Презентація "Інтеграція навчальних предметів у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів НУШ"

Про матеріал
Одним із ключових завдань Нової української школи (НУШ) є запровадження інтегрованого навчання на засадах компетентнісного підходу. Ідея інтеграції – це ідея взаємопроникнення різних наукових галузей одна в одну, щоб мати цілісну картину світу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтеграція навчальних предметів у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів НУШУчитель початкових класів: Паливода А. Г. Брагинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

предметні міжпредметніключовіІнтегрований курс «Українська мова та читання» НУШ у 2 класікомпетентності

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ЧИТАННЯМОВАМОВАЧИТАННЯ

Номер слайду 5

МОВАЧИТАННЯ

Номер слайду 6

На кожному уроці баланс читання і мови різний. Гармонійний урок 50% на 50%Тема «Апостроф». Основне завдання – навчити писати слова з апострофом. Це є приорітетним на уроці, все інше – читання, розвиток мовлення – є допоміжним. Тема. Оповідання. Заголовок «Моя бабуся — супергероїня» За Марлуз фон Лон. На цьому уроці не тільки вчимося читати тексти правильно і виразно вголос в особах, передбачати зміст тексту за прочитаною частиною та малюнками, визначати в тексті тему і головну думу, обговорювати зміст прочитаного, а й знаходимо слова з апострофом, вчимося розрізняти абзаци, записуємо речення про бабусю, складаємо письмово повідомлення за темою прочитаного. Всі завдання спрямовані на те, щоб діти цілісно сприймали українську мову.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

На уроках української мови дуже часто вирізаємо, фарбуємо, клеїмо.

Номер слайду 9

Є уроки, розвитку мовлення та робота з дитячою книгою, які інтегруються в урок української мови. Тема: «Книга – мій друг»Тема: «Будова слова»

Номер слайду 10

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків.

Номер слайду 11

Запровадження інтегрованого навчання у початковій школі здійснюється, насамперед, через інтегрований курс «Я досліджую світ». Курс передбачає повну або часткову інтеграцію сімох освітніх галузей:• соціальної і здоров’язбережувальної;• природничої;• громадянської та історичної;• технологічної;• інформатичної (починаючи з 2-го класу);• мовно-літературної (частково);• математичної (частково).  Інтегрований курс спрямовано на розвиток кількох видів компетентностей, а саме: галузевих (ключових і предметних), психосоціальних та множинного інтелекту. Розвиток зазначених видів компетентностей передбачає застосування підходів, які суттєво відрізняються від викладання традиційних шкільних предметів. Успішна реалізація ідеї інтегрованого компетентнісного навчання залежить від багатьох чинників. Насамперед, вона потребує, якісного навчально-методичного забезпечення, знання методики викладання, а також створення сприятливого навчального середовища.

Номер слайду 12

Зміст структуровано за тематичними тижнями Тематичні тижні об’єднані в розділи (по три-чотири тижні) Структура змісту підручника

Номер слайду 13

Оглядово-мотиваційний блок •Назва теми •«Стіна слів» •Мотиваційний малюнок •Огляд діяльності упродовж тижня

Номер слайду 14

Інформаційно - діяльнісний блок •Коротка інформація або вірш, казка, комікс •Малюнок (малюнки) •Запитання для обговорення •Завдання для парної, групової та/або самостій –ної роботи

Номер слайду 15

Технологічний блок – виготовлення саморобок

Номер слайду 16

Інформатичний блок – застосування ІКТ

Номер слайду 17

•Завдання різних типів і різного рівня складності (на відтворення, розуміння, застосування інформації, аналіз, синтез, оцінювання) •Завдання на рефлексію Підсумковий блок теми

Номер слайду 18

Приклади тем підручника

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Міжпредметні зв’язки бувають горизонтальні й вертикальні. Горизонтальний міжпредметний зв’язок здійснюється тоді, коли інтегровані предмети вивчаються відірвано в часі (наприклад, впродовж тижня, місяця). Тема: Рекорди Південної Америки. Тема: Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. Факти і думки. Тема: Північна Європа. Тема: Досліджуємо Антарктику

Номер слайду 22

ЯДС. Тема: За полярними коламиІнформатика. Тема: Множини

Номер слайду 23

Архіпов Д. Домашня робота з ЯДС . Іглу. Діагностична робота. За полярними колами. ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ «За полярними колами»Навички:навички критичного мислення;соціальні та комунікативні навички;організаційні навички;навички читання та розуміння художніх та інформаційних текстів;навички використання знань та способів дій у нових умовах; навички прогнозування, перевірки гіпотези, навички спостереження.

Номер слайду 24

Головне про Південну Америку

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Створення мехендіДослідження приправ. Моделювання кімоно Вивчення теми завершується спільною кульмінаційною діяльністю. Важливо, щоб дослідження велися на уроці, разом з учителем, а не вдома з батьками. Це не показові виступи, не звітні коцерти і не презентації батьківських досягнень, а спільна інтеграційна діяльність учнів.

Номер слайду 27

Діагностичні роботи

Номер слайду 28

Переваги інтегрованого навчання. Переваги для учнів:• більш чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах• більш глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору• краще усвідомлення комплексного підходу, через який предмети, навички, ідеї та різні точки зору пов’язані з реальним світом• вдосконалення навичок системного мислення. Вміння бачити взаємозв'язки всіх аспектів навколишнього світу зрештою стає звичкою, яка буде допомагати учням протягом усього їхнього життя.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваль Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 червня 2020
Переглядів
8434
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку