Презентація "Інноваційна модель навчання «Перевернутий клас»"

Про матеріал
Перехід до моделі «перевернутого класу» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їх плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційна модель навчання «Перевернутий клас»Вчитель: Мальована О. В.

Номер слайду 2

УЧЕНЬ - активний учасник навчальної діяльностіУЧИТЕЛЬ – спрямовуюча ланка

Номер слайду 3

Я САМ!ПлануваннядіяльностіВтілюванняідей. Шукачістини. Критичнемислення. Активний добувальникзнань. Розробник. Першовідкривач

Номер слайду 4

  Змішане навчання - це змішання традиційної класно-урочної системи та сучасного цифрової освіти. Однією з найбільш вдалих моделей змішаного навчання є «Перевернутий клас», де «перевернутим» стає сам процес навчання.

Номер слайду 5

 вчителя хіміі Аарон Самс і Джонатан Бергман. Засновники моделіПридумали, як забезпечити своїми лекціями спортсменів, які часто пропускають заняття, а потім розвинули цю ідею в новий освітній напрямок.

Номер слайду 6

Суть моделі «Перевернутого класу»Традиційний урок«Перевернутий» урок

Номер слайду 7

Дома учні самостійно знайомляться з теоретичним матеріалом. На уроці виконують завдання на закріплення за допомогою спілкування з однокласниками і педагогом. Серед популярних форм класної роботи в такій моделі - виконання вправ, дискусії та презентація проектів. На уроці акцент зміщується від оглядового знайомства з новою темою в сторону її спільного вивчення та дослідження.

Номер слайду 8

Навіщо«Перевертати» навчання

Номер слайду 9

1. Проблеми, які неможливо або важко вирішити в рамках традиційного уроку. Причини впровадження «перевернутого» навчання

Номер слайду 10

узагальнює, конструює, комбінує,інтегрує, створює, висловлює гіпотезукритично оцінює, вибирає, тестує,робить висновки, приймає рішенняаналізує, знаходить зв'язок, класифікує, порівнює, групує, систематизуєвикористовує, вирішує, експериментує,робить прогнозпояснює, описує своїми словами, доводить, наводить прикладиперераховує, відтворює, показує, представляє, демонструє, згадує2. На звичайному уроці важко досягти високого рівня володіння учнями матеріалом. Піраміда Блума. ОЦІНКАПричини впровадження «перевернутого» навчання

Номер слайду 11

Якого рівнядосягають учні,яких навчають традиційно

Номер слайду 12

пояснює, описує своїми словами, доводить, наводить прикладиперераховує, відтворює, показує, представляє, демонструє, згадуєПричини впровадження «перевернутого» навчання При традиційному навчанні учні, як правило, досягають другого рівня володіння матеріалом. ОЦІНКАВИВЧАЮТЬ САМОСТІЙНО

Номер слайду 13

Причини впровадження «перевернутого» навчання3. Традиційне навчання обмежує можливості реалізації компетентнісного підходу: слабо справляється з формуванням і розвитком у учнів актуальних в XXI столітті компетенційвідповідальність і лідерствотворчий підхід і новаторствокритичнемисленняздатність вирішувати проблемикомунікабельність і співробітництвоінформаційна грамотністьгнучкість і здатність  до адаптаціїинициативность и самостоятельность

Номер слайду 14

Навчання в рамках моделі «перевернутого класу» 1. Педагоги готують кілька відеолекцій в тиждень (це можуть бути і готові матеріали з Інтернету)2. Учні дивляться відеолекції дома. Особливості перегляду:- учень освоює матеріал в індивідуальному темпі;- відсутні тимчасові обмеження;- можливість спілкуватися з однолітками і педагогом за допомогою онлайнових дискусій.3. Урочний час використовується для виконання практичних робіт або іншої навчальної діяльності

Номер слайду 15

Учні можуть ділитися на групи:- за рівнем підготовленості;- за бажанням певного виду діяльності (перегляд відео, читання, письмо). Спочатку використовуються навички, які у дітей найбільш розвинені, а потім слід розвивати і інші здібності. Навчання в рамках моделі «перевернутого класу»

Номер слайду 16

- використання освітніх можливостей мережі Інтернет, спілкування між учнями сприяють формуванню ключових компетенцій. Переваги моделі «перевернутого класу»

Номер слайду 17

стереотипи, які склалися у педагогів і керівників щодо того, як треба вчити дітей;не всі навчаються мають технічні можливості для вивчення теорії за допомогою мережі Інтернет. Перешкоди і обмеження щодо застосування моделі «перевернутого класу»

Номер слайду 18

Кожне навчальне відео слід супроводжувати чіткими навчальними цілями і поетапною інструкцією;до кожного учбового відео необхідно давати завдання;залучати учнів до написання конспектів або невеликих заміток по відтворюваного. Рекомендації по організації навчання

Номер слайду 19

Вимоги, що пред'являються до навчання в рамках моделі «перевернутого класу»- використовувати в процесі навчання технологічні інструменти, а також «персоналізувати навчальний простір для поглиблення знань»;- розуміти специфіку навчання в цифровому світі і діяти тільки безпечними і законними методами;- при вивченні матеріалу учень повинен мислити критично;- важливо не тільки вивчити матеріали, але і вміти «вирішувати проблеми шляхом створення нових рішень».

Номер слайду 20

Перехід до моделі «перевернутого класу» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їх плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань.

pptx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
3680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку