Створити комфортні умови навчання, при яких учень відчуватиме свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес
Фуштей Інна Степанівна Вчитель початкових класів Хотинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Освіта: вища Педагогічний стаж: 28 років К Р Е Д О: Така дісталась вже нам робота. Є в ній і радість, є й турботи, Є вічний пошук та безсонні ночі, Де гріють душу ці дитячі очі.
Номер слайду 2
Завдання вчителя – не загубити жодної дитини, дати можливість кожному розкрити найкраще, закладене природою, школою. С.Логачевська Проблема, над якою працюю: “Інноваційні технології – основа особистісто зорієнтованого навчання ” Мета: “Створити комфортні умови навчання, при яких учень відчуватиме свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес”
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Інноваційні технології – технології співпраці Заохочуйте бажання людей до оновлення Результат: створюється атмосфера взаємодії, співробітництва; кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність; вчитель і учні стають рівноправними суб’єктами навчання. Інтерактивна модель навчання постійна активна позитивна
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Користуюся такими методами та прийомами: Бесіди Рольова гра Ситуативні вправи Метод проектів Дидактичні ігри Мозковий штурм Робота в парах Групова робота Методи та прийоми
Номер слайду 7
Знання збираються по краплині, як вода в долині. Впровадження інтерактивних технологій 1-й клас “Мікрофон”, “Метод прес”, “Обличчям до обличчя” 2-й клас “Мозковий штурм”, “Асоціативний кущ”, “Один-удвох-усі разом” 3-й клас “Коло ідей”, “Криголам”, “Точка зору” 4-й клас “Займи позицію”, “Карусель”, “Пошук інформації”
Номер слайду 8
Виявляти і реалізувати індивідуальні можливості Критично мислити Логічно мислити Робити “відкриття” Формувати власні ідеї та думки Зв’язне мовлення Розвивати світогляд Формувати характер Навчатися співробітництву Приймати альтернативні рішення Сутність та актуальність нового дає змогу: “Усі люди від природи, прагнуть до знань” Арістотель
Номер слайду 9
Вправа “АКВАРІУМ” (Групова) Не кажи чому навчився, а чого пізнав Дає змогу дітям: - розвивати спілкування в малій групі; - вдосконалювати вміння дискутувати; - аргументувати свою думку. Озвучення ситуації Обговорення Спільне рішення Презентація Найбільше нам подобається Найбільше подобається Подобається Не зовсім подобається
Номер слайду 10
Вправа “Міні - ажурна пилка” (колективна) “Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим” “У загальному колі” Розвиває: навички співробітництва; вміння висловлюватися; активно слухати. Самостійно Обмінятися з товаришем поруч Поділитися з другом
Номер слайду 11
Навчання у грі У грі немає людей, серйозніших, ніж малі діти. Розвиває: логічне мислення; самостійність та самоосвіту; колективне співробітництво; творчу взаємодію. “Хто швидше?” “Ну мо, хлопці” “Вікторина” “Дорожній рух”
Номер слайду 12
Підготувати дитину до життя, вчити вирішувати проблеми, самостійно здобувати інформацію, критично мислити – допомагає проектна технологія. “День пам’яті” “Моря України” “ Україна – моя Батьківщина”
Номер слайду 13
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Конкурс “Розумники та розумниці” Відпочинок у розважальному центрі
Номер слайду 14
Конкурс “Найрозумніший” Конференція “Здорова їжа” Вивчаємо історію
Номер слайду 15
Гра “Хто зверху?”
Номер слайду 16
Конкурс Міні міс
Номер слайду 17
Працюємо з дітьми творчо Створюємо фотозони власноруч