Дома учні самостійно знайомляться з теоретичним матеріалом. На уроці виконують завдання на закріплення за допомогою спілкування з однокласниками і педагогом. Серед популярних форм класної роботи в такій моделі - виконання вправ, дискусії та презентація проектів. На уроці акцент зміщується від оглядового знайомства з новою темою в сторону її спільного вивчення та дослідження.
узагальнює, конструює, комбінує,інтегрує, створює, висловлює гіпотезукритично оцінює, вибирає, тестує,робить висновки, приймає рішенняаналізує, знаходить зв'язок, класифікує, порівнює, групує, систематизуєвикористовує, вирішує, експериментує,робить прогнозпояснює, описує своїми словами, доводить, наводить прикладиперераховує, відтворює, показує, представляє, демонструє, згадує2. На звичайному уроці важко досягти високого рівня володіння учнями матеріалом. Піраміда Блума. ОЦІНКАПричини впровадження «перевернутого» навчання
пояснює, описує своїми словами, доводить, наводить прикладиперераховує, відтворює, показує, представляє, демонструє, згадуєПричини впровадження «перевернутого» навчання При традиційному навчанні учні, як правило, досягають другого рівня володіння матеріалом. ОЦІНКАВИВЧАЮТЬ САМОСТІЙНО
Причини впровадження «перевернутого» навчання3. Традиційне навчання обмежує можливості реалізації компетентнісного підходу: слабо справляється з формуванням і розвитком у учнів актуальних в XXI столітті компетенційвідповідальність і лідерствотворчий підхід і новаторствокритичнемисленняздатність вирішувати проблемикомунікабельність і співробітництвоінформаційна грамотністьгнучкість і здатність до адаптаціїинициативность и самостоятельность
Навчання в рамках моделі «перевернутого класу» 1. Педагоги готують кілька відеолекцій в тиждень (це можуть бути і готові матеріали з Інтернету)2. Учні дивляться відеолекції дома. Особливості перегляду:- учень освоює матеріал в індивідуальному темпі;- відсутні тимчасові обмеження;- можливість спілкуватися з однолітками і педагогом за допомогою онлайнових дискусій.3. Урочний час використовується для виконання практичних робіт або іншої навчальної діяльності
Учні можуть ділитися на групи:- за рівнем підготовленості;- за бажанням певного виду діяльності (перегляд відео, читання, письмо). Спочатку використовуються навички, які у дітей найбільш розвинені, а потім слід розвивати і інші здібності. Навчання в рамках моделі «перевернутого класу»
Вимоги, що пред'являються до навчання в рамках моделі «перевернутого класу»- використовувати в процесі навчання технологічні інструменти, а також «персоналізувати навчальний простір для поглиблення знань»;- розуміти специфіку навчання в цифровому світі і діяти тільки безпечними і законними методами;- при вивченні матеріалу учень повинен мислити критично;- важливо не тільки вивчити матеріали, але і вміти «вирішувати проблеми шляхом створення нових рішень».
Перехід до моделі «перевернутого класу» є переходом від верховенства педагога до верховенства учня. Ті, що навчаються перестають бути пасивними учасниками освітнього процесу, відповідальність за знання покладається на їх плечі, що дає стимул для подальшої творчості, направляючи процес навчання в русло практичного застосування отриманих знань.