Метою Нової української школи є всебічний розвиток дитини, її нахилів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових особливостей. Ми маємо створювати школу , в якій буде приємно навчатись та яка даватиме уням не лише знання , а й вміння застосовувати їх у житті
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є «досягнення якісного нового вміння у вивченні іноземних мов». Знання іноземної мови є не просто важливим фактором, а життєвою необхідністю. Завдання загальноосвітньої школи полягає у формуванні учня як освідченої, конкурентно-спроможної та впевненої особистості.
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»«Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування ,що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти» Державний стандарт базової та повної середньої освіти
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.» Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; • розуміти на слух зміст автентичних текстів; • читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; • здійснювати спілкування письмово відповідно до поставлених завдань; • адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого опанування іноземної мови; • використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; • критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; • висловлювати свої думки, почуття та ставлення; • ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; • обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; • ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Вивчення іноземних мов ґрунтується на принципах: - комунікативної спрямованості освітнього процесу для реалізації цілей і завдань навчального предмету «Іноземна мова»; - особистісної орієнтації на учня/ученицю; - підтримки автономії учня/учениці; - взаємопов’язаності (інтеграції) видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма) в освітньому процесі. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання.
Використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови має свої переваги:* активізує мислення;* мотивує навчання;* підвищує якість знань;* сприяє розвитку розумових здібностей;* заохочує до самовираження учнів;* розширює можливості представлення навчальної інформації;* підвищує інтерес до навчання;* орієнтує в інформаційному просторі.
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Це навчання в режимі діалогу під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння,спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнівІнтерактивне навчання
Інтерактивне навчання – це навчання основане на діалогічному мовленні в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Види інтерактивного навчання: Кооперативне навчання (робота в парах,змінювані трійки, акваріум) Колективно-групове навчання (мікрофон, незакінчені речення, вирішення проблем, мозаїка, мозковий штурм)Ситуативне моделювання (ділові ігри, рольові, змагання) Опрацювання дискусійних питань (метод прес, займи позицію) Дослідницькі технології (прес-конференції, коло ідей, репортаж)
Впровадження елементів інтерактивних методів дозволяє: Залучати кожного учня до активної пізнавальної діяльностіОрганізовувати співпрацю вчителя та учнів у вирішенні проблемних питаньІніціювати спілкування з однолітками Спонукати до пошуку нових ідей,використовуючи для цього різніджерела інформації
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Проект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Метод проектів. ФОРМУЄ В УЧНІВ: КОМУНІКАТИВНІ ЗНАННЯКУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯУМІННЯ КОРОТКО І ДОСТУПНО ФОРМУВАТИ ДУМКИТЕРПИМО ВІДНОСИТИСЯ ДО ДУМКИ ПАРТНЕРІВ ПО СПІЛКУВАННЮРОЗВИВАТИ УМІННЯ ДОБУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛ
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.»Використання ІКТ допомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з учителем ВідеопісніНавчальні фільми. Педагогічні програмнізасоби. Мультимедійні презентації
Формувальне оцінювання допомагає учню "навчитися вчитися". Це коли учень має навчитися ставити конкретні цілі свого навчання, планувати, як їх досягти, вчитися самостійно знаходити та виправляти свої помилки, оцінювати свої успіхи та невдачі, планувати шлях від неуспіху до успіху. В англійській мові є два слова, які позначають оцінювання: assessment та evaluation. Українською їх перекладають одним словом – оцінювання. Англійське assessment в українській трактують як оцінювання “формувальне”, “формативне”, “формуюче”, “формаційне”, “розвивальне”, “аналітичне” тощо. А слово evaluation перекладають як “традиційне”, “підсумкове” оцінювання.
Формувальне оцінювання. Підсумкове оцінювання. Перевіряє, як триває навчання. Перевіряє, що було вивчено. Діагностувальне: ідентифікує сфери, де необхідне покращення. Оціночне: вимірює досягнення певного рівняІдентифікує недоліки і покращує навчання. Судить про якість. Здійснюється під час навчального процесу. Відбувається в кінці навчального процесу. Допомагає учням вчитися один в одного. Змушує учнів конкурувати між собою. Формувальне оцінювання (assessment) здійснюється під час навчального процесу, підсумкове (evaluation) – по його завершенніФормувальне оцінювання. Підсумкове оцінювання. Перевіряє, як триває навчання. Перевіряє, що було вивчено. Діагностувальне: ідентифікує сфери, де необхідне покращення. Оціночне: вимірює досягнення певного рівняІдентифікує недоліки і покращує навчання. Судить про якість. Здійснюється під час навчального процесу. Відбувається в кінці навчального процесу. Допомагає учням вчитися один в одного. Змушує учнів конкурувати між собою