Презентація "Інклюзивне навчання"

Про матеріал
Інклюзивна освіта як сучасна концепція розуміння філософії освіти та напрям державної політики більшості демократичних держав світу, базується на підході дотримання основних прав і свобод людини. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: Усі діти є цінними й активними членами суспільства.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інклюзивне навчання в сучасних умовах Виконала: Фесенко Валентина Валеріївна вчитель-логопед Глобинського ліцею № 1 ім. В. Є. Курченка 2024 р.

Номер слайду 2

План 1. Поняття «інклюзивна освіта». 2. Нормативні документи, які регулюють організацію інклюзивного навчання. 3. Основні принципи інклюзивного навчання. 4. Технології інклюзивного навчання.

Номер слайду 3

1. Поняття «інклюзивна освіта» Інклюзивна освіта - це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Номер слайду 4

1. Поняття «інклюзивна освіта» Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: Усі діти є цінними й активними членами суспільства

Номер слайду 5

2. Нормативні документи, які регулюють організацію інклюзивного навчання

Номер слайду 6

2. Нормативні документи, які регулюють організацію інклюзивного навчання Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (із змінами) Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.12 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»  Примірне положення про команду психолого педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти затверджено наказом МОН від 08.06.2018 № 609 Методичні рекомендації МОН України щодо навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2021/2022 н. р. Лист МОН України від 25.09.12 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя». Лист-роз’яснення МОН України від 05.02.2018р. №2.5.-281 «Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя».

Номер слайду 7

3. Основні принципи інклюзивного навчання

Номер слайду 8

4. Технології інклюзивного навчання Технології інклюзивної освіти – технології, які створюють умови для якісної доступної освіти усіх дітей.

Номер слайду 9

4. Технології інклюзивного навчання Організаційні технології інклюзивної освіти: Технології проєктування та програмування; Технології командної взаємодії вчителя й фахівців; Технології організації структурованого, адаптованого та доступного середовища.

Номер слайду 10

4. Технології інклюзивного навчання Технології командної взаємодії вчителя й фахівців:

Номер слайду 11

4. Технології інклюзивного навчання Педагогічні технології інклюзивної освіти: Технології диференційованого навчання; Технології індивідуалізації освітнього процесу; Технології коригування навчальних і поведінкових труднощів; Технології, спрямовані на формування соціальних компетентностей; Технології оцінювання досягнень.

Номер слайду 12

4. Технології інклюзивного навчання Здоров'язбережувальні технології інклюзивної освіти: Диференційоване навчання; Раціональна організація уроку; Створення сприятливого психологічного клімату; Нейрогімнастика; Комунікативні ігри; Арт-методи; Розвиток дрібної пальцевої моторики; Когнітивні вправи; Кінезіологічні вправи; Антистресова гімнастика; Зорова гімнастика; Динамічні паузи.

Номер слайду 13

ВИСНОВКИ Інклюзивна освіта як сучасна концепція розуміння філософії освіти та напрям державної політики більшості демократичних держав світу, базується на підході дотримання основних прав і свобод людини. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: Усі діти є цінними й активними членами суспільства. Ідея інклюзивної освіти чи інклюзивного навчання полягає у створенні сприятливих умов для дитини з особливими потребами. Ідея інклюзивної освіти полягає у забезпеченні навчання і участі в освітньому процесі. Таким чином, педагогам необхідно знати, яким чином порушення розвитку впливають на участь, і що можна зробити, щоб максимально зменшити цей вплив.

Номер слайду 14

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. URL: http://posibnyk.nus.org.ua/theme-1-inclusive-education-essence-principles-advantages/ Основні поняття та принципи інклюзивної освіти. URL: https://kmk.osv.org.ua/news/1623928301/ Педагогічні технології як засіб організації освітнього процесу в інклюзивному класі НУШ. URL: https://www.schoollife.org.ua/829-2018/ Технології інклюзивної освіти. URL: https://super.urok-ua.com/tehnologiyi-inklyuzivnoyi-osviti/

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
5 листопада
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку