬ СПІВПРАЦЮ МІЖ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ ТА ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИМИ ЦЕНТРАМИ (ІРЦ). ТАК, ШКОЛИ ОТРИМУВАТИМУТЬ БІЛЬШЕ ПІДТРИМКИ Й ДОПОМОГИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.

Номер слайду 4

ВІДТЕПЕР СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ ТА РОЗПОДІЛ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ ЗДІЙСНЮВАТИМЕТЬСЯ ЗА РІВНЯМИ НАДАННЯ ПІДТРИМКИ. РІВНІ ПІДТРИМКИ – ОБСЯГ ТИМЧАСОВОЇ АБО ПОСТІЙНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВІДПОВІДНО ДО ЇХ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ, ЩО НАДАЄТЬСЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ.

Номер слайду 5

ПІДТРИМКА ПЕРШОГО РІВНЯ НАДАЄТЬСЯ НАСАМПЕРЕД УЧНЯМ, У ЯКИХ ВИНИКАЮТЬ ТРУДНОЩІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ, АЛЕ ЯКИМ НЕ ПОТРІБЕН ІНКЛЮЗИВНИЙ КЛАС. ДРУГИЙ, ТРЕТІЙ ТА ВИЩІ РІВНІ ПІДТРИМКИ ЗАЗНАЧАЮТЬ У ВИСНОВКУ ІРЦ.

Номер слайду 6

ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ПІДТРИМКИ ДИРЕКТОР ШКОЛИ ПОВИНЕН: 1) СТВОРИТИ КОМАНДИ СУПРОВОДУ ДЛЯ ВСІХ ДІТЕЙ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ПІДТРИМКИ. 2) СКЛАСТИ РОЗКЛАД ЗАСІДАНЬ КОМАНД СУПРОВОДУ, ПЕРЕДБАЧИВШИ УЧАСТЬ ФАХІВЦІВ ІРЦ. 3) ОФОРМИТИ ПРОТОКОЛ ІЗ ВИЗНАЧЕННЯМ РІВНЯ ПІДТРИМКИ ДЛЯ КОЖНОГО УЧНЯ. 4) УЗАГАЛЬНИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РІВНІ ПІДТРИМКИ ДЛЯ ВСІХ УЧНІВ З ООП. 5) ПОІНФОРМУВАТИ БАТЬКІВ УЧНІВ З ООП ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ В ІРЦ, ЯКЩО ДИТИНА НАВЧАЄТЬСЯ ЗА ВИСНОВКОМ ПМПК.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

З 2022 РОКУ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА НА БАЗІ ШКОЛИ, А НЕ ІРЦ, ЯК БУЛО РАНІШЕ. ЦЕ ДАСТЬ ЗМОГУ ФАХІВЦЯМ ПРАЦЮВАТИ З ДИТИНОЮ У ЗВИЧНОМУ ЇЙ СЕРЕДОВИЩІ. ТАКОЖ ЇХНЯ УЧАСТЬ – ОБОВ’ЯЗКОВА В СКЛАДІ КОМАНД СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП. ШКОЛИ ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬ РЕСУРСИ ІРЦ ДЛЯ ЯКІСНІШОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОЩО.

Номер слайду 9

ШКОЛИ, У ЯКИХ НАВЧАЮТЬСЯ ДІТИ З ООП В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ ОДНОГО АБО РІЗНИХ РОКІВ НАВЧАННЯ, МОЖУТЬ СТВОРЮВАТИ ІНКЛЮЗИВНІ МІЖКЛАСНІ ГРУПИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ, МОДИФІКОВАНИХ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ УЧНІВ. ОКРІМ ТОГО, ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ СКЛАДАТИМЕТЬСЯ ЗА ОНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ, ВКАЗАНОЮ В ДОДАТКУ 3 ДО ПОРЯДКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.

Номер слайду 10

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
13 березня 2022
Переглядів
1113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку