Даний матеріал спрямований для здійснення науково-методичного супроводу в рамках інновацій в управлінській діяльності. Запропонований матеріал використовується для допомоги щодо планування освітньої діяльності вчителів закладу освіти.
ІНТЕГРАЦІЯ ЯК РЕСУРС ОСВІТИ ЗНАНЬ: НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ
Номер слайду 2
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів освіти
Номер слайду 3
Сучасний вчитель у вимірі сучасності Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Управлінню необхідно постійно стимулювати і підтримувати головне внутрішнє джерело розвитку системи – активність педагогічних кадрів Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів
Номер слайду 6
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів. Державний стандарт освіти - визначає загальний обсяг навчального навантаження та форми державної атестації здобувачів освіти на відповідному рівні загальної середньої освіти, характеристики змісту навчання, принципи організації освітнього процесу, систему управління змістом освіти, змістові лінії та очікувані результати навчання за освітніми галузями. Професійне зростання - це набуття працівником нових компе-тенцій, знань, умінь і навиків, які він використовує чи буде вико-ристовувати у своїй професійній діяльності вчителя з метою надання якісної освіти. Науково-методичний супровід - система взаємопов'язаних функцій, дій, процедур, методів, технік, що реалізується через різноманітні форми та технології, заходів що потребують надання кваліфікованої допомоги педагогу, за активної його участі, протягом усього професійного життя. Глосарій
Номер слайду 7
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів
Номер слайду 8
Здоров’я та безпека
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів. ОР
Номер слайду 11
Переорієнтацією освітнього процесу закладу на інтегрування змісту освітинеперервність, відкритість, активна інтеграція наближення навчання і виховання до конкретної сутності дитини, її здібностей і потреб; рефлексивне засвоєння знання (постійний перегляд соціальної реальності у контексті нової інформації); міждисциплінарність, модульність змісту освіти, відповідність його можливостям особистості та рівню її домагань; побудова навчання як діалогу суб'єкта з суб'єктом; пріоритет самоосвіти упродовж освітньої діяльності.
Номер слайду 12
ІНТЕГРАЦІЯРЕСУРСИДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ОСВІТИІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИНАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇЯКІСТЬ ОСВІТИ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕШляхи реалізації системи наукових вимог щодо реформування змісту освіти
Номер слайду 13
Алгоритм діяльності заступника директора щодо підвищення якості освіти та професійного зростання педагогів Створення умов для розвитку педагогічної індивідуальної компетентності кожного педагога. Підвищення якості всіх видів роботи з педагогічним колективом, а особливо індивідуальних. Проектування спільної діяльності між заступником директора та педагогом. Розробка та запровадження комплексу заходів щодо підвищення якості освіти та професійного росту педагогів. Урізноманітнення та оновлення форм роботи з педагогами Навчання педагогів щодо оволодіння та впровадження в практичну діяльність вчителя інноваційний технології та практик. Науково-методичний супровід
Номер слайду 14
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів. Навчальна програма. Календарно-тематичні плани. Конспект уроку. НЗЛВідкритий ресурс. Науково-методична основа підручника. Компетентнісна основа уроку. Складові сучасного уроку щодо реалізації наскрізних змістових ліній
Номер слайду 15
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів
Номер слайду 16
Вектор професійного зростання вчителя в умовах нових Державних стандартів
Номер слайду 17
ІНТЕГРАЦІЙНА МАТРИЦЯ УРОКУ1. Відповідно до теми уроку, визначте:1.1. Очікуваний результат відповідно до навчальної програми в розділі «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів».1.2. Мету і завдання уроку.1.3. Структуру уроку.1.4. Компетентності, які Ви плануєте набувати протягом уроку (в інтеграційній матриці уроку замалюйте кульки): - ключові компетентності - предметні компетентності 1.5. Наскрізну змістову лінію, реалізацію якої Ви плануєте вирішити в практичні частині уроку (в інтеграційній матриці уроку замалюйте кульку) - наскрізна змістова лінія: підприємливість та фінансова грамотність354
Номер слайду 18
ІНТЕГРАЦІЙНА МАТРИЦЯ УРОКУ2. Оберіть відповідно до визначених напрямків уроку його практичну спрямованість (форми роботи на уроці, завдання, враховуючи міжпредметні зв’язки тощо).{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Ключові, предметні компетентності,наскрізні змістові лінії Зміст реалізації (навчальні ресурси)Наукова основа підручника, відкри-тий ресурс, виконан-ня завдань дослідно-експериментальної діяльності закладу. Міжпредметні зв’язки Математична Розв'язування ма-тематичних задач, зокрема таких, що моделюють реальні життєві ситуаціїКурс за вибором «Уроки для сталого розвитку»
Номер слайду 19
ІНТЕГРАЦІЙНА МАТРИЦЯ УРОКУ3. Раціональний розподіл практичних завдань між складовими структури уроку. 4. Чітко підводити підсумок після кожного етапу уроку.5. Диференційоване домашнє завдання.6. Урок може бути проведений як інтегрований. 7. Використання інтеграційної матриці уроку під час самоаналізу заняття.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Наскрізні змістові лініїІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУСоціалізована особистістьІнтеграція як ресурс освіти знань: наскрізні змістові лінії
Номер слайду 22
Готовність до навчання упродовж життя. Оптимістичне світосприйняття. Готовність до використання інноваційних педагогічних технологій та практик. Складові моделі професійно мобільного педагога – агента змін. Активна мережева діяльність (дистанційна)Педагогічна гнучкість,готовність до адаптації в соціуміКритичне мислення. Самоактуалізація,наполегливість у досягненні мети. Педагогічна компетентність. ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГАЕкологічне мислення для сталого розвитку. Креативність, нестандартність мислення