На кожному уроці баланс читання і мови різний. Гармонійний урок 50% на 50%Тема «Апостроф». Основне завдання – навчити писати слова з апострофом. Це є приорітетним на уроці, все інше – читання, розвиток мовлення – є допоміжним. Тема. Оповідання. Заголовок «Моя бабуся — супергероїня» За Марлуз фон Лон. На цьому уроці не тільки вчимося читати тексти правильно і виразно вголос в особах, передбачати зміст тексту за прочитаною частиною та малюнками, визначати в тексті тему і головну думу, обговорювати зміст прочитаного, а й знаходимо слова з апострофом, вчимося розрізняти абзаци, записуємо речення про бабусю, складаємо письмово повідомлення за темою прочитаного. Всі завдання спрямовані на те, щоб діти цілісно сприймали українську мову.
Запровадження інтегрованого навчання у початковій школі здійснюється, насамперед, через інтегрований курс «Я досліджую світ». Курс передбачає повну або часткову інтеграцію сімох освітніх галузей:• соціальної і здоров’язбережувальної;• природничої;• громадянської та історичної;• технологічної;• інформатичної (починаючи з 2-го класу);• мовно-літературної (частково);• математичної (частково). Інтегрований курс спрямовано на розвиток кількох видів компетентностей, а саме: галузевих (ключових і предметних), психосоціальних та множинного інтелекту. Розвиток зазначених видів компетентностей передбачає застосування підходів, які суттєво відрізняються від викладання традиційних шкільних предметів. Успішна реалізація ідеї інтегрованого компетентнісного навчання залежить від багатьох чинників. Насамперед, вона потребує, якісного навчально-методичного забезпечення, знання методики викладання, а також створення сприятливого навчального середовища.
Міжпредметні зв’язки бувають горизонтальні й вертикальні. Горизонтальний міжпредметний зв’язок здійснюється тоді, коли інтегровані предмети вивчаються відірвано в часі (наприклад, впродовж тижня, місяця). Тема: Рекорди Південної Америки. Тема: Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. Факти і думки. Тема: Північна Європа. Тема: Досліджуємо Антарктику
Архіпов Д. Домашня робота з ЯДС . Іглу. Діагностична робота. За полярними колами. ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ «За полярними колами»Навички:навички критичного мислення;соціальні та комунікативні навички;організаційні навички;навички читання та розуміння художніх та інформаційних текстів;навички використання знань та способів дій у нових умовах; навички прогнозування, перевірки гіпотези, навички спостереження.
Створення мехендіДослідження приправ. Моделювання кімоно Вивчення теми завершується спільною кульмінаційною діяльністю. Важливо, щоб дослідження велися на уроці, разом з учителем, а не вдома з батьками. Це не показові виступи, не звітні коцерти і не презентації батьківських досягнень, а спільна інтеграційна діяльність учнів.
Переваги інтегрованого навчання. Переваги для учнів:• більш чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах• більш глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору• краще усвідомлення комплексного підходу, через який предмети, навички, ідеї та різні точки зору пов’язані з реальним світом• вдосконалення навичок системного мислення. Вміння бачити взаємозв'язки всіх аспектів навколишнього світу зрештою стає звичкою, яка буде допомагати учням протягом усього їхнього життя.