Кредо. Творчість – це найвища коштовність, про яку вчитель повинен дбати. Праця творчого вчителя – стежина, по якій дитина піднімається до вершин морального благородства. В. Сухомлинський
Номер слайду 3
Проблемне питання Інтегрований урок як одна з інноваційних форм організації навчання молодших школярів
Номер слайду 4
Об'єкт дослідження – процес інтеграції навчання в початковій школі. Мета дослідження – інтегроване навчання в початковій школі як засіб формування цілісного уявлення школярів про навколишній світ. Гіпотеза дослідження полягає в тому, що впровадження інтегрованого навчання на уроках сприяє підвищенню рівня інтелектуального, креативного, духовного розвитку особистості учня, рівня адаптації, мотивації навчання та формуванню ключових компетентностей школярів
Номер слайду 5
Інформація про освітній рівень та якісний склад творчої групи
Номер слайду 6
Моніторинг рівня інноваційної компетентності педагогів та їх здатності до інноваційної діяльності
Номер слайду 7
Ігрові проекти
Номер слайду 8
Навчально-виховні проекти
Номер слайду 9
Навчально-пізнавальні проекти
Номер слайду 10
Дослідницькі проекти
Номер слайду 11
Проекти-презентації
Номер слайду 12
Творчі проекти
Номер слайду 13
Переможці
Номер слайду 14
Що таке інтеграціяІнтеграція (від лат. Integer – повний, цілісний) – об'єднання в ціле будь-яких окремих частин. Новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів.
Номер слайду 15
Чому сприяють інтегровані уроки?
Номер слайду 16
Варіанти інтеграції предметів у початковій школі 1 клас
Номер слайду 17
Варіанти інтеграції предметів у початковій школі 2 клас
Номер слайду 18
Варіанти інтеграції предметів у початковій школі 3-4 класи
Номер слайду 19
Бінарний (від лат. Binarius – подвійний) урок – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів: мови та - математики - образотворчого мистецтва - музики і под. Білінгвальний урок – різновид інтегрованого уроку