Давайте познайомимось із Маріо, який живе у Грибному Королівстві. Познайом Маріо зі своїм другом чи подружкою. Розпочни так: Привіт!Я – Маріо! Для тебе, мій дорогий школяр, у мене є різноманітні завдання. Але спершу, давай познайомимось. Познайомся, Маріо, — це мій друг(моя подружка) … . Розіграй із друзями сценку знайомства.— Привіт! Мене звати … .— Привіт! Приємно познайомитися. А мене — … .— І мені приємно познайомитись.— Розкажи про себе – де живеш, з ким дружиш.— Я живу … . Дружу з … .— А я проживаю … . Мої друзі — … .— Давай дружити!— Давай!
Розглянь малюнок. Що на ньому зображено?1. Напиши усі можливі слова, що є на зображенні.2. Склади та запиши 2 речення за світлиною._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Діти
Прочитай народні прикмети. Читай склади через один. Рухайся спочатку за напрямком годинникової стрілки, а потім – проти. Познач знаком прикмети, які було зашифровано у слідах. Зима по коліно – бути врожаю. Сова кричить – холод накликає. Снігур заспівав – на хуртовину. Вечір зоряний – ніч морозна. ВИКОНАЙ ВСІ ЗАВДАННЯ!Збери снігові кулі разом із дітками так, щоб утворилися слова (з’єднай лініями). Кожне слово розфарбуй різним кольором.
Розкажіть і пояність, як людина змінюється за всіма показниками впродовж життя. Відтворіть прислів’я і поясніть його зміст. Школярка другого класу виготовила щоденник учениці. Ваше завдання: порівняти новий щоденник із попереднім, який був зроблений в минулому році. Які відмінності ви помітили? Про які зміни це свідчить?
ІНТЕРВ’ЮСпробуй себе в ролі респондента – людини, у якої беруть інтерв’ю. Обговори та напиши відповіді на запропоновані запитання. Яку приємну подію ти згадуєш найчастіше? Яка родинна традиція подобається тобі найбільше? Якби у тебе була суперсила, то яка саме? Чи є у тебе улюблена іграшка? Опиши її словами-прикметниками.
Список використаних джерел1. Пометун О. І., Сущенко І. М. Путівник з розвитку критичного мислення в учнів початкової школи методичний посібник для вчителів. Київ: Освіта, 2018. 96 с.2. Crawford A., Wendy Saul E., Matthews S., Mc. Inster J. Teaching and learning strategies for the thinking classroom. New York: Open Society Institute, 2005. 220 p.